Milloin täyteaine häviää kokonaan?

Huuliini laitettiin täyteaineita, mutta ne eivät ilmeisesti kudostyypistäni johtuen pysyneet täysin siellä mihin niitä laitettiin. Eli ne ovat levinneet myös huulten ympärille, mikä ei enää näytäkään niin kauniilta. Kuukauden ajan täyteaineiden laitosta on ollut aina hyvä lopputulos, mutta jossain vaiheessa käy näin, että huulten rajat ovat taas muuttuneet epäselviksi ja täyteaine on katoaa huulten rajasta. Tilanne on aina korjaantunut vähäksi aikaa laittamalla lisää täyteainetta, joka on taas nostanut ylähuulta. Nyt viimeisimmän kerran jälkeen tuntuu, että taas täyteainetta on vaan enemmän ja enemmän ylähuulen yläpuolelle! Ei sitä varmaan kukaan selvästi huomaa, mutta itseäni häiritsee. Niinpä olen nyt päättänyt lopettaa täyteaineiden käytön kokonaan. Tuntuu, että jopa aikaisemmat viivahuulet näyttävät paremmilta.

Varmaan koskaan täyteaineet eivät 100% katoa, mutta osaisitteko te jotka olette jossain vaiheessa lopettaneet huulten täyttämisen, sanoa, missä vaiheessa täyteaineet ovat kadonneet kokonaan, vai katoavatko koskaan täydellisesti?
4405
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kyllä täyteaine katoaa sieltä -ainakin minulla on hävinnyt. Olen 2 ottanut täytteet ja ekan kerran kesti 6kk ja toisella kertaa vielä vähemmän.Puhun työssäni paljo ja aineenvaihdunta on nopea.siksi täyte häviää,

Äänestä

Vuosi on laitosta, eikä ole merkkiäkään vähenemistä. Pitäisikö sitten olla iloinen vai huolissaan :)

Äänestä

Onko kellään kokemusta Restylane Perlanesta huulissa? Sitähän kirurgit ei suostu mielellään huuliin laittamaan, mutta olen miettinyt pysyiskö se kuitenkin paremmin kuin tavallinen Restylane. Käyn ottamassa huuliin täytettä kolmesti vuodessa ja se tulee melko kalliiksikin. Halvemmalla pääsisi jos ottais vähän kalliimpaa ainetta kahdesti vuodessa.

Äänestä
  • Kannattaa kysyä pistäjältä tätä.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Rumahuuli kirjoitti:

Huuliini laitettiin täyteaineita, mutta ne eivät ilmeisesti kudostyypistäni johtuen pysyneet täysin siellä mihin niitä laitettiin. Eli ne ovat levinneet myös huulten ympärille, mikä ei enää näytäkään niin kauniilta. Kuukauden ajan täyteaineiden laitosta on ollut aina hyvä lopputulos, mutta jossain vaiheessa käy näin, että huulten rajat ovat taas muuttuneet epäselviksi ja täyteaine on katoaa huulten rajasta. Tilanne on aina korjaantunut vähäksi aikaa laittamalla lisää täyteainetta, joka on taas nostanut ylähuulta. Nyt viimeisimmän kerran jälkeen tuntuu, että taas täyteainetta on vaan enemmän ja enemmän ylähuulen yläpuolelle! Ei sitä varmaan kukaan selvästi huomaa, mutta itseäni häiritsee. Niinpä olen nyt päättänyt lopettaa täyteaineiden käytön kokonaan. Tuntuu, että jopa aikaisemmat viivahuulet näyttävät paremmilta.

Varmaan koskaan täyteaineet eivät 100% katoa, mutta osaisitteko te jotka olette jossain vaiheessa lopettaneet huulten täyttämisen, sanoa, missä vaiheessa täyteaineet ovat kadonneet kokonaan, vai katoavatko koskaan täydellisesti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu