Olen tutustunut fb Amerikkalaiseen mieheen

ja nyt helvetisti hehkuttaa että haluaa minut elämäänsä, haluaa minut jne. Tosi outoa, eihän me tunneta....Mistä edes tiedän onko se joku feikkiprofiili, tai huijari. Hän pyysi minut kaveriksi. Ja työskentelee kuulemma sotilaana Syyriässä. Onko kukaan aloittanut suhdetta samankaltaisesti. Huom. olen aikuinen nainen .
Ilmianna
Jaa

33 Vastausta

Juu tossa yhelle nais kaveria on neekeri mies vikitelly ja pyytää jopa rahaa jakaikkee muuta ehdotusta
Ilmianna
Jaa
Kyl siitä hyvä tulee, eikun matkustat Syyriään, saat nigbin päälle ja kaikkee muuta kivaa. Ne taitaa sillä kutsua kaltaisiasi lehmiksi, mutta mikä mä olen heidän kylttyyriään arvostelemaan.
Ilmianna
Jaa
Kiitos rakentavasta palautteestasi he-ma. Ja toiselle sanon sen että rahaa ei ole pyytänyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ei se heti pyydäkkään... ensin juttelee sun kanssa melko pitkään ja lepertelee ihanuuksia.. kertoo että sillä on rahaa ja aikoo muuttaa Suomeen tms. sit se lähtee tulemaan ja matkalla joutuu ongelmiin ja pyytää sulta rahaa. Heh kokeilin juu tän jutun just... :)
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taitaa olla tyypillinen Nigerialainen huijari,sama tuttu tarina.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Todennäköisesti nigerialainen huijari, on kokemusta sellaisen kanssa viestittelystä. Ei se rahapyyntö tulekaan ihan alkumetreillä, mutta tulee kyllä. Ihan uskomattomia tarinoita kertovat, niihin ei pidä mennä mukaan. Ovat tosiaan useimmiten mustia huijareita. Voivat jopa lähettää valkoisen miehen kuvan, jossa mies lapsen kanssa, muka jäänyt leskeksi tms.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nettihuijarit nyt höpöttää ja osa on todella kärsivällisiä huijauksissaan, joskus jopa niin että viimein uskoo, että kyseessä on aito ihminen aitoine tunteineen. Joten ainakaan älä lähetä rahaa ja pidä silmät auki.
Ilmianna
Jaa
Hei, jos et halua huijarin kanssa tekemisiin. - Niin, lopeta ajoissa. Hän yritti minuakin rakkaus- ansaan, vaan ei onnistunut. Kuvia, jos olet saanut häneltä. Uljas, suhteellisen hyvännäköinen USA Armyn sotilas, hyvin koulutettu ja useinmiten lääkäri tms. Googleta hänen nimi ja e-mail osoite, tai chatt ID eli profiilin nimi. Etsi internet hakusanoilla: esim. auervaara, rakkaus huijaus, Kevin, Kevin Smith, Jack, Jack Peritons, ( tällä nimellä löytyy monia, monia skype tunnuksia, saman henkilön kuvia) suurin osa tunnuksista on toimii Afrikasta ( Nigeria tai Ghana ).
Kyseinen "auervaara kirjoittaa todella uskottavasti, tunteisiin vedoten, lupailee rakkautta, loistoa, esittää kaikkea hyvää, on muuttamassa Suomeen viettämään eläkepäiviä, on kohta jäämässä eläkkeelle. Suteen edetessä, hän lähettää monia kuvia, jotka kaikki löytyy: esim.www.youreittoday.com/scammer.php?scammerid.. Tässä muutamia huijaus profile e.mail: This list is for the profile picture and picture #1 and picture #4. Huijarit käyttävät varastettettuja muiden ihmisten kuvia.
Huijaaja hyrmuri kirjoittaa 2-3 viestiä treffi palstan kautta, sitten hän pyytää e-mail osoite ja lähettää kuvia ja rakkauskirjeitä, esittely kirje opinnostaan. Melko pian hän alkaa kerjätä rahaa sinulta. Tuntemattomalle henkilölle ei lähettää rahaam missään tapauksessa. Kannattaa lopettaa kirjoittelu viimeistään siinä vaiheessa. Eräs auervaara on noin 56 tai 57 . 58 vuotias, Samasta huijarista /scammer on paljon kirjoituksia huijaus ja feikki profiileista kirjoituksia Venäjän, Sakasan, Eglannin, Ruotsin, USA - scammer sivuilla. Tässä sinulle muutama vinkki. Toivon, että nämä ovat sinulle avuksi, "aarteen metsästyksessä" ! Ole varovainen.

Profiles with the same pictures:
1. antonricco@yahoo.co.uk
2. bryanwhite303@yahoo.com
3. cassius@yahoo.com
4. chandler@presidency.com
5. charlesroland2010@gmail.com
6. charlesroland2010@yahoo.com
7. darry_douglas@yahoo.com
8. dostybrown@ymail.com
9. engr.stevehollainde@yahoo.com
10. franklove054@yahoo.com
11. gabriephillip@yahoo.com
12. jamessmith201235@yahoo.com
13. jameswalterrr@yahoo.com
14. jaymes60@live.com
15. johnsonkelly33@live.com
16. jonesmarcos227@gmail.com
17. jonesmarcos227@mail.com
18. justinfrankgrant@ymail.com
19. kendricklarry57@yahoo.com
20. kingsley4u2c@hotmail.com
21. lincs-dollins@outlook.com
22. lovelife2592@yahoo.com
23. mark.anderson957@yahoo.com
24. mg.sgtjones@yahoo.com
25. mikeheggard@yahoo.com
26. morri_1010@live.com
27. ojo_mike42@yahoo.com
28. packs.johnson@yahoo.com
29. pantonio_ricco23@yahoo.com
30. paulhackman11@gmail.com
31. philip.maker2012@outlook.com
32. plove0004@yahoo.com
33. ramos_kevin80@yahoo.com
34. reallreally15@gmail.com
35. richard.davidone@yahoo.com
36. robertowen4christ@ymail.com
37. seemsines@yahoo.com
38. terry.william85@yahoo.com
39. terryblay@yahoo.com
40. jackperitons@ymail.com
Ilmianna
Jaa
Moi, heti alkuunsa voi olla skeptinen. Hän voi esittäytyä USA:n ARMYN sotilaana, korkeana "viskaalina," kirurgi tms., YK:nlähettiläs, tai Diplomaatti. Työssä Afganistan, Syyria (Damaskos). Turha uskoa, mitä hän kertoo. Hän on erittäin, erittäin lahjakas uskottavaan sävyyn vakuuttamaan. Hänellä tai heillä - > voi olla useampikin huijari pelissä mukana, jonka kanssa chattailet samaan skype tai facebook ID:n. Huijarilla voi olla samanaikaisesti eri treffipalstoilla monta profiilia kuin myös Skypessä ja Facebookissa ja muissa chat-foorumeilla.
Kaikki yhteydet tehdään keskitetysti Ghana tai Nigera tai muualta Afrikasta. Usein sikäläisestä nett-kahvilassa ammattimaiset huijarit ovat hehkuttamassa rakkauttaan Euroopan ladylle. - Jossain vaiheessa / melko piankin romanssiin yhdistetään rahan kerjuu, jonkin akuutin hädän takia, jotka voivat olla aivan uskomattomia tarinoita. Siinä vaiheessa viimeistään täytyis ns. hälytys vilkut syttyä ja vetää peli poikki.Jos, ei halua tulla huijatuksi rakkaudessa ja vieläpä menettää rahaakin. Ole varovainen. Onnea ja järjenkäyttöä mukaan rakkauden etsintään.
Ilmianna
Jaa
Mitään ei kannata uskoa eikä suhdetta hehkuttaa ennenkuin on tavannut tyypin kasvokkain,eikä ainakaan mitään rahaa lähetellä!
Netissä nyt voi jauhaa kuka tahansa mitä tahansa.
Ilmianna
Jaa
KIITOS. Olen varovainen, ja en alunperinkään ollut rahaa lähettämässä. Näitä tietoja just tarvitsin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kokemusta on. Älä missään nimessä ole enää yhteydessä! Selvä huijari kyseessä. Itse lähetin aikoinaan rahaa ja tulin täysin huijatuksi. Täysin tollo kun olin! Tein rikosilmoituksen. Mutta rahoja en koskaan tietenkään saanut takaisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täällä yksi Facebook-suhteensa kanssa avioitunut nainen. Mies ei kylläkään alkumetreillä hehkuttanut rakkauttaan, mutta oltiin vaan alusta lähtien samalla aaltopituudella. Reilut viisi vuotta etäsuhteiltiin ja nyt tosiaan onnellisesti aviossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onnea! Olet yksi sadasta miljoonasta! Tuo on harvinaisempaa kuin lottovoitto!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
23.n deittipalstalla liikkuu tälläkin hetkellä scämmereitä. Itse olen saanut kaksi yhteydenottoa lyhyelle aikaa. (tänään toinen ) Kääntäjällä tai englanniksi lähestyvät. On "uusi" täällä, Amerikkalainen, ammatiltaa lääkäri ja työskentelee sotilaallisissa tehtävissä Palestiinassa (voi olla muukin maa). Viestiminen pyritään siirtämään nopeasti sähköpostin välitykselle. Pitkiä, tunteikkaita viestejä, joissa toistuu samat fraasit ...my love...my love.
Viesteissä saatetaan tehdä vaivihkaista kyselyä taloudellisesta tilanteestasi. ("huoli pärjäämisestäsi" ) Mahdollisuuksistasi ottaa lainaa tarpeen vaatiessa. Ei mene kuin max. viikko, kun tarvitsee apuasi vastaanottaaksesi lähetyksen hänen puolestaan, turvaan epävakaista olosuhteista. (voi vedota myös muihin syihin) Ongelmia kuitenkin tulee matkaan, esim. kun lähetyksen toimittaja jumiutuu Ghanaan (tai muualle) tullien tms. vuoksi. Jos olet mennyt lupaamaan lähetyksen vastaanottamisen, vaikkei siihen pitänyt kulua omia rahojasi, niin pian sinulta odotetaan lupauksesi mukaisesti apua kuljetuksen edistymiseksi. Tunteikasta vetoomusta, painostusta, syyllistämistä, psykologista manipulointia jne. jotta taipuisit lähettämään puuttuvan rahan.

Älkää oikeasti menkö tähän halpaan ! Nämä tyypit on ihan feikkejä. Tekevät tätä pelkästään rikastumistarkoituksessa, tai jollekin rikollisorganisaatiolle. Kuvat joita nämä käyttää on varastettuja eri ihmisiltä, eikä esim. skypen kautta näytetty kuvakaan takaa yhtään mitään.

Googlettakaa tyypin kuva, jos sellaisen saatte käsiin ! E-mail osoitteet vaihtuu joten niistä ei välttämättä irtoa mitään.
Tutustukaa sivustoihin, joissa kerrotaan näistä scämmereistä !
Ilmianna
Jaa
Miten ihmeessä te saatte tuntemattomilta ihmisiltä viestejä facebookin kautta? Ettekö ole yksityisyyttänne suojanneet siellä? Eihän kukaan aikuinen ihminen aloita jotain kaukosuhdetta naamarin kautta. Hölmöhän sä olet jos edes mietit tuollaista. Aikuinen nainen, ei uskoisi.
Ilmianna
Jaa
Miten pitkään olette tunteneet? Oletko nähnyt muita valokuvia, kuin fb-profiilissa? Pyydä tuoretta tilannekuvaa ja henkilökohtaisempia tietoja mitä voit tarkistaa. Esim. lehtijutut, opiskelutiedot (löytyy netistä monesti valmistuneitten listoja), hyvien kavereiden nimiä / profiileita. Oletteko keskustelleet puhelimessa? Onko kirjoitusasu sellainen että voisi olla oikeasti amerikkalainen?
Ilmianna
Jaa
Kuulostaa scammerilta. Näitä tyyppejä on fb:ssä aikalailla. Yleensä "amerkikkalaisia" sotilaita jossain toisessa maassa. Leskiä, yksinhuoltajia jne. Ei he heti rahaa pyydä. Minuakin vedätti eräs "amerkikkalainen" "kenraali", joka oli Afganistanissa rauhanturvaajana. Keskustelimme noin 5 kk, ennenkuin hän jäi kiinni. Tarvitsi "vain" 2000 euroa lainaksi, koska kadotti matkalaukkunsa, jossa oli 12.000.000 dollaria käteistä! Juttelin vielä senkin jälkeen hänen kanssa, koska halusin vedättää häntä ja uskotella, että laitan sen rahan. Lopputulos oli se, että haukkui minut pataluhaksi. Oli hauskaa!!!! Naurattaa jälkeenpäin.
Ilmianna
Jaa
Löysin nämä kallisarvoiset kirjoitukset eilen vasta. Oma kokemus amerikkalaisesta komentajasta päättyi tasan viikko sitten. Totta on, että osasi kirjoittaa kauniisti, ja romanttisesti, alussa korosti "ystävyyttä", mutta yllättävän nopeasti jumittui rakkauskirjeisiin. Ei vastaillut juurikaan kysymyksiin, Joka toinen pvä epäilin, sitten taas oli kiva lukea, kun suomalaiset ei osaa tuota rakkaus-luritusta. Niin, ja kun haluaa pitää kielitaitoa yllä tietenkin, ja asunut ulkomailla, ja ollut ennenkin amerikkalaisia ystäviä. Mutta. Sitten se tuli, kiireellinen pyyntö maksaa pieni välitysmaksu kalliista paketista, jonka hän tulisi myöhemmin hakemaan, ja tietysti minua tapaamaan. Kaikki tiedot kyllä lähetti, täytetyn pakettikortin kuriirin valokuvan, mutta vain alkumatkalle. Paketti piti maksaa euroilla siitä eteenpäin, eikä hänellä ollut. Lopetin siihen paikkaan. Sen pituinen se. Sen jälkeen fb-sivuillani käynyt useampikin mieskasvo joita en tunne. Sanoin nimittäin suorat sanat. Otin kopiot kaikesta, Kaiken varalta.
Ilmianna
Jaa
Suomalaiset naiset, lukekaa ja jakakaa tätä tietoa ystävillenne. Moni on mennyt tähän lankaan ja uskoo näiden satusetien juttuja. Älkää ikinä maksako rahaa näille jos keskustelettekin. Eikä kannattais edes keskustella. Nämä on ihan sikoja ja valehtelijoita todella.

http://soul-catcher.eu/fake-accounts-with-stolen-images-from-real-person-unknown-12-part-iv/
Ilmianna
Jaa
Kelvin robert smith us army syyria on pure skammeri.
Ilmianna
Jaa
Hah. Tänään viimeksi poistin yhden amerikaanon fb pyynnön. Näitä tulee, en tiedä mitä huijareita ja mitä haluaa. Enkä ota selvää. Olen saanut näitä jo jokusen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näitä tulee juuri siksi että suomalainen nainen on niin tyhmä, ja ulkomaalaisten perään. Eipä voisi helpompaa uhria olla..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muuten minä hetkellä kirjoitaan sen Syyriasta miehen kanssa ja on sotilas, vaimo kuollut ja lähetti messengerin itsestä ja lapsesta kuvan.Tuli mieleen että olin jostain huijareista lukenut ja nyt löysin tää tästä. Nyt nimi Duar Un...
Ilmianna
Jaa
Ja lisään että poika 15 v, syntynyt Ruotsissa ja asunut Suomessakin. Ei uskonut alusta asti vaan kokeillin varmuuden vuoksi. Vannoi rakkautta jo tunnin kuluttua ja tule Miami asumaan, hänellä tilillä 3,5 miljoona euro. Ma aikuinen ihminen ja mut ei etsii miljoona miehet, ihan tavalliset miehet. Ei jaksanut enää jauha ja laitoin esto.
Ilmianna
Jaa
Ystäväni on tällä hetkellä erään sotilaan pauloissa. Christopher Jones. On lähettänyt jo 1600€. Ei usko millään että on huijari. Itkee ja kaipaa tätä miestä. On sanonut että lähtee jenkkeihin tapaamaan häntä.. Olen äärettömän huolissani.. Olen varottanut, jankuttanut että nyt loppu.. Ei usko, haluaa jatkaa :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minunkin tyttäreni on samassa liemessä. Nyt "luottamusta" kyllä lisää se, että ovat myös skypen kautta olleet kontaktissa usein. Mies on lähettänyt ajokortista ja henkkareista vaatimuksestani kopiot (tidossani on, että ne on väärennettävissä). Näyttää fb:ssä toden tuntuisia kuviaa äidistään ja hänestä itsestään yhteiskuvissa. Tyttäreni pyysi päästä äidin kaveriksi ja tämä suostui. Kaveri itsessään on ehkä se mitä esittää....mutta ovatko hänen aikeensa rehellisiä. Nyt tyttäreni on menossa tapaamaan häntä Amerikkaan. Rakkauden huumassa ei haittaa, vaikka tietää osaavansa todella huonoa Englantia. Google-kääntäjällä ovat keskustelleet. Olen ihmetellyt, kun face-bookin "seinässä" alunperin oli maininta "perheestä" ja japanilaisen naisen nimi (vaimo?). Sitten nämä tiedot poistettiin ja lisättiin valtavasti erilaisia videoita ja muuta sälää. Sitä ennen vierailin usein hänen fb seinällään ja ihmettelin kourallista kaveriporukkaa ja vähäistä tietoa. En siis mennyt varsinaisille sivuille "kaveriksi". Sitten tosiaan massiivinen lisäys fb:n kanteen. Oikein tuli etusormi kipeäksi kun niitä selailin. En itse juurikaan käytä fb:tä, mutta eikös se "seinä" ole vain jonkinlainen suppea esittely henkilöstä. Ihan niinkuin mies olisi tajunnut, että saattaisin vierailla hänen sivuillaan katsomassa. Todella esittämisen makua. Tämä ei mene tytölle perille, näytti vain varsinaisia fb kuvia, joissa komea mies on äitinsä kanssa ja siskon söpöt lapsetkin olivat kuvissa.
Nyt mies haluaa keskustella kanssani skypessä. En suostu antamaan omia yhteystietojani, joiden kautta voisi ehkä kiristää minua tytön ollessa Amerikassa hänen armoillaan. Olen tuonut esille kantani, että jos mies tulee ensin Suomeen ja on täällä muutaman päivän ja sitten lähtevät yhdessä Amerikkaan. Mies itse ehdotti sitä noin kaksi viikkoa sitten, että kyllä voisi tulla Suomeen tapaamaan. Nyt se ei yllättäen sovikkaan. Täytyy muka olla tiedossa viisi kuukautta ennen matkustamista. Tämä ilmeisesti tarpeen, koska on "sotilas". Määränpäässä tyttö saa majoituksen jonkun miehen kaverin vuokraamassa asunnossa, jossa varsinainen asukas ei vielä asu. Pariskunta aikoo viettää tytön pariviikkoisen loman sielä. Miehen sanojen mukaan Floridassa asuu äitinsä ja veljensä, hän itse on "komennuksella" Sisiliassa. Ensin oli Espanjassa tutustumisvaiheessa. Tyttö ei kuuntele järkipuhetta ja olen todella huolissani.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On ystäväni todella tyhmä, on minullekin monta sentyypistä pyyntö tullut, vaan messengerissa olla kirjoitettu ja lopputulos kaikilla samalaista- vaimo kuollut onnetomuudessa, sotilas Syyriassa jne. Olen heti sen jälkeen esto laittanut. Yleensä kuin profiili katsot, ei näe huijareilla kavereita ja korkeitaan yksi tykkäys profiili kuvassa, senkin kertoo kaiken.
Vaan sitä ei tajua itse, miten joku nainen voi rakastua mieheen, ketä ei ole nähnytkään ja lähettää viellä rahatkin.
Siinnä tapauksessa helpompi rakastua johonkin satukirja- tarkoitaan että lukisi jotain rakkauskirjan ja rakastuisi vaikka siihen, vähemällä pääse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Nyt on sellainen kaveri kuin Peter Deweese joka ilmiselvästi huijari. Varokaa. Saksalaisia naisia huijaa myös..Eiole vielä pyytänyt rahaa mutta osoitetta on vailla..Paketti olis kuulemma tulossa...ja eläkkeelle jäämässä ja hah hah..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suomalainen nainen on todella suosittu nettihuijareiden keskuudessa. Hieno/miehinen/hyvätuloinen ammatti, sympatiaa herättävä elämäntilanne ja liian nopeasti liian paljon tunteiden tunnusta(ah niin outoa mutta silti ihanaa...).

Googlaa nimi. Googlaa pätkiä teksteistä, etenkin eka viestistä. Googla kuva(talenna ja hae kuvalla).

Kaikki amerikkalaiset sotilaat/lentäjät/lääkärit jotka työskentelee ulkomailla hakee toki suomalaisia fb-profiileja ja rakastuu kuvan perusteella. Kukapa sitä haluaisi tietää miltä esi kosketus tuntuu kun tuntuu jo niin kovasti valmiiksi? :D
Ilmianna
Jaa
Pyydä kuva molosta, niin saat tietää, on feikki tai ei..tosin jos on nyt Syyriässä eikä Syyriassa, niin vaikuttais kyllä feikiltä..
Ilmianna
Jaa
Ne on identtiteetti huijareita. Yleensä töissä syyriassa rauhanturva joukoissa.. leski lääkäri . Pyytää lähettään jotain kirjeitä tai jotain muuta ja sitten rahaa. Ne tarvii sähköpostin levittämiseen sun apua.... kaikki catti sivut ..mm tinden on niiden peltoja.... kuvat on kauniita mutta jonkun muun henkilön
Ilmianna
Jaa
Tyypillinen huijari. Itse törmäsin vastaavaan naispuoliseen alkuvuodesta. Tosin ei hän todennäköisesti ollut nainen.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen tutustunut fb Amerikkalaiseen mieheen

ja nyt helvetisti hehkuttaa että haluaa minut elämäänsä, haluaa minut jne. Tosi outoa, eihän me tunneta....Mistä edes tiedän onko se joku feikkiprofiili, tai huijari. Hän pyysi minut kaveriksi. Ja työskentelee kuulemma sotilaana Syyriässä. Onko kukaan aloittanut suhdetta samankaltaisesti. Huom. olen aikuinen nainen .

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta