Auttakaa! Mä olen riidoissa nykyään mun kaverin kanssa koko ajan kun se haastaa sitä koko ajan! Nykyään se vain on muitten kanssa ja unohtaa minut. Se on aina sanonut et mä olen vaa vähän aikaa sit olen sun kanssa, vaikka se on ollu niitten kanssa yli kolme kuukautta! Sille ei auta puhuminen kun mun kaveri on lellitty piloille ja se on hyvin äkkipikainen! Pliis auttakaa!
auttakaaaaa
heiii
1
132
Vastaukset
- Lassi-setä
Kerro kuka se kaveri on niin täältä tullaan!
Prkl turpiin tulee ja lujasti ja pakotetaan se oleeen sun kaaaaaaa.
Provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927