mutta rumille naisille ei kelpaa ruma mies
mulle kelpais ruma nainen
11
62
Vastaukset
- atm44
Millanen ruma nainen? Mä en kyllä haluis naista jolla on tekarit tai kalju.
- eirumille
nainen joka on ruma/ei kovin viehättävä ulkonäöltään, mutta ois mukava luonne.
- esimerkiksi
eirumille kirjoitti:
nainen joka on ruma/ei kovin viehättävä ulkonäöltään, mutta ois mukava luonne.
Hörökorva, kierosilmä karsastaja, harvahammas, pälvikalju, lihava
- ätmel
Niinhän se on. Täälläkin on monta (omien sanojensa mukaan) rumaa naista nirsoilemassa.
Kyllä kelpaa, jos miehessä ei muita rajoitteita ole. Tosin jos lisäksi on köyhä, syrjäytynyt ja sosiaalisesti kömpelö, niin huonostihan asiat silloin on.
- wsfwef
millanen hän itse on jolle kelpaa rumakin nainen, kertokaa sekin.
- kilttiatm
Joo siis minullekkin kelpais mutta rumat naiset haluaa jonkun komea näyttelijä ja rikkaan miehen. On aika huonosti asiat jos ei kelpaa rumalle naiselle edes.
- qwd2wd12w
Hörökorva, kierosilmä karsastaja, harvahammas, pälvikalju, lihava
Mä en ole tälläistä nähnytkään, lihavia lukuunottamatta. Aika hyvin naiset huolehtii itsestään. - HÄHH
Eikse ollutkaan yli 25v se ruman naisen määritelmä?
- hmmmmmmm
Se on kurpan määritelmä. Kurppuus ja rumuus kulkee usein käsi kädessä, mutta ekvivalentteja ne eivät ole. ;-)
- vepur
Onkohan tämä pönttö pohjois*karjalan treffiareenaan kirjoittaja,joka oli laittanut ilmoituksen vuosi sitten,en ihmettele yhtään jos naiset kiertää tälläiset hoopot.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872