Kerron vähän omaa tarinaani kiintymyksestäni nuorempiin, itse silloin 50 , miehet 28-39v.
Olin pettynyt ikäisiini tai itseäni vanhempaan seuraan, niin suhteessa kuin tilapäisessä seksissä.
Kun olen ollut aina erittäin eroottinen, halukas ja toimiva nainen, päätin kokeilla lerpsujen, nopeiden ja hellittömien miesten jälkeen nuoren antia itselleni. Tapailin heitä baarissa, lähdimme yhtä matkaa ja mitä muuta kuin seksin pariin, myös chatissa heitä riitti, ehkä 3-4 oli, joiden kanssa riisuiduin, pari ei halunnut tai minä en halunnut kuin olla lähellä ja nauttia siitä.
Nuori mies on innokas, haluaa, että nainen, en sano puuma:(, opettaa, on läsnä 100 %, ei naura, kunnioittaa, kehuu jne. Nuori mies antaa kaikkensa naiselle, sanoo, kypsä nainen ei hihitä, naura, väheksy ja antaa laadukasta seksiä miehelle.
Mutta tätä aikani, tiesin koko ajan, minulta puuttuu aikuinen, minun tarpeitani vastaava uros, mies, jolla kestävyyttä, riittävästi kokemusta ja halua vaihtelevaan seksiin, ei minuuttipanoihin.
Tämän miehen kanssa nyt asun ja elän elämäni parasta aikaa, arkea ja sunnuntaita. Seksi on usein mielessä ja sitä on molemmille riittävästi ihan kotona.
aikansa kutakin
musukkainen
0
95
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493