Asia meni näin. Oltiin yhdessä noin 2 kk.Ja parisuhde oli hyvä kunnes tuli ensimmäinen riita jolloin kaikki kääntyi pääälaelleen. Ex-tyttöystävä alkoi puhua erosta ja minä häkellyin ja tunteet nousivat pintaan, kysyin että miksi erottiin, eikö olisi mitään mahdollisuutta jatkaa. Ei kuulema ollut. Hän kuitenkin halusi pitää minut kaverina, viikon jälkeen aloin päästä hänestä yli, mutta pysyimme kuitenkin kaverina ja hengailimme noin 2 vikkoa yhdessä lähes kuin seurustelun aikaan. Aloin tuntea taas rakkautta häntä kohtaan, ja otin asian puheeksi jälleen että eikö olisi mitään mahdollisuutta palata yhteen ja miksi emme voisi antaa uutta mahdollisuutta tälle suhteelle ja miksi erosimme. Ei kuulema ole ja hän sanoi että emme voi enää palata yhteen. Keskustelun jälkeen hän sanoi että ei halua puhua nyt minun kans. Hän kutsui minua hulluksi kun otin asian uudellleen puheeksi.
Pyysin anteeksi ja kerroin että toivottavasti voisimme unohtaa jälkimmäisen keskustelun takaisin paluusta. Haluaisin olla hänen kanssaan yhä ystävä. Mitä teen?
Haluaisin pitää ex-tyttöystävän kaverina mutta....
9
126
Vastaukset
- niinvain
Etpä juuri mitään. Todennäköisesti tyttö tuntee ahdistusta jos nyt "pusket päälle" ystävätoiveidesi kanssa - varsinkin kun olet puhunut paluusta yhteen jne. Nosta kytkintä ja kato, mitä muuta elämällä on tarjottavanaan :) Ehkä päädytte joskus yhteen, ehkä ette.
- Epätieto
Mutta muuta en halua kun olla sen tytön kans kaveri ja tukena kun sillä niin paljon murheita. Kai lienee parasta että annan aikaa enkä ole missään tekemisissä pitkään aikaan kun joskus sattuu "sopiva" tilaisuus, ottaa yhteyttä.
- ghjkö
Epätieto kirjoitti:
Mutta muuta en halua kun olla sen tytön kans kaveri ja tukena kun sillä niin paljon murheita. Kai lienee parasta että annan aikaa enkä ole missään tekemisissä pitkään aikaan kun joskus sattuu "sopiva" tilaisuus, ottaa yhteyttä.
Kyllä sillä varmaan on muutakin tukea, kuin sä. Älä tee itsestäsi tarpeellista, jos et sellainen ole.
- jenniina1
Rikot vaan itseäsi, jos et lähde omille teillesi. Ero on ero, ja monesti parasta on jättää tuo taakse kokonaan.
- Epätieto
Kiitos saamistani vastauksista jo tähän asti :)
Tyttö tarjosi ystävyyttä, mutta menin mokaamaan pahan kerran sen, kun menin ehdottamaan takasin paluuta. Halusin vain tietää onko hän varma päätöksestään eron suhteen.
Olen jo omilla teilläni ja päässyt hänestä yli, mutta miten saisin hänet tietämään sen ja sen että ystävyys on se mitä oikeasti häneltä haluan. - Epätieto
Odotin tämän tytön ottavan yhteyttä ja hän otti. Kysyimme kuulumisia ja heitimme muutaman vitsin. Tänään hän jälleen kyseli kuulumisia ja ehdotin tapaamista ja hänelle sopi. Keskustelimme asioista kasvotusten. Hän oli ymmärtäväinen käyttäytymistäni kohtaan ja antoi anteeksi, sitten hän totesi että voimme olla ystäviä mutta halusi itselleen aikaa. Oloni on helpottunut. Kiitos avusta!
- Tastastassimoooooooo
Mä tykkään kahvista ja mulla on Tassimo!
Ja sä alottaja oot joko provo tai hyvin hyvin tyjmä.
Toden näköisesti kumpaakin. - pienimunakikaikenlisäks
Saatana aina kun nään tulee mielikuva tomista hiirenkolossa. jumiin jää eikä mihinkään suuntaan liikuta. vittu
- vitsututtaa
ja täysmulggu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244312Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43955Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117783Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38756- 37754
- 107719
- 135677