Tyhjentävä vastaus ovihyökkäyksestä

Kylmät_kädet__

Hyökkääjä takoi mua nyrkeillä apinan raivolla, mutta se, etten ollut moksiskaan, johtuu omasta hyvin pitästä tappelutaustasta. Kyllä ne jälkeenpäin sattui ja olin pedissäkin pitkään, mutta niin tuttua.

Enää en halua tapella. Alkoholi on saattanut minut niin huonoon kuntoon, että jos saan ovihyökkäyksen, tulos ei todista kenellekään yhtään mitään. Aivan sama, kuin pieksäisit vammaisen ihmisen tai pöllisit tikkarin tytöltä.

28

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kk__

        sorrut nyt itse mainostamiseen.


      • Vaahtokassi_

        Kylmiksen ovipönkän on ainoastaan hidastaa hyökkääjää pari sekuntia.


      • Kk__ kirjoitti:

        sorrut nyt itse mainostamiseen.

        En edusta kyseistä turkkilaista firmaa


      • Kylmät_kädet__

        Tappelin noita apinoita vastaan nuoruudessa. Taktiikkani oli, että olen muka kokoajan käymässä päälle ja peräännyin, kun se huitaisi nyrkkiään karvat pölisten. Se ei tajunnut, että en oikeasti edes pyrkinyt kohti. Väsytin sen Neanthertalilaisen, koska oli niin vitun idiootti apina. Oma kestävyyskuntoni oli pettämätön. Yleensä lämpenin vasta siinä vaiheessa, kun vastustaja jo läähättää.


      • Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Tappelin noita apinoita vastaan nuoruudessa. Taktiikkani oli, että olen muka kokoajan käymässä päälle ja peräännyin, kun se huitaisi nyrkkiään karvat pölisten. Se ei tajunnut, että en oikeasti edes pyrkinyt kohti. Väsytin sen Neanthertalilaisen, koska oli niin vitun idiootti apina. Oma kestävyyskuntoni oli pettämätön. Yleensä lämpenin vasta siinä vaiheessa, kun vastustaja jo läähättää.

        Tuolla karvanaamalla ei olisi mitään mahdollisuutta juoksukilpailussa kylmistä vastaan
        http://www.youtube.com/watch?v=Nf5DauPzJWw


    • Kylmät_kädet__

      Tajua minulta ei saa pois, vaikka kuinka yllättäen kävisit kimppuuni. Aktivoidun alle sekunnissa ja todellakaan sen jälkeen et lyönneillä saa kanveesiin, vaikka käyttäisit pesäpallomailaa.

      Annan ilmaisen vinkin, kuinka voittaa: Kun Lidlissä nostelen Nobelaatikoita ostoskärryyni, niin ammu singolla takaraivooni. Kertakäyttöinenkin sinko toimii.

      • Miksipitäävoittaa

        Pitää kesällä tulla säikäyttämään kylmis. Hiivin taakse ja sanon pöö. Sitten otan polkupyörän perseen alle ajan helevetimoista vauhtia karkuun.


      • V__
        Miksipitäävoittaa kirjoitti:

        Pitää kesällä tulla säikäyttämään kylmis. Hiivin taakse ja sanon pöö. Sitten otan polkupyörän perseen alle ajan helevetimoista vauhtia karkuun.

        Se juoksee sinut kiinni.


    • Kylmät_kädet__

      Tärkeintä tappelussa on se, ettet häkelly, jos hyökkääjä vaikuttaa tuntuvasti vahvemmalta kuin sinä. Keskityt kokoajan omaan suoritukseen, kävi miten kävi. Monesti käynyt niin, että se selvästi vahvempi vastusta alkaa läähättämään ja yht'äkkiä se muuttuukin aivan helpoksi hoidettavaksi. Vaikka alussa tuntui, kuin Hulk olisi käynyt päälle. Omaan suoritukseen keskittyminen on kaikkein tärkeintä.

    • Tärkeintä on keskittyä muiden suoritukseen ja häkeltyä

      • et_ole_aito_timppa

        Tärkeintä on keskittyä sauniksen suoritukseen ja hävetä.


      • et_ole_aito_timppa kirjoitti:

        Tärkeintä on keskittyä sauniksen suoritukseen ja hävetä.

        Ihan pesun kestävä sauna timppa olen


      • en_usko_edellee

        Sitten pistetään pesukoneeseen ja kokeillaan.


    • 6.6.6

      Kaikkein parasta olisi Kylmikselle ottaa munaa perseeseen ja pitää turpansa kiinni.

    • sauna_timppa

      Löylykauha

    • perseenlöyhkä

      Parasta on ottaa muna perseeseen ja nauttia pallihiestä sekä paskan sekaisesta tuoksusta. Haju pitää kylmiksen rauhallisena.

    • Kylmis on surkea paskahousu. Minä olin Huuhaan kingi ennen kuin hän edes oli eksynyt koko palstalle.

      • Kylmät_kädet__

        Olet edelleenkin. Minulla mitään syytä edes astua varpaillesi, Talonmies Julma. Miksi tekisin sen? Olet kingi.


      • myllis_on_kingis

        Huuhaa on tappouhkauksien mekka. En ymmärrä miksi?


      • myllis_on_kingis kirjoitti:

        Huuhaa on tappouhkauksien mekka. En ymmärrä miksi?

        Kaikki johtuu eräästä henkisesti sairaasta lahtelaismiehestä, joka myös kotkona tunnetaan.


      • pakene-

      • seppo_myllis

      • seppo_mylläri
        seppo_myllis kirjoitti:

        Mene helvettiin harhojesi kanssa.

        Haa! olet kohteeni tai et, aivan se ja sama! Teen estoniat! Tiedätkö poitsu mitä se tarkoittaa??? Tutustuppa lähihistoriaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2244
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      2013
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      146
      1831
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      166
      1384
    5. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1352
    6. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1331
    7. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1144
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      66
      990
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      42
      946
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      68
      918
    Aihe