Hei, naiset

fddgh

Haluaisiko joku nainen avoimeen suhteeseen? Ja avoimella tarkoitan sitä, että sinä voit harrastaa seksiä vapaasti kenen kanssa vain, mutta miä pysyn uskollisena vain sinulle. Tällaiseen suhteeseen haluaisin. Olen siis 30v mies Helsingistä.

15

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekoniburger

      Onks mun pakko mennä muualle ********* muitakin miehiä, jos en vaan haluu muita miehiä? Mitä hyötyä sulle on siitä uskollisuudestas jos mä voin käydä muuallakin? En ymmärrä tätä logiikkaa... eli haluaa naisen käyvän vieraissa, enpä ole ennen kuullu moista taktiikkaa. Jos haluut pelkkiä sänkypuuhia, niin voihan sitä niinkin seurustella jos hommat sujuu eikä kukaan voi tulla sanoon että te seurustelette ihan väärin nyt kun teillä on pelkkää seksiä!

      • mpktv

        No huooh... kyseessä on cuckolding- eli aisankannatusfetissi. Ei sun tarvi moiseen ryhtyä, jos et kerran halua, mutta aloittajalla on täysi oikeus toivoa tällaista suhdetta.


      • fddgh

        Itse taas en ymmärrä sinun logiikkaa Pekoniburger. Tämä lause kummastuttaa: "Mitä hyötyä sulle on siitä uskollisuudestas jos mä voin käydä muuallakin"
        Öööööh, sinäkö olet uskollinen vain, koska se hyödyttää sinua? Muuten siis et olisi? Itse olen uskollinen, koska en halua olla kuin sen yhden ja ainoan oikean kanssa.
        Jos sinulle ainoa syy miksi olet uskollinen on, koska koet sen jotenkin hyödyttävän sinua, niin mieti hetki että onko motiivisi uskollisuudelle ihan oikeat. Jos kerran oikeasti haluaisit olla muidenkin kanssa, mutta olet uskollinen vain koska se hyödyttää sinua jotenkin, niin eikö parempi ratkaisu sitten olisi etsiä mies joka antaa sinun ollen muidenkin miesten kanssa? Sittenhän saat maksimaalisen hyödyn. Saat uskollisen miehen, mutta et itse joudu luopumaan seksistä muiden kanssa...


      • Kaikennäköstä

        Pekoniburger haluaa hyödyn seurustelusta ihan itselleen. Mikä siinä on epäselvää? Ei ihmiset muuten seurustelisi, jos siitä ei olisi itselle jotain hyötyä. Vai miksi ihmeessä siis ihmiset seurustelis, jos kerran haluaa käydä vieraissakin eli miksei sitten vaan käy joka puolella? Kukin voi tehdä kuten haluaa.

        Eikä tuossa ketään kielletty toivomasta asioita. Kumma kun ihmiset ei osaa lukea ja sotkee asiat. Minä olen itekin uskollinen vain, koska se nimenomaan hyödyttää minua. Minä olen löytänyt siinä tilanteessa sen, jota haluan ja ei tarvitse etsiä muuta. Siinä se hyöty. Mitä hyötyä sitä parisuhdetta olis vaarantaa sillä että käy vieraissa ja toinen suuttuis siitä?


    • rahallasaaaaa

      Kuulostaa siltä että haluat ilotytön omaksesi.

    • pöllölö31vee

      No joo, tälleen pitkässä suhteessa olen monesti haaveillut muista miehistä. Kuitenkin minulla on ihana, turvallinen ja luotettava mies jota en halua enkä aio pettää. Seksi on tuttua ja turvallista, hyvääkin. Vain jännityksen ja uutuudenviehätyksen takia muut miehet salaa kiinnostaa. Mieheni on ehdottoman uskollinen.

    • varmuudeksi

      Käy nyt kuitenkin varoilta lääkärissä. Ei tiedä miten vakava sinun alkanut sairaus on...

    • vakuutuskuntoon

      Hanki palkallinen h...a. Ne tekevät juuri sitä mitä sinä haluat, tyokseen.
      Varmista kuitenkin että sinulla on riittävän suuri sairasvakuutus, tulet tarvitsemaan sitä enemmän ja enemmän lähteissäsi tuolle linjalle.

    • oletkohuomannut

      Eli siis haluat naisen suhteeseen, mikset vaan sano sitä kuten asia on? Kaikki suhteet on avoimia kunnes toisin sovitaan ja ihmiset voi tehdä vaan kavereina ihan mitä vaan.

    • Aloittajan toivomus suhteen laadusta ei ole mitenkään kummallinen. Tiedän muutamia polyamorisessa suhteessa eläviä, joissa pariskunnan toisella tai molemmilla osapuolilla on muitakin suhteita. Se ei tällaisessa kuviossa ole pettämistä, kun kaikki ovat rehellisiä toisilleen ja kukaan ei vehkeile salaa kenekään selän takana.

    • ihquna

      Kävisi hyvin minulle. Olen suhteessa, joka muuten hyvä, mutta en saa mieheltä tarpeeksi huomiota ja (tyydyttävää) seksiä. Ihanteellinen tilanne olisi, jos saisin käydä pari kertaa viikossa tapaamassa rakastajaani, joka sen puolen taas osa hoitaa täydellisesti.
      Moraalini on sen toistaiseksi kieltänyt. Vaikka mistäs minä tiedän, missä mies käy, kun kerran minuun niin ylimalkaisesti suhtautuu.

      • ihquna

        Asian paradoksi on tietenkin se, että kun saisin turhaumat purettua (vaikka sitten muualla), voisin helposti olla se tyytyväinen, punaposkinen, omiaan touhuava ja mistään natisematon vaimoke.
        Ilman seksiä en sellaiseen kykene.
        Vai olisiko parempi vain erota?


    • Kylläinen

      Minä olin tälläisessa suhteessa kun huomasin että hän olikin nymfomaani ja nussi kaikki kapakassa tapaamansa miehet ja niin meille tuli ero. Minulle kerrottin monelta taholta että hän oli jopa paneskellut bussin takapenkillä ja junassa. Joskus jopa kahvilan vessassa pikapanolla. On OK jos sinulla on sata vakiopanoa mutta jos nainen makaa kaikkien kanssa niin sittenhän se mummeli on vähän kummallinen. Hanki hyvä ystävä naapurista ja käy paneskelemassa sitä tyttoä, hanki vaikka opiskelija tytto jota voit kayttaa ravintelissa syomassa sillä siitä ne tykkää ja tulee varmasti sänkyyn ja avautuu paneskelulle.

    • vainyhdenmies

      Olen ollut tällaisessa suhteessa eikä toiminut kuin muutama vuosi. Kyllä siinä pakostakin alkaa toivomaan vakisuhdetta yhteen kumppaniin kun menojalka rauhoittuu. Pidemmän päälle siinä saattaa syntyä syviäkin tunteita toiseen osapuoleen ihan pakostakin. Itse en enää lähde tuollaiseen, kokemus toki sekin.

    • Idiootimaista

      Seksi saa jokainen kuin vaan halua. Ei nyt ihan Helsinkin asti ei mee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe