Häviäminen kokonaan

voikonäintehdä2

Mitä mieltä olette siitä että toinen vain yhtäkkiä lopettaa viesteihin vastaamisen ja häviää...Tuntuu että se on ainoa tapa nyt saada loppunut suhde päättymään seinään. Toinen pitää minua varalla

4

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen38_

      Niin, ikävä kyllä moni käyttäytyy juurikin näin, eikä sano asiaa suoraan ja siitä todellakin tulee sellainen tunne, että pidetään varalla.
      Voit kertoa omat tuntemuksesi tai sitten jätät itse vastaamatta, jos toinen ilmoittelee itsestään muina miehinä/naisina parin vko tai kuukausien päästä. Ei kannata tuhlata aikaansa toiseen, tunteiden heräämisen toivossa.

    • eionei

      On tuotakin pitänyt tehdä, kun toinen ei ole tajunnut jättää rauhaan suhteen loputtua. Vonkaaja ja vänkääjä on rasittava ja häiritsee elämää.. mitä enemmän vinkuu perään sen varmemmin pysyn kaukana.

    • saitsämuuta

      Olet saanu Timolta kenkää

    • eiviestejä

      Jos on kysymyksessä nainen, niin se on sille ihan oikein että loppuu viestit kuin seinään. Ne kun on tunne-eläimiä ja odottavat viestiä tai soittoa. Niille pitää näyttää kaapin paikka eikä antaa yhtään löysää liekaan. Jos ei osaa käyttäytyä, niin istukoon akka pimeässä kopissa. Oppiipahan perkele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe