Haluaisin pitää ex-tyttöystävän kaverina mutta....

Epätieto

Asia meni näin. Oltiin yhdessä noin 2 kk.Ja parisuhde oli hyvä kunnes tuli ensimmäinen riita jolloin kaikki kääntyi pääälaelleen. Ex-tyttöystävä alkoi puhua erosta ja minä häkellyin ja tunteet nousivat pintaan, kysyin että miksi erottiin, eikö olisi mitään mahdollisuutta jatkaa. Ei kuulema ollut. Hän kuitenkin halusi pitää minut kaverina, viikon jälkeen aloin päästä hänestä yli, mutta pysyimme kuitenkin kaverina ja hengailimme noin 2 vikkoa yhdessä lähes kuin seurustelun aikaan. Aloin tuntea taas rakkautta häntä kohtaan, ja otin asian puheeksi jälleen että eikö olisi mitään mahdollisuutta palata yhteen ja miksi emme voisi antaa uutta mahdollisuutta tälle suhteelle ja miksi erosimme. Ei kuulema ole ja hän sanoi että emme voi enää palata yhteen. Keskustelun jälkeen hän sanoi että ei halua puhua nyt minun kans. Hän kutsui minua hulluksi kun otin asian uudellleen puheeksi.

Pyysin anteeksi ja kerroin että toivottavasti voisimme unohtaa jälkimmäisen keskustelun takaisin paluusta. Haluaisin olla hänen kanssaan yhä ystävä. Mitä teen?

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvain

      Etpä juuri mitään. Todennäköisesti tyttö tuntee ahdistusta jos nyt "pusket päälle" ystävätoiveidesi kanssa - varsinkin kun olet puhunut paluusta yhteen jne. Nosta kytkintä ja kato, mitä muuta elämällä on tarjottavanaan :) Ehkä päädytte joskus yhteen, ehkä ette.

      • Epätieto

        Mutta muuta en halua kun olla sen tytön kans kaveri ja tukena kun sillä niin paljon murheita. Kai lienee parasta että annan aikaa enkä ole missään tekemisissä pitkään aikaan kun joskus sattuu "sopiva" tilaisuus, ottaa yhteyttä.


      • ghjkö
        Epätieto kirjoitti:

        Mutta muuta en halua kun olla sen tytön kans kaveri ja tukena kun sillä niin paljon murheita. Kai lienee parasta että annan aikaa enkä ole missään tekemisissä pitkään aikaan kun joskus sattuu "sopiva" tilaisuus, ottaa yhteyttä.

        Kyllä sillä varmaan on muutakin tukea, kuin sä. Älä tee itsestäsi tarpeellista, jos et sellainen ole.


      • jenniina1

        Rikot vaan itseäsi, jos et lähde omille teillesi. Ero on ero, ja monesti parasta on jättää tuo taakse kokonaan.


      • Epätieto

        Kiitos saamistani vastauksista jo tähän asti :)

        Tyttö tarjosi ystävyyttä, mutta menin mokaamaan pahan kerran sen, kun menin ehdottamaan takasin paluuta. Halusin vain tietää onko hän varma päätöksestään eron suhteen.

        Olen jo omilla teilläni ja päässyt hänestä yli, mutta miten saisin hänet tietämään sen ja sen että ystävyys on se mitä oikeasti häneltä haluan.


      • Epätieto

        Odotin tämän tytön ottavan yhteyttä ja hän otti. Kysyimme kuulumisia ja heitimme muutaman vitsin. Tänään hän jälleen kyseli kuulumisia ja ehdotin tapaamista ja hänelle sopi. Keskustelimme asioista kasvotusten. Hän oli ymmärtäväinen käyttäytymistäni kohtaan ja antoi anteeksi, sitten hän totesi että voimme olla ystäviä mutta halusi itselleen aikaa. Oloni on helpottunut. Kiitos avusta!


    • Tastastassimoooooooo

      Mä tykkään kahvista ja mulla on Tassimo!
      Ja sä alottaja oot joko provo tai hyvin hyvin tyjmä.
      Toden näköisesti kumpaakin.

    • pienimunakikaikenlisäks

      Saatana aina kun nään tulee mielikuva tomista hiirenkolossa. jumiin jää eikä mihinkään suuntaan liikuta. vittu

    • vitsututtaa

      ja täysmulggu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe