Tyylin muutos?

EpämiellyttäväTyyli

Miten tehdä muodimuutos ¨tummista¨ väreistä vaaleimpiin? Mistä saa siihen rohkeutta?

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väriskaala

Kannattaa mennä jonkin kaverin kanssa vaateostoksille hiljaisempaan aikaan ja kokeilla eri värisiä ja tyylisiä vaatteita päälle :) Kun huomaat livenä mitkä sopivat ja mistä tykkäät päälläsi niin rohkeutta tulee heti lisää. Ja kyllähän se kaverin tukikin auttaa, kun saa kuulla suoraan toisen ihmisen mielipiteen.

• gsxgx

Painiskelen vähän saman asian kanssa. Voisit aluksi ostaa kirppikseltä vaatteita, niin ei mene rahat hukkaan jos vaate jäisikin käyttämättä. Kannattaa aloittaa jostain asusteista ja pienistä yksityiskohdista, esim. jos olet tottunut käyttämään mustaa, niin ostat mustan paidan jossa on vaikka vaalea kaulus tms. Tai vaalea paita mustan neuletakin alle.

• heppahullu14

Ostat vaan semmoiset vaatteet ei mun mielestä siihen tarvita sellaista rohkeutta kuin esim.laskuvarjohyppyyn.

• estyui

Ei noita voi verrata. Laskuvarjohyppy on kertarysäys, mutta vaatii toisenlaista rohkeutta muuttaa jotain arkista, mihin on tottunut päivästä toiseen, vuodesta vuoteen.

• iknowhowyoufeel

Oon ite käynyt läpi tuon. Koko yläasteen sekä amiksen pukeuduin suurimmaksi osaksi pelkkään mustaan. Tykkäsin kuitenkin värikkäistä vaatteista, rakastan edelleen esim pastellivärejä. Semmonen "vauvavihreä" on tällä hetkellä mun suosikkiväri. Aloitin sillä että ostin jonkun paidan tai vaikka asusteen jonka väristä tykkäsin. Se on mun mielestä ihan ok ainakin alkuun että yhdistää vaikka sen värikkään paidan mustiin farkkuihin ja neuleeseen. Tuolla tapaa saat sitä väriä mukaan mutta ei liikaa ainakaan heti aluksi.

Edelleen muuten käytän mustaa runsaasti arkipukeutumisessani. Musta tai tummat vaatteet on yleensä juurikin se "neutralisoija" jolloin voin käyttää vaikka sitten sitä pastellinvihreää hupparia etc. Vähän kun lisäät kerrallaan väriä pukeutumiseen niin ei tule mitään ahdistustakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4215
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2546
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      208
      1011
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      952
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      911
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      120
      836
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe