Kuvien lähettäminen

kuvanimun

Hei!

Olen suomi24:ssä ilman kuvaa. Mietin tuota kuvien lähettämistä sähköpostiin. Sekin tuntuu jotenkin turvattomalta lähettää oma kuvansa/kuviansa ventovieraalle. Mietin, että olisiko turvallisempi tapa kertoa vaikka nimi, jolla löytää kuvia esim. fb-profiilista. Toisaalta siinä taas tulee kertoneeksi toisaalta enemmän itsestään. Mutta kuitenkin, jos toinen osoittautuu ihan oudoksi, on epämukava tunne, että hänellä on omia kuvia meilissään.

Onko kellään sattunut mitään ikävää kuvien lähettämisen takia? Ihan yleisesti sitä tuntuvat ihmiset tekevän.

16

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei missään nimessä koko nimeä ja fb-profiilia ennen tapaamista tai ainakin parempaa tuntemista. Eipä kai tavallisella kasvokuvalla tai edes asiallisella kokovartalokuvalla kukaan mitään isompaa vahinkoa pysty tekemään, mutta on myös se vaihtoehto, että laitat kuvasi johonkin julkiseen palveluun johon voit rekisteröityä nimimerkillä, ja annat sitten linkin sinne. Esim. aijaa.com lienee sellainen.

    • einaiivi

      En kyllä nykypäivänä laittaisi kuvaani kenellekään tuntemattomalle jota en ole edes tavannut.

    • Sinisilmäinenkö

      Olenko sitten "tavannut" vain aika järkeviä suomi24:n käyttäjiä? Kuitenkin on ihan kiva nähdä minkä näköisen ihmisen kanssa viestittelee. Olen muutamalle kuvani lähettänyt ja saanut myös kuvia. Mitäpä kummaa minä niillä tekisin minäkään? Uskon, että suurin osa palvelun käyttäjistä on ihan samanlaisia tavallisia ihmisiä kuin minäkin.

    • näin

      Moni ei lähetä edes omaa kuvaa.....joten ei kannata uskoa kaikkea mitä näkee tai kuulee.

    • fotoapeliin

      Olen lähettänyt usealle kuvani enkä ole vaikeuksiin törmännyt vielä. Mitä vahinkoa kasvo/vartalokuvilla (ei alaston) voisi aikaansaada, ei tule mieleen. Riskien ottamistahan nämä parisuhdehommat on livenäkin ja myös netin kautta. Enemmän olen huolissani siitä, että ex poikaystävillä (parilla) on minun intiimejäkin kuvia. Tosin on minullakin heistä jos kiristämään rupeavat.

      Sellaiseen olen nettideitissä törmännyt muutaman kerran, että mies ei ole lupauksestaan huolimatta laittanut omaa kuvaansa, kun on ensin pyytänyt laittamaan minua kuvani ja olen laittanut. Ilmeisesti ei ole pärstäni miellyttänyt eikä ole sitten kuvaansa laittanut eikä mitään muutakaan kuulunut. Mieluummin kuva anonyymista sähköpostista lähetettynä kuin antaa tuntemattomalle fb tiedot/nimen. Paljon enemmän vahinkoa se voi aiheuttaa.

    • kuvii

      Periaatteessa sitä lähetettyä kuvaa voi käyttää esim. luodakseen vaikka sillä feikkiprofiilin nettisivuille. Mutta tietenkin suurin osa ei niitä mihinkään harmilliseen käytä. Ja pakko on tietenkin ottaa riski, jos jotain hupia meinaa löytää sitä kautta. Toisaalta olen kyllä antanut puh.nron niille, ketä olen tavannut ( siis vähän ennen tapaamista) ja sillähän nimen saa halutessaan tietoon ellei ole salainen nro. Toisaalta ne numerot on siis vaihtuneet puolin ja toisin.

    • N40ylipaxu

      Olen lähettänyt useasti, eikä mitään vahinkoa ole tullut. Myös aika intiimejä kuvia, mutta aina pää erikseen kuin vartalo, niin ei voi yhdistää tuhotarkoituksissa. Intiimejä kuvia voisin periaatteessa laittaa myös julkisiin seksisivustoihin, joten ei kauheasti haittaa vaikka joku julkaisisi. En siis ole kovin häpeilevä, kannattaa ehkä miettiä miten paljon haluaa yleensäkään julkisesti näyttää itsestään.

    • N40vee

      Minä en lähtetä kuvaani kenellekään. Olen ehdottanut jokaiselle kuvan pyytäjälle, joka muuten on ollut jollain tavalla kiinnostava, kahvilla käyntiä. Muutaman kanssa juttu on kuivunut sitten siihen. Mitähän ne niillä kuvilla olisivat tehneet, ihme touhua!

    • adonis100

      onhan se tylsä kun myöhemmin huomaa kuinka epätoivoinen on ollut kun netistä seuraa joutuu hakemaan kun kuvat jäävät profiilin takia ikuisesti nettiin

      • eeme

        outo kommentti, mitä epätoivoista seuran hakemisessa on ?


      • atännä

        Noin minäkin ajattelin joskus.
        Seuraa saisi tällainen kuntosalikissa ravintolastakin ihan joka sormelle ihan joka päivä, mutta kuka sellaisesta seurasta ihan oikeasti jaksaa pidemmän päälle innostua? Pinnallista p*skaa. Ei löydy sisältöä elämään löysien viinamäenmiesten kanssa. Heikki Hännät on nähty.

        Irtohäntiä on nettikin pullollaan. Mutta saa täällä sentään vähän kehittyneempää keskustelua aikaiseksi, jopa keskustelupalstalla, kun tuolla ravintoloissa, joissa ei edes kuule mitään.


    • adonis100

      Seuran hakeminen netistä on reppahousujen hommaa. Jos ei sanottavaansa
      saa live maailmassa sanottua niin ehkä ei muutekaan ole paljon muille annettavaa.
      Ehkä huonolla itsetunnolla varustetun ihmisen on helpompi saada pakit netissä ja jatkaa harhaista kuvittelua omasta viehättävyydestään ja ladella jotakin kriteereitä profiili tekstiin
      ihan kuin niillä olisi jotakin merkitystä. Suurin osa naisista ymmärtääkseni haluaa vain huomiota ja luulevat että heillä on paljon kysyntää kun peräkammarin pojat, syrjäytyneet, ääliöt,pervot ja paatuneet pelimiehet heitä netisä pommittavat.
      Kattokaa nyt noita kuvia noista ressukoista säälittävine katseineen, aurinkolaseineen ja lyhäreiden ilman paitaa otettuja onnettomia pullistelukuvia tribaalitatskoilla höystettynä.
      Muistakaa naiset että netin miesanti on se säälittävin porukka mitä miehistä löytyy ja ne ovat siellä helpon pakaran toivossa kun ei livemaailmassa natsaa. mahtaa olla mieltä ylentävää jakaa rakkautta ääliöille...
      Menkää ihmiset ulos ja tavatkaa ihmisiä joilla on elämä.

      • eibaarikärpäsille

        Entäpä jos työaikojen tai vaikkapa perhesyiden takia ei pääse ravintolaan? Tai jos ei huvita?
        Mistä hitosta sitä seuraa sitten löytää??
        Olen löytänyt mukavaa seuraa nettideiteistä...kuvattomana, mutta ennen treffejä olen kyllä halunnut vaihtaa kuvia...
        ravintolassa/yökerhossa olen käynyt viimeisen 1,5v aikan 3 kertaa ja se oli ihan kamalaa...ikäiseni "vanhat" akat napapaidoissa ja tekoripsissä ympäripäissään...keski-ikäiset miehet kaljamahojen ja housunkauluksesta repsottavien paitojen kanssa, samassa kunnossa..nuoret tummaihoiset tai vanhemmatetelä-eurooppalaista syntyperää miehet niitä naisia iskemässä...ei kiitos!
        Tää nainen lähtee ekoille treffeille mielellään kävelemään tai tekee jotain muuta järkevämpää...baarit saa jäädä


      • eibaarikärpäsille kirjoitti:

        Entäpä jos työaikojen tai vaikkapa perhesyiden takia ei pääse ravintolaan? Tai jos ei huvita?
        Mistä hitosta sitä seuraa sitten löytää??
        Olen löytänyt mukavaa seuraa nettideiteistä...kuvattomana, mutta ennen treffejä olen kyllä halunnut vaihtaa kuvia...
        ravintolassa/yökerhossa olen käynyt viimeisen 1,5v aikan 3 kertaa ja se oli ihan kamalaa...ikäiseni "vanhat" akat napapaidoissa ja tekoripsissä ympäripäissään...keski-ikäiset miehet kaljamahojen ja housunkauluksesta repsottavien paitojen kanssa, samassa kunnossa..nuoret tummaihoiset tai vanhemmatetelä-eurooppalaista syntyperää miehet niitä naisia iskemässä...ei kiitos!
        Tää nainen lähtee ekoille treffeille mielellään kävelemään tai tekee jotain muuta järkevämpää...baarit saa jäädä

        Nettitreffit ei ollut minun juttuni, mutta ihmetyttää nuo puolustelut "jos työaikojen tai vaikkapa perhesyiden takia ei pääse ravintolaan?"

        Miten ihminen "pääsee" seurustelemaan ellei hän perhe- tai työsyiden takia pääse ravintolaan? Tietysti jos ravintoloilla viittaa vain yökerhoihin niin se on ymmärrettävämpää, mutta ravintoloissa/baareissa/pubeissa voi kyllä käydä esimerkiksi töiden jälkeen, työmatkoilla, lauantai-iltapäivänä kauppareissun yhteydessä jne. EIkä siellä ole alkoholia pakko juoda.


    • adonis100

      voihan sitä mennä muuallekin kuin baaariin. Jos harrastaa jotain missä vastakkaisen sukupuolen edustajia on läsnä voi löytää vaikka mitä ja näkee heti viehättääkö toisen ulkomuoto

    • sirkku12

      Minua ärsyttää suunnattomasti nämä kuvien vonkaajat, heti alkuun pitäisi ITSE se laittaa ensin ja sitten mies päättelee siitä jotain. Eli en anna , ennekuin on tutstuttu muuten ja tietää vähän miten kemiat kohtaa. Toinen ärsytys on tapaamispyytö. Ihan juttelemalla tavallisesti se juttu on lähettävä liikkeelle. Saatikka nämä muut lirputtajat, ei nyt parin viestin jälkeen toista voi rakastaa. Jos tyyppi tuntuu olevan OK pyydän katsomaan kuvat fb-profiilista, sisältöhän siellä on näkyvissä vain kavereille. Pisimmillään olen keskustellut kolme vuotta erittäin mukavan miehen kanssa. Sitten lopulta tavattiin mutta molemmat totesi ettei sytytä ja erottiin sovussa. Eikä olla rumia kumpikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      693
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe