Presidentti Niinistö avioliittolaista näin eletään

"Presidentti Niinistö avioliittolaista: Asia on ihan selvä, näin eletään"

Eli ne kristilliset mussutukset voi nyt lopettaa. Eli vaikka kokoomuslainen presidentti Sauli Niinistö "muka" vastusti lakia, niin silti hän Hyväksyi lain. Vastusti ja hyväksyi? Heh heh!

ps eipä muuten kristillisdemokraatitkaan eronneet hallituksesta, vaikka laki hyväksyttiin.
KIITOS kristilliset ja erityisesti Päivi Räsänen, te veitte tätä yhteiskuntaa oikeaan suuntaan!
Kiitos ja Kumarrus Teille!

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö olisi ratkaissut avioliittolakiin liittyvän kiistan toisin. Hän olisi nimennyt liitot pariliitoiksi, jonka sitten kukin saisi mieltää miten haluaisi."

Olisi ja olisi, mutta tosiasiassa presidentti Sauli Niinistö Hyväksyi tuon lain.
Suuri Kiitos siis myös presidentti Sauli Niinistölle!

http://yle.fi/uutiset/presidentti_niinisto_avioliittolaista_asia_on_ihan_selva_nain_eletaan/7659824

15

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin. Uusi avioliittolaki astuu voimaan vuonna 2017.

      Kaikki mussutukset voi nyt sitten jo lopettaa; ne kun ei enää auta.

      Vaaleilla valittu eduskunta ja presidentti ovat tehneet ratkaisun ja päätöksen.

      Soini ja Räsänen kaivoivat omaa syvää kuoppaansa: molempien puolueiden kannatus on lähtenyt laskusuuntaan.

      • Totta eli tasa-arvo rullaa mussuttajat ;-)

        Aidon-avioliidon kannattajat voivat nyt vaikka vaihdaa maada.

        ONNEKSI OLKOON SUOMI!


    • EiNämäEdesTiedä

      Niin, Niinistöhän olisi nimennyt kaikki virallistetut parisuhteet pariliitoiksi ja olisi lakkauttanut koko avioliittoinstituution. tämä ei oikein näytä olevan näillä uskovilla edes tiedossa. Ei kai seurata uutisointia edes niiden aiheiden osalta joihin on kuitenkin vankka mielipide :D

      • Totta eli persidentti Niinistö olisi nimennyt minunkin avioliittoni parisuhteeksi ja jättänyt avioliiton kirkon yksityisomaisuudeksi.
        Onneksi persidentti Niinistö ei oonistunut pyrkimyksissään.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Totta eli persidentti Niinistö olisi nimennyt minunkin avioliittoni parisuhteeksi ja jättänyt avioliiton kirkon yksityisomaisuudeksi.
        Onneksi persidentti Niinistö ei oonistunut pyrkimyksissään.

        Niin juuri on käynyt, uskovat lukevat uusointakin kuin Raamattua: kirjoitukset nähdään, mutta eivät mene heidän ymmärrykseensä, ja asiat hautautuvat pois mielestä.

        Pariliittokin olisi minulle käynyt, olisi sekin ollut tasa-arvoinen. Mutta avioliitossa jo olleena on siinä silti jotain hohtoa, joten tervetuloa uusi avioliitto minullekin.


      • anna.mun.nauraa
        torre12 kirjoitti:

        Niin juuri on käynyt, uskovat lukevat uusointakin kuin Raamattua: kirjoitukset nähdään, mutta eivät mene heidän ymmärrykseensä, ja asiat hautautuvat pois mielestä.

        Pariliittokin olisi minulle käynyt, olisi sekin ollut tasa-arvoinen. Mutta avioliitossa jo olleena on siinä silti jotain hohtoa, joten tervetuloa uusi avioliitto minullekin.

        Siinä kaksi vanhaa ateisti homoukkoa keskustelee ja luulee, että ovat jotain voittaneet. Ihan samalla tavalla homostellunne on synti kuin aikaisemminkin.


      • anna.mun.nauraa kirjoitti:

        Siinä kaksi vanhaa ateisti homoukkoa keskustelee ja luulee, että ovat jotain voittaneet. Ihan samalla tavalla homostellunne on synti kuin aikaisemminkin.

        Jaa. Onko tähän asti mielestäsi avioituneet ainoastaan synnittömät ja synnitöntä elämää elävät? Saanko sulle vähän nauraa?

        Onhan se aika suuri voitto, että voi avioitua, joka ei ole ollut aiemmin mahdollista. En tiedä kuinka on älysi laita, mutta olisiko heteroille TAPPIO, jos heiltä vietäisiin oikeus avioitua?


    • ttkkl

      Ei tainut tarkistaa Raamatusta, mitä Jumala ilmoitti Raamtun alkulehdillä. Jumala ei luonut homoja! Ja siten ei ilmoittanut muuta kuin tuomion homoiluille!

      • Mutta Niinistö hyväksyi silti lain, vai mitä.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Mutta Niinistö hyväksyi silti lain, vai mitä.

        Ja kumpikohan se ihmisen pelastaa viimeiseltä tuomiolta Niinistö vai Jumala.
        Sitä on minusta parempi kuunnella ja Hänen sanaansa noudattaa.


      • kertakäyttönimimerkki

        Jokainen aikuinen tietää, että raamatun Jumala on fiktiota.
        Kuolemaan pelänneiden ukkojen keksimä satu.


      • kertakäyttönimimerkki kirjoitti:

        Jokainen aikuinen tietää, että raamatun Jumala on fiktiota.
        Kuolemaan pelänneiden ukkojen keksimä satu.

        "Hullu sanoo sydämessänsä: Ei ole Jumalaa" (Ps 14:1)

        Ja jokainen uskova tietää sydämessään, että Jumala on.


      • evita- kirjoitti:

        "Hullu sanoo sydämessänsä: Ei ole Jumalaa" (Ps 14:1)

        Ja jokainen uskova tietää sydämessään, että Jumala on.

        No nyt olisi hyvä tietää, että missä se Jumala on kieltänyt kahta miestä solmimasta liittoa; vaikka Daavidin ja Joonatanin liiton, jonka keskinäisen rakkautensa tähden tekivät? Jos nyt presidentti allekirjoitti lain, jossa mennään lähes Daavidin jalanjälkiä, niin ei olla kaukana Raamatusta.

        Eri asia onko se Jumala, joka asui Jerusalemissa, jolle kerättiin rahaa henkien sovittamiseksi, kun Israel valitsi heille uusia jumalia, kun heillä ei ollut johtajaa, hän paini Jaakobin kanssa. Sitä itse kyllä epäilen vahvasti; minulle Jumala olisi toisenlainen, ei kuten ihminen.


      • jokkerille
        torre12 kirjoitti:

        No nyt olisi hyvä tietää, että missä se Jumala on kieltänyt kahta miestä solmimasta liittoa; vaikka Daavidin ja Joonatanin liiton, jonka keskinäisen rakkautensa tähden tekivät? Jos nyt presidentti allekirjoitti lain, jossa mennään lähes Daavidin jalanjälkiä, niin ei olla kaukana Raamatusta.

        Eri asia onko se Jumala, joka asui Jerusalemissa, jolle kerättiin rahaa henkien sovittamiseksi, kun Israel valitsi heille uusia jumalia, kun heillä ei ollut johtajaa, hän paini Jaakobin kanssa. Sitä itse kyllä epäilen vahvasti; minulle Jumala olisi toisenlainen, ei kuten ihminen.

        Älä taas valehtele. Davidin ja Joonatanin liitto ei ollut seksuaalinen. Olet sairas noissa jutuissasi. Mutta eihän vanhalta homolta ateistilta muuta voikaan odottaa.


      • jokkerille kirjoitti:

        Älä taas valehtele. Davidin ja Joonatanin liitto ei ollut seksuaalinen. Olet sairas noissa jutuissasi. Mutta eihän vanhalta homolta ateistilta muuta voikaan odottaa.

        Missä sanoin, että heidän liitto oli seksuaalinen? Sanoin heidän tehneen liiton keskinäisen rakkautensa tähden. Luet minun kirjoituksia silmät ja aivot kierossa.

        Ja jos olisikin ollut seksuaalista, niin mitä sitten? Eihän sekään ollut Jumalan vastaista, kunhan ei vain maata kuten naisen kanssa maataan. Muu seksuaalisuus on siis sallittu. Lue oikein sekä minua että Raamattua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe