etsin kavereita Kirkkonummi-Espoo alueilta

Sannanen1992

Olisi mukavaa saada mukavaa kaveriseuraa alueilta Kirkkonummi tai espoo. Olen 23-vuotias nainen ja olen kovin yksinäinen. Minulla on avopuoliso, ja asun hänen kanssaan. Hänellä tosin on muitakin ajanviettomahdollisuuksia ja silloin jään yksin. Olisi kivaa käydä kahvilassa vaikka teetä nautiskelemassa ja juttelemassa niitä näitä esim.viikonloppuisin tai arkena.
Olisi myös kivaa jos kutsuisit minut luoksesi. Katsoisimme yhdessä leffaa/kävisimme katselemassa alueen nähtävyyksiä/mitä nyt juolahtaa mieleemme.
Minulla ei ole ikinä ollut kavereita. Olen jokseenkin erilainen kuin tavallinen terve ihminen. En ole kuitenkaan niin sanotusti vajaa enkä liikuntarajoitteinen. En tarvitse henkilökohtaista apua. Olen kuitenkin surullinen ja ajoittain alakuloinen yksinäisyyteni takia. Tarvitsen siis kipeästi jonkun joka tukisi minua, kun tarvitsen ystävää.

6

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

Olen juuri kirkkonummelle muuttanut nuori, mikäli vielä kiinnostaa tutustua uusiin ihmisiin niin laita ihmeessä sähköpostia [email protected]

• xxkirkkonummi

Kyl sielt likasest eteläst täytyis löytyy niiit.

• palvelijapoikaoo

Voin tulla aina nuolemaan sinun pimpsaasi,kun haluat

• Voihhhhh

Siinäpä se ongelma, ymmärsit juuri noin paljon mitä hän on hakemassa. Onnea naisasioihin elämässäsi, sitä tulet tarvitsemaan.

• spitteri

Teitä kusipäitä näkyy riittävän joka lähtöön, aina vaan. Alkaa jo sylettää.

• cichlidae

Hei! Kuulostaa ehkä hassulta, mutta kirjoitan erään ystäväni puolesta. Minulla on eräs Kirkkonummelle töihin (leipuriksi) muuttanut ystävä, joka tuossa muutama kk sitten kertoi, että hänkin on yleensä kovin yksinäinen, sillä hän ei tunne oikein ketään paikallisia. Itse en kovinkaan usein ehdi kyseistä ystävää nähdä, ja minusta olisi mukavaa että hänellä olisi joku muukin ystävä jonka kanssa viettää aikaa. Hän on -90 syntynyt nainen, ja saattaisitte olla hyvinkin samanhenkisiä. Mm. kissat ja leffojen katselu ovat hän juttujaan:) (hän omistaa 2 kissaa) Voisin välittää yhteystietojanne jos sinua kiinnostaisi. Toki minun täytyy vielä kysyä häneltä, mutta luulen että hänestä olisi mukava tutustua johonkuhun, sillä hänelläkään ei koskaan ole kovin paljoa ystäviä ollut, ja olen hänestä siksi hieman huolissani. Jos haluat, voit laittaa minulle viestiä, niin voin kysyä häneltä. Meiliosoitteeni on: [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2234
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1914
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1053
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1033
    Aihe