Yksinhuoltajista ja niiden mukuloista ei ole kuin haittaa...Perustelkaa jos olette muuta mieltä..!!
Minulle mieluusti lapseton nainen
7
113
Vastaukset
- yksinhuoltaja
Ainaki kaikille hyvin selvää että sä olet täysin tyhjäpää eikä kukaan koskaan tule huolimaan sua
Eipä nuo minun elämääni millään tavalla haittaa.
- raumanjussi
Mulle kelpaa kyllä yksi halukas yh-äiti varsin hyvin,lapset on mukavia ja jos äiti vielä mallia alle 25v ni aina parempi.
- toisenkanssa
Sulla on oikeus haluta mitä vaan, ja selkeästi asia ilmoittaa. Ei siinä mitään ihmeellistä tai erikoista ole jos lapsettoman naisen haluaa. Itse olen (lapseton) nainen enkä haluaisi miestä jolla pieniä/teini-ikäisiä lapsia. Aikuiset lapset jotka ei enää asu kotona ok. Olen itse omasta tahdostani lapseton joten en olisi halunnut lapsellista miestäkään. Nyt mies jolla aikuiset lapset.
- rrrrrrrrrr
lapseton nainen on tiukempi alapäästään, ei ole levinnyt perse eikä raskausarpia. nainenhan otetaan ensi sijassa ajoon eli pantavaksi, jos minä halua jonkun mielipiteen, minä kysyn sitä
lapsettoman naisen emätin on lihasten ympäröimä ja nuoruudesta muistan miten se puristui elimeni ympärille, samoin kuin suu alipaineessa taikka ryppyrengas anuksessa. tosin anuskin on tavalista tiukempi heillä mälli pyrkii lentämään vauhdilla kun heitä ajelee- zozozoz
Olet vähintäänkin outo...
Ensinnäkin minun vaimolla värkki tiukkeni parin lapsen jälkeen, koska hän kiinnitti enemmän huomiota jumppaan. Sieltä sisältä siis tuli tiukemmaksi.
Lisäksi iän myötä meille molemmille on tullut uskallusta ja taitoa seksiin enemmän. Paljon parempaa ja suorempaa hommaa.
Ja kun mietin ett välillä kun ollaan leikitty esim anustapilla, niin että se on pyllyssä samalla kun minä laitan toiseen reikään, niin kyllähän se pimppa tuntuu sitten epämukavan tiukalta... ei se tiukkuus siis todellakaan ole mikään itseisarvo. Jos on liian tiukka, niin minulla menee heppi turraksi, ja sitten ei niin paljoa nauti. Esim kakkoseen laittaminen heti alussa on sen takia virhe, kun on liian tiukka.
Toki jos sinulla on todella pieni muna, niin et ehkä ymmärrä kun puhun liian tiukasta.
- opojii
Koska sinä ajattelet näin, niin sinähän et siis deittaile yh-äitejä. Hyvin yksinkertaista.
Itse tapasin naiseni, kun minä olin 40v ja nainen 35v. Naisella oli kaksi lasta ja minulla yksi. Jotenkin siinä iässä deittaillessa sitä jo oletti, että kaikilla varteenotettavilla naisilla on jo lapsia. en halunnut sellaista kylmän kalseaa naista, joka ei lapsista välitä. Enkä myöskään sellaista, joka epätoivoisesti lähempänä 40-vuotta etsii ihan sama ketä, mutta äkkiä lapsia, kun ei vielä ole. Yh-äiti olisi siis hyvinkin loistava vaihtoehto.
Lisäksi plussana se, että kun oman lapseni kanssa en ollut päässyt elämää sellaista perhe-elämää, koska lapsi syntyi vahinkona, eikä nainen halunnut suhdetta. Niin kun löysin loistavan kumppanin, sain elämääni myös hänen kaksi vielä silloin pientä lastaan. Sain olla isäpuoli! Sain olla ihminen, joka vie lapsia pulkkamäkeen ja opettaa miten vetoketju laitetaan kiinni. Kaiken lisäksi elämässäni on fiksu nainen, joka on ottanut minut perheeseen tasa-arvoisena aikuisena.
Takana jo jokunen vuosi perhe-elämää, joten voin varmaksi sanoa, etten kadu valintaani. Yh-äiti sopi ehdottomasti minun elämääni. Ei tietenkään kuka tahansa yh-äippä, vaan juuri tietynlainen nainen. Minulle sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769