Auttakaa! Mä olen riidoissa nykyään mun kaverin kanssa koko ajan kun se haastaa sitä koko ajan! Nykyään se vain on muitten kanssa ja unohtaa minut. Se on aina sanonut et mä olen vaa vähän aikaa sit olen sun kanssa, vaikka se on ollu niitten kanssa yli kolme kuukautta! Sille ei auta puhuminen kun mun kaveri on lellitty piloille ja se on hyvin äkkipikainen! Pliis auttakaa!
auttakaaaaa
heiii
1
107
Vastaukset
- Lassi-setä
Kerro kuka se kaveri on niin täältä tullaan!
Prkl turpiin tulee ja lujasti ja pakotetaan se oleeen sun kaaaaaaa.
Provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.222665Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092596- 2021384
- 1261303
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,351048Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131021Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64930