Kysymys vaan monikulttuurisessa suhteessa oleville

Dafine

Oletko tyytyväinen palstaan tällä hetkellä? Saatko tältä palstalta sitä tietoa mitä haet/ tarvitset? Entä vertaistukea?

21

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulikk1

Kyllä olen, saanut riittävästi neuvoja miten nigerialaismies helpoiten Suomeen.

• mandinka

Samoin minä, nyt tiedän, miten gambialaisen miehen saan Suomeen.

• 282929292929292929292
        mandinka kirjoitti:

Samoin minä, nyt tiedän, miten gambialaisen miehen saan Suomeen.

samoin minä olen saanut tukea miten saa aasiasta parhaiten naisen itselleen ja tänne suomeen

• RaakaWatson

Oikein tyytyväinen, tosin minä yleensä olen tietolähde.

• Chomchom

En ole tyytyväinen. Suurin osa aloituksista ei millään tapaa liippaa elämääni ja arkeani. En oikeastaan hae vertaistukea, suhde kun ei ole tuore eikä yllätyksiä enää juuri tule. Mutta olisi kiva keskustella ihmisten kanssa, joilla on jokseenkin samat lähtökohdat, ts. elävät monikulttuurisessa suhteessa, on ehkä lapsiakin. Kuulla vähän, miten muilla toimitaan. Ehkä antaa vinkkejäkin.

Kokemuksia on muiltakin palstoilta muista aiheista, joten täytyy sanoa, että täällä argumentointikyvyn puute, ennakko-oletukset ja pahansuopuus ovat omaa luokkaansa. Eipä silti, eivät suhteet tähän palstaan kaadu.

• Dafine

No vastaan vielä itsekin. Vastaus on tietysti tosi helppo! Kaikkiin noihin edelläoleviin kysymyksiin ehdoton EI! On selkeästi itselläni aika lopettaa tällä palstalla. Tämä palsta ei kerta kaikkiaan tarjoa yhtään mitään meille, ainakaan tällä hetkellä, keillä ulkolainen seurustelukumppani/ aviopuoliso tulee Euroopasta! On täysin unohdettu, että meitäkin on olemassa! Lisäksi muutenkin toisen osapuolen kotimaasta selkeästi vähän porukkaa täällä!

• lastwords3

En ole tyytyväinen. Harkitsin suhdetta, mutta totesin, että en kestäisi sitä suomalaisen rasismin takia, joka rehottaa tälläkin palstalla estoitta.

• 1519

Ei saa tietoa tämän palstan avulla. Jos aloittaa jonkun ketjun sinne tulee vaan rasisitista vi****lua. Olisi mukava jos täällä oikeasti keskustelisi asiallisesti ne joita aihe koskettaa.

• rantaruottalainenn

Kyllä meitä veronmaksajia koskettaa loisivien tuontiretkujen vastikkeeton ylläpito.

• rantaruottalainenn kirjoitti:

Kyllä meitä veronmaksajia koskettaa loisivien tuontiretkujen vastikkeeton ylläpito.

kukaan ei ole sinulta kysynyt , eikä sinun mielipiteistäsi ole millään tavalla kiinnostunut.

• RaakaWatson
        piki.piki79 kirjoitti:

kukaan ei ole sinulta kysynyt , eikä sinun mielipiteistäsi ole millään tavalla kiinnostunut.

Oho. Tulevalla muslimien pajalla on asenne. Ilmeisesti olet jo tutkinut tarkkaan kuinka roudaat sen terroristin maahan.
        Kuten niin moneen kertaan olen todennut, nämä vajakit ovat aina samanlaisia. Ilman mitään käsitystä siitä mitä tekevät. Roskasakki sekaantuu roskasakkiin.

• Järki

Onse hauskaa Watson miten sinä oletat että kaikki maahanmuuttajat ovat muslimeja. Järki käteen ja hanki selkäranka perkele.

• kerttuliina
        Järki kirjoitti:

Onse hauskaa Watson miten sinä oletat että kaikki maahanmuuttajat ovat muslimeja. Järki käteen ja hanki selkäranka perkele.

Missä viestissä mainitaan ,että kaikki maahanmuuttajat olis muslimia.Muista maahanmuutajista keskustellaan vähemmän ,koska ne ei aiheuta ongelmia.

• rantaruottalainenn
        piki.piki79 kirjoitti:

Osui ja upposi?

• piki79
        rantaruottalainenn kirjoitti:

Osui ja upposi?

ei sitten millään lailla, olisiko pitänyt ?

jos sinulle osui, niin ei todellakaan olemminun ongelmani.

mitä roudaamiseen tulee, eipä ole tarvinnut ketään tänne roudata , vajakki näin kuitenki ajattelee, olen mieheni kuule ihan täältä suomesta tavannut, sopiiko sellainen ollenkaan vajaaseen maailmankuvaasi ??

joten mitä ihmettä pitäisi oikein tutkia, en oikein ymmärrä ???

olemme ihan tavallinen perhe, onnellisesti naimisissa, jos se teille on ongelma , niin ihan sama.

mutta jos ei ole monikulttuurista suhdetta niin voi pitää sen leipäläpensä ummessa.

• rantaruottalainenn
        piki79 kirjoitti:

mitä roudaamiseen tulee, eipä ole tarvinnut ketään tänne roudata , vajakki näin kuitenki ajattelee, olen mieheni kuule ihan täältä suomesta tavannut, sopiiko sellainen ollenkaan vajaaseen maailmankuvaasi ??

olemme ihan tavallinen perhe, onnellisesti naimisissa, jos se teille on ongelma , niin ihan sama.

mutta jos ei ole monikulttuurista suhdetta niin voi pitää sen leipäläpensä ummessa.

Jos mies on muslimi niin kyseessä ei ole tavallinen perhe. Ihan normaalia ei ole myöskään budjata afrikkalaisen perseaukisen tyhjäntoimittajan kanssakaan.

• iughu
        rantaruottalainenn kirjoitti:

Jos mies on muslimi niin kyseessä ei ole tavallinen perhe. Ihan normaalia ei ole myöskään budjata afrikkalaisen perseaukisen tyhjäntoimittajan kanssakaan.

sinäkö se määrittelet normaalin perhen ja kurkit ihmisten ikkunoitten takana, et taida olla ihan terve.

• ÄläKaartele
        piki79 kirjoitti:

"Suomesta tavannut". Mutta muslimin vai afron? Vai sekä että?

• Samaantyyliinvaan

Siinä mielessä joo, että musliminpatjat ovat viime aikoina olleet poikkeuksellisen hiljaa.

• wwuoaaaaaaa

Olen oikein tyytyväinen.Täällä on monenkin suomi penan saanut suututettua mustasukkaisia,kun nämä äijän kutaleet ovatkin.Eivät millään tahtoisi antaa suomi naisia toisille miehille.Kyllä tyytyväisiä ollaan.

• Mohammed
        wwuoaaaaaaa kirjoitti:

Olen oikein tyytyväinen.Täällä on monenkin suomi penan saanut suututettua mustasukkaisia,kun nämä äijän kutaleet ovatkin.Eivät millään tahtoisi antaa suomi naisia toisille miehille.Kyllä tyytyväisiä ollaan.

Päinvastoin kuin itsekeskeisyydessäsi luulet suomipena ei ole mustasukkainen siitä että paskasakkiin kuuluva paimentolainen höylää römpsääsi. Suomipenaa vituttaa että järjestätte Suomeen tätä moniongelmaista sontaväkeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2368
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1644
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1174
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe