"Presidentti Niinistö avioliittolaista: Asia on ihan selvä, näin eletään"
Eli ne kristilliset mussutukset voi nyt lopettaa. Eli vaikka kokoomuslainen presidentti Sauli Niinistö "muka" vastusti lakia, niin silti hän Hyväksyi lain. Vastusti ja hyväksyi? Heh heh!
ps eipä muuten kristillisdemokraatitkaan eronneet hallituksesta, vaikka laki hyväksyttiin.
KIITOS kristilliset ja erityisesti Päivi Räsänen, te veitte tätä yhteiskuntaa oikeaan suuntaan!
Kiitos ja Kumarrus Teille!
"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö olisi ratkaissut avioliittolakiin liittyvän kiistan toisin. Hän olisi nimennyt liitot pariliitoiksi, jonka sitten kukin saisi mieltää miten haluaisi."
Olisi ja olisi, mutta tosiasiassa presidentti Sauli Niinistö Hyväksyi tuon lain.
Suuri Kiitos siis myös presidentti Sauli Niinistölle!
http://yle.fi/uutiset/presidentti_niinisto_avioliittolaista_asia_on_ihan_selva_nain_eletaan/7659824
Presidentti Niinistö avioliittolaista näin eletään
15
129
Vastaukset
No niin. Uusi avioliittolaki astuu voimaan vuonna 2017.
Kaikki mussutukset voi nyt sitten jo lopettaa; ne kun ei enää auta.
Vaaleilla valittu eduskunta ja presidentti ovat tehneet ratkaisun ja päätöksen.
Soini ja Räsänen kaivoivat omaa syvää kuoppaansa: molempien puolueiden kannatus on lähtenyt laskusuuntaan.Totta eli tasa-arvo rullaa mussuttajat ;-)
Aidon-avioliidon kannattajat voivat nyt vaikka vaihdaa maada.
ONNEKSI OLKOON SUOMI!
- EiNämäEdesTiedä
Niin, Niinistöhän olisi nimennyt kaikki virallistetut parisuhteet pariliitoiksi ja olisi lakkauttanut koko avioliittoinstituution. tämä ei oikein näytä olevan näillä uskovilla edes tiedossa. Ei kai seurata uutisointia edes niiden aiheiden osalta joihin on kuitenkin vankka mielipide :D
Totta eli persidentti Niinistö olisi nimennyt minunkin avioliittoni parisuhteeksi ja jättänyt avioliiton kirkon yksityisomaisuudeksi.
Onneksi persidentti Niinistö ei oonistunut pyrkimyksissään.qwertyilija kirjoitti:
Totta eli persidentti Niinistö olisi nimennyt minunkin avioliittoni parisuhteeksi ja jättänyt avioliiton kirkon yksityisomaisuudeksi.
Onneksi persidentti Niinistö ei oonistunut pyrkimyksissään.Niin juuri on käynyt, uskovat lukevat uusointakin kuin Raamattua: kirjoitukset nähdään, mutta eivät mene heidän ymmärrykseensä, ja asiat hautautuvat pois mielestä.
Pariliittokin olisi minulle käynyt, olisi sekin ollut tasa-arvoinen. Mutta avioliitossa jo olleena on siinä silti jotain hohtoa, joten tervetuloa uusi avioliitto minullekin.- anna.mun.nauraa
torre12 kirjoitti:
Niin juuri on käynyt, uskovat lukevat uusointakin kuin Raamattua: kirjoitukset nähdään, mutta eivät mene heidän ymmärrykseensä, ja asiat hautautuvat pois mielestä.
Pariliittokin olisi minulle käynyt, olisi sekin ollut tasa-arvoinen. Mutta avioliitossa jo olleena on siinä silti jotain hohtoa, joten tervetuloa uusi avioliitto minullekin.Siinä kaksi vanhaa ateisti homoukkoa keskustelee ja luulee, että ovat jotain voittaneet. Ihan samalla tavalla homostellunne on synti kuin aikaisemminkin.
anna.mun.nauraa kirjoitti:
Siinä kaksi vanhaa ateisti homoukkoa keskustelee ja luulee, että ovat jotain voittaneet. Ihan samalla tavalla homostellunne on synti kuin aikaisemminkin.
Jaa. Onko tähän asti mielestäsi avioituneet ainoastaan synnittömät ja synnitöntä elämää elävät? Saanko sulle vähän nauraa?
Onhan se aika suuri voitto, että voi avioitua, joka ei ole ollut aiemmin mahdollista. En tiedä kuinka on älysi laita, mutta olisiko heteroille TAPPIO, jos heiltä vietäisiin oikeus avioitua?
- ttkkl
Ei tainut tarkistaa Raamatusta, mitä Jumala ilmoitti Raamtun alkulehdillä. Jumala ei luonut homoja! Ja siten ei ilmoittanut muuta kuin tuomion homoiluille!
qwertyilija kirjoitti:
Mutta Niinistö hyväksyi silti lain, vai mitä.
Ja kumpikohan se ihmisen pelastaa viimeiseltä tuomiolta Niinistö vai Jumala.
Sitä on minusta parempi kuunnella ja Hänen sanaansa noudattaa.- kertakäyttönimimerkki
Jokainen aikuinen tietää, että raamatun Jumala on fiktiota.
Kuolemaan pelänneiden ukkojen keksimä satu. kertakäyttönimimerkki kirjoitti:
Jokainen aikuinen tietää, että raamatun Jumala on fiktiota.
Kuolemaan pelänneiden ukkojen keksimä satu."Hullu sanoo sydämessänsä: Ei ole Jumalaa" (Ps 14:1)
Ja jokainen uskova tietää sydämessään, että Jumala on.evita- kirjoitti:
"Hullu sanoo sydämessänsä: Ei ole Jumalaa" (Ps 14:1)
Ja jokainen uskova tietää sydämessään, että Jumala on.No nyt olisi hyvä tietää, että missä se Jumala on kieltänyt kahta miestä solmimasta liittoa; vaikka Daavidin ja Joonatanin liiton, jonka keskinäisen rakkautensa tähden tekivät? Jos nyt presidentti allekirjoitti lain, jossa mennään lähes Daavidin jalanjälkiä, niin ei olla kaukana Raamatusta.
Eri asia onko se Jumala, joka asui Jerusalemissa, jolle kerättiin rahaa henkien sovittamiseksi, kun Israel valitsi heille uusia jumalia, kun heillä ei ollut johtajaa, hän paini Jaakobin kanssa. Sitä itse kyllä epäilen vahvasti; minulle Jumala olisi toisenlainen, ei kuten ihminen.- jokkerille
torre12 kirjoitti:
No nyt olisi hyvä tietää, että missä se Jumala on kieltänyt kahta miestä solmimasta liittoa; vaikka Daavidin ja Joonatanin liiton, jonka keskinäisen rakkautensa tähden tekivät? Jos nyt presidentti allekirjoitti lain, jossa mennään lähes Daavidin jalanjälkiä, niin ei olla kaukana Raamatusta.
Eri asia onko se Jumala, joka asui Jerusalemissa, jolle kerättiin rahaa henkien sovittamiseksi, kun Israel valitsi heille uusia jumalia, kun heillä ei ollut johtajaa, hän paini Jaakobin kanssa. Sitä itse kyllä epäilen vahvasti; minulle Jumala olisi toisenlainen, ei kuten ihminen.Älä taas valehtele. Davidin ja Joonatanin liitto ei ollut seksuaalinen. Olet sairas noissa jutuissasi. Mutta eihän vanhalta homolta ateistilta muuta voikaan odottaa.
jokkerille kirjoitti:
Älä taas valehtele. Davidin ja Joonatanin liitto ei ollut seksuaalinen. Olet sairas noissa jutuissasi. Mutta eihän vanhalta homolta ateistilta muuta voikaan odottaa.
Missä sanoin, että heidän liitto oli seksuaalinen? Sanoin heidän tehneen liiton keskinäisen rakkautensa tähden. Luet minun kirjoituksia silmät ja aivot kierossa.
Ja jos olisikin ollut seksuaalista, niin mitä sitten? Eihän sekään ollut Jumalan vastaista, kunhan ei vain maata kuten naisen kanssa maataan. Muu seksuaalisuus on siis sallittu. Lue oikein sekä minua että Raamattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416