https://mycosmo.fi/article/bydidem/menestynyt-mies-hakusessa
Hanki mies, joka on menestynyt, niin sinun ei tarvitse käydä OIKEISSA töissä. Tässä Cosmon ohje naisille
Cosmo: "Hurmaa menestynyt mies"
54
358
Vastaukset
- ExPUA
Lopeta tälläisten postaus, naiset eivät ole hypergamisia huoria!!!
Ok, minullakaan ei kestä pokka sanoa tuota.
Tämä on taas eräs esimerkki näiden huorien moraalista ja loisivista pariutumistottumuksista.- menestynyt
Ikävää ettei sulla ole mitään annettavaa nuorille naisille. Ja sekös sua niin nyppiikin.
- ExPUA
menestynyt kirjoitti:
Ikävää ettei sulla ole mitään annettavaa nuorille naisille. Ja sekös sua niin nyppiikin.
Shaming language ja henkilöhyökkäys hypergamiselta huoralta, joka suuttui siitä kun kerroin minkälaisia naiset ovat.
Harmi että sinä olet loinen, joka imee kullia rahasta, ja jonka MA laskee sietämättömäksi 25 ikävuoden jälkeen. - pahoittelut
ExPUA kirjoitti:
Shaming language ja henkilöhyökkäys hypergamiselta huoralta, joka suuttui siitä kun kerroin minkälaisia naiset ovat.
Harmi että sinä olet loinen, joka imee kullia rahasta, ja jonka MA laskee sietämättömäksi 25 ikävuoden jälkeen.Tais osua
- 9988
Rajoita nyt välillä tuota huorittelua. Ei jaksa lukea tuota sontaa.
- 71818
Koko cosmo on yksi juutalaismedian työkalu millä työnnetään tyhjää materialismi kulttuuria ja sen käyttäytymismalleja yksinkertaiselle kuluttaja populaatiolle.
- NeverPUA
Eikös tässä ole nyt sellainen 50-luvun nainen jota palstalla peräänkuulutetaan? Tottakai he ovat hypergamisia kaikki koska kenelläkään naisella ei ollut mitään muuta kuin kauneutensa ja kodinhoitotaitonsa.
ExPUA:n ongelma taitaa olla se vanha kunnon "Niin tai näin, aina väärinpäin". - ymmärrystä
NeverPUA kirjoitti:
Eikös tässä ole nyt sellainen 50-luvun nainen jota palstalla peräänkuulutetaan? Tottakai he ovat hypergamisia kaikki koska kenelläkään naisella ei ollut mitään muuta kuin kauneutensa ja kodinhoitotaitonsa.
ExPUA:n ongelma taitaa olla se vanha kunnon "Niin tai näin, aina väärinpäin".Se on turhautunut kun ei saa 25-vuotiasta enää ihan vaivatta. Iskee stressi kun joutuu tyytymään tasoonsa.
- terveisinyksvaan
71818 kirjoitti:
Koko cosmo on yksi juutalaismedian työkalu millä työnnetään tyhjää materialismi kulttuuria ja sen käyttäytymismalleja yksinkertaiselle kuluttaja populaatiolle.
Cosmoa lukevat elävät turhuuden markkinoilla.
- ExPUA
pahoittelut kirjoitti:
Tais osua
Mitä se hypergaminen huora siellä nyt turvautuu "itte oot"-heittoon?
Koska ei pysty kiistämään sitä mitä sanoin.
Näin on taas täytetty palstakurpan ennalta-arvattavuuskriteerit tämän keskustelun osalta. - ExPUA
9988 kirjoitti:
Rajoita sinä tuota komentelua, minä en ota täällä sinulta käskyjä.
Toiseksi jos taas ahdistaa lukea kun asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä (huora = on nainen joka vaihtaa seksiä ja läheisyyttä rahaan, käyttämäni termi on täysin oikea, normaali huora taas ei vaadi asiakkaaltaan sitä, että tämä edustaa häntä korkeampaa tasoa). niin älä lue. Aikuisen ihmisen pitäisi omata sen verran tahdonvoimaa, vaikka nainen onkin. - ExPUA
ymmärrystä kirjoitti:
Se on turhautunut kun ei saa 25-vuotiasta enää ihan vaivatta. Iskee stressi kun joutuu tyytymään tasoonsa.
Sanoo hypergaminen kurppa, joka luulee ansaitsevansa miehen jolla on statusta, rahaa ja ulkonäköä, mutta on nyt sinkkuna koska kukaan tuollainen mies ei häntä huoli, vaan on niiden 25 vuotiaiden ja nuorempien sijoitusten kanssa.
- ExPUA
NeverPUA kirjoitti:
ExPUA:n ongelma taitaa olla se vanha kunnon "Niin tai näin, aina väärinpäin".50-luvun naisen ideana oli tietää roolinsa naisena, ja elää miehen kanssa jota rakastaa ihmisenä.
Tuo artikkeli taas kuvaa modernin hypergamisen huoran tavan toimia, jossa miestä loisitaan, "niin sinun ei tarvitse käydä OIKEISSA töissä".
Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. - ymmärrystä
ExPUA kirjoitti:
Sanoo hypergaminen kurppa, joka luulee ansaitsevansa miehen jolla on statusta, rahaa ja ulkonäköä, mutta on nyt sinkkuna koska kukaan tuollainen mies ei häntä huoli, vaan on niiden 25 vuotiaiden ja nuorempien sijoitusten kanssa.
Olen kyllä mies, mutta ihmettelen silti tuota sun aggressiotasi naisia kohtaan ja ainoa mikä tuli mieleen, on tuo turhautuminen.
- ExPUA
ymmärrystä kirjoitti:
Olen kyllä mies, mutta ihmettelen silti tuota sun aggressiotasi naisia kohtaan ja ainoa mikä tuli mieleen, on tuo turhautuminen.
Totta kai olet mies, koska miehet turvautuvat ämmämäisesti shaming langueen, vieläpä asiassa mikä osoittaa naisten miesvihamielisen toiminnan.
- po98uy
Tämä tyyppi on yhtä rasittava kuin kaikki räksyttävät rakit.
- kyrpäjooseppi______eet
menestynyt kirjoitti:
Mä voin antaa nuorelle naiselle kunnolla kyrpää
- TooBad
po98uy kirjoitti:
Tämä tyyppi on yhtä rasittava kuin kaikki räksyttävät rakit.
Koska puhuu totta ja sekös teitä vituttaa.
- Huoriaolette
9988 kirjoitti:
Naiset ei kestä totuutta itsestään
- 25202015
"Lopuksi haluan sanoa vielä tällaisen asian. Jos olisin päättäjien joukossa, päättäisin että jokainen 18 vuotta täyttänyt nainen kävisi "kotirouva" kurssin, jossa opetellaan käytöstapoja, siivousta, kodinhoitoa, ruoanlaittoa ja perinteistä naiseutta. Samaan aikaan kun nuori kundi lähtee armeijaan, niin nuoret naiset kävisivät puolen vuoden kodinhoito kurssin. Ei siitä ainakaan haittaa olisi."
Vaikka teksti muuten olikin perinteistä naisten prinsessahaaveilua ja viestistä paistoi kuinka tavismiestä halveksitaan ja ytmejjä palvotaan, niin tuo vaimokurssi oli ihan pätevä ehdotus vastapainoksi miehen armeijan käyninille. Onhan naisillakin sodassa tehtävä, lasten ja kodin hoito.- NeverPUA
Tämäkin vielä.
Koko viesti oli juuri sitä mitä palstamiehet ovat aina halunneet. Naiset kotiin, 50-luvun arvot. Mutta että vielä pakollinen naispalveluskin?
Ai eikö mikään käy arvon äätämeille? :D - 2502502
Kyllähän tuo malli kelpaisi oikein hyvin. Mutta se, että naiselle kelpaa vain se menestynyt (top 5%) mies, on sitten toinen juttu, joka blogitekstissä tulee ilmi. Eli tavis naiselle pitäisi kelvata ihan tavis duunarimies, kun nainen elää kotirouvana kotona. Tuo bloggaaja kehottaa naisia etsimään menestyvää pukumiestä, joita ei kaikille riittäne.
- ExPUA
NeverPUA kirjoitti:
Tämäkin vielä.
Koko viesti oli juuri sitä mitä palstamiehet ovat aina halunneet. Naiset kotiin, 50-luvun arvot. Mutta että vielä pakollinen naispalveluskin?
Ai eikö mikään käy arvon äätämeille? :DMissä palstamiehet ovat halunneet hypergamiaa ja loisivaa huoraa?
- iiii
Jos naisen pitää käydä kokopäivätöissä, miten hän voi samaan aikaan olla sellainen ätmien haikailema miehelleen ja lapsilleen omistautunut kodin hengetär, joka hoitaa kaikki kotihommat yksin?
- 12111
iiii kirjoitti:
Jos naisen pitää käydä kokopäivätöissä, miten hän voi samaan aikaan olla sellainen ätmien haikailema miehelleen ja lapsilleen omistautunut kodin hengetär, joka hoitaa kaikki kotihommat yksin?
Ei kukaan ole sanonut, että naisen pitää käydä kokopäivätöissä. Se on ihan naisen oma valinta onko työ vai perhe ja lapset tärkeämpi. Feministit kannustavat noisia opiskelemaan, tekemään uraa ja rikkomaan perhenormit, siksi suomessa onkin jo yli 150 000 yksinhuoltajaa. Lapset, naiset, mies ja kaikki kärsivät tästä mallista. Annettakoon naisille toki mahdollisuus käydä töissä jos haluaa. Mutta se, että nykyään ei arvosteta kotiäitiyttä tärkeänä tehtävänä vaan feministit toteaa "se on naista alistavaa hommaa ja naisen pitäisi saada käydä töissä" että naiset kuuntelevat sitten tuota feminismipropagandaa ja valitset opiskelun, ja työuran ykkösprioriteetiksi. Koska äitiyttä ei enää arvosteta. Se on feministien syytä.
- iiii
Juuri ExPUA kirjoitti loisivista huorista. Oletan sen tarkoittavan samaa kuin kotiäiti. Eipä taida olla feministi. mutta ei silti arvosta naisen kotona tekemää työtä.
- Kysyn.vaan
12111 kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut, että naisen pitää käydä kokopäivätöissä. Se on ihan naisen oma valinta onko työ vai perhe ja lapset tärkeämpi. Feministit kannustavat noisia opiskelemaan, tekemään uraa ja rikkomaan perhenormit, siksi suomessa onkin jo yli 150 000 yksinhuoltajaa. Lapset, naiset, mies ja kaikki kärsivät tästä mallista. Annettakoon naisille toki mahdollisuus käydä töissä jos haluaa. Mutta se, että nykyään ei arvosteta kotiäitiyttä tärkeänä tehtävänä vaan feministit toteaa "se on naista alistavaa hommaa ja naisen pitäisi saada käydä töissä" että naiset kuuntelevat sitten tuota feminismipropagandaa ja valitset opiskelun, ja työuran ykkösprioriteetiksi. Koska äitiyttä ei enää arvosteta. Se on feministien syytä.
Kenellä nykymiehellä on varaa elättää vaimo ja lapset omalla palkallaan? Omakotitalo, laskut, ruoka, autot, vaimon henkilökohtaiset menot, lasten harrastukset...
- asdada
Ei olekaan, koska nykyinen systeemi on sellainen joka kannustaa yksinhuoltajuuteen. Verotusta pitäisi muuttaa siten, että toinen vanhempi käy toissa ja toinen on kotona lasten kanssa. Miehethän toimivat tämän yksinhuoltajien lystin suurimpina rahoittajina.
- ExPUA
iiii kirjoitti:
Juuri ExPUA kirjoitti loisivista huorista. Oletan sen tarkoittavan samaa kuin kotiäiti. Eipä taida olla feministi. mutta ei silti arvosta naisen kotona tekemää työtä.
En tiedä mitä oikein luet, mutta juttuhan menee niin, että feminismin lupaus siitä, että naiset lopettaisivat hypergamian ja loisimisen, ei ole totta.
Päinvastoin, nyt kun naiset voivat tienata itse, se meinaa sitä että miehen on oltava entistäkin rikkaampi.
Tämän avauksen ohje, on modernin, feministisen entitlelmentin omaavan nuoren naisen perustavanlaatuinen ohjenuora elämään, ja ihmis-suhteisiin. - shaminglanguage
ExPUA kirjoitti:
En tiedä mitä oikein luet, mutta juttuhan menee niin, että feminismin lupaus siitä, että naiset lopettaisivat hypergamian ja loisimisen, ei ole totta.
Päinvastoin, nyt kun naiset voivat tienata itse, se meinaa sitä että miehen on oltava entistäkin rikkaampi.
Tämän avauksen ohje, on modernin, feministisen entitlelmentin omaavan nuoren naisen perustavanlaatuinen ohjenuora elämään, ja ihmis-suhteisiin.Mistä sä olet tuollaista päähäsi olet saanut että feminismi olisi luvannut lopettaa naisten hypergamian ja loisimisen?
- noEIEIEIEI
asdada kirjoitti:
Ei olekaan, koska nykyinen systeemi on sellainen joka kannustaa yksinhuoltajuuteen. Verotusta pitäisi muuttaa siten, että toinen vanhempi käy toissa ja toinen on kotona lasten kanssa. Miehethän toimivat tämän yksinhuoltajien lystin suurimpina rahoittajina.
Seksistinen ehdotus. Se kotiin jääjä olisi nainen
- detmi
"Minkälainen nainen minä olen ja nyt puhun monen muunkin naisen edestä (vaikka ne ei koskaan myöntäisikään tätä faktaa) että heistä tuntuu hyvältä kun mies on menestynyt, hänellä on jonkinlainen status ja naisten ei tarvitse tehdä oikeita töitä. Oikealla työllä tarkoitan työtä, jota sinun on pakko tehdä, pystyäksesi elää. Välttämättä ei yksi työ edes riitä, niin käyt kahdessa työssä, jotta saat leivän pöydälle. Voi olla että minä jonain päivänä kaupan kassalla elätän itseni, tai teen unelmatyölläni miljoonia. Mitä tahansa tapahtuukaan, en koe epäonnistuneeksi."
Niin, siinähän nainen sanoo vaan rehellisesti, miten asia on. Ihan tarpeeksi saa kuunnella feminististä propagandaa joka paikassa, joten lähinnä piristävää luettavaa. Jos nainen antaa miehen tuoman taloudellisen turvan vastineeksi sen, että pitää itsensä kauniina ja hoitaa hyvin lapsia, niin sehän on molempien kannalta hyvä kauppa. - dzdcxc
Mutta miksi menestynyt mies haluaisi elättää suomalaista huoraa?
- Haluaakyllä
Jos nainen on nuori , kaunis ja vähän käytetty
- hkipomomies
Haluaakyllä kirjoitti:
Jos nainen on nuori , kaunis ja vähän käytetty
Muista pyytää palkankorotus tuplana tai ei ole naiseen varaa. Ei se kauneus ja nuoruuskaan ilmaista ole.
- joogere
Hei oikeesti voi vitun katkerat pojat :D.
Tykitämpä pari faktaa päin naamaa, jos kerran duunarimies ei voi saada ja naiset kaipaa vaan rikasta miestä, millä selitätte sen että mä, kuka opiskelee sähköasentajaks, millä selitätte sen että mulla on todella kaunis ja ihanaluonteinen tyttöystävä? Mähän opiskelen duunariksi ja viestin sävystäkin voitta lukea notta mä en oo mistää yt perheestä. Millä selitätte sen että viimesen 6v aikana mulla ei oo ainuttakaan kuukautta ollu ettei jonku kans olis ollu säpinää? Mähän oon hei duunari ja atm kaikin tavoin ja kaikenlisäks ex-koulukiusattu. Logiikka kusee.
Ootteko koskaan miettiny että ehkä sääli, katkeruus ja naisvihanen ylimielisyys ei olekaan keino saada naista? Ehkä kuitenki saatte pojot kotia olemalla oma ittenne ja itsevarmuudella ja ennenkaikkea olemalla kohtelias naisseurassa..
Kattokaa oikiasti sinne peiliin. Jos joku cosmo artikkeli kehottaa naisia hommaa menestyvän ja rikkaan miehen ni artikkelin mukaa mun emäntä on tehny ison virheen :D.
Olkaa vähä ilosempia ja heittäköö katkeruus kuusehen ni voi olla että tärppää numero joltain jo tänä iltana..
T. 22 vuotias persaukinen tuleva duunari- Tasoluokittaja
"viimesen 6v aikana mulla ei oo ainuttakaan kuukautta ollu ettei jonku kans olis ollu säpinää? Mähän oon hei duunari ja atm "
Et ole atm. ATmyys ei liity mihinkään muuhun kuin pillunsaantiin. Jos siinä ei ole ongelmia,,et ole atm. - joogere
Tasoluokittaja kirjoitti:
"viimesen 6v aikana mulla ei oo ainuttakaan kuukautta ollu ettei jonku kans olis ollu säpinää? Mähän oon hei duunari ja atm "
Et ole atm. ATmyys ei liity mihinkään muuhun kuin pillunsaantiin. Jos siinä ei ole ongelmia,,et ole atm.Nojoo, jos asia on noin ni enkai mä sit atm ole. Ite ku oon joteki ymmärtäny termin atm tarkoittavan myös muillakin elämän alueilla ns "nyky yhteiskunnan normien mukaan alemmalla tasolla elävää".
Mutta selkeesti muuten ymmärsit pointin siitä että se on usein ihmisestä itsestä kiinni kans että millasen uran luo. Joku tais mainitakin sen että jos mies tuo leivän pöytään ja siitä vastineeksi vaimo pitää itsensä kauniina ja pitää lapsista huolta ja hoitaa kotia ni mielelläni mä pidän huolen että leipä tulee pöytään. Ja ei se kotitalous palvelus naisille kuulosta kyllä ollenkaan pahalta. Tää ihan tasa-arvoa. Kunnioitan ja arvostan hyviä naisia. Femakot ja itsekkäät lehmät vaan ei ole hyviä naisia. joogere kirjoitti:
Nojoo, jos asia on noin ni enkai mä sit atm ole. Ite ku oon joteki ymmärtäny termin atm tarkoittavan myös muillakin elämän alueilla ns "nyky yhteiskunnan normien mukaan alemmalla tasolla elävää".
Mutta selkeesti muuten ymmärsit pointin siitä että se on usein ihmisestä itsestä kiinni kans että millasen uran luo. Joku tais mainitakin sen että jos mies tuo leivän pöytään ja siitä vastineeksi vaimo pitää itsensä kauniina ja pitää lapsista huolta ja hoitaa kotia ni mielelläni mä pidän huolen että leipä tulee pöytään. Ja ei se kotitalous palvelus naisille kuulosta kyllä ollenkaan pahalta. Tää ihan tasa-arvoa. Kunnioitan ja arvostan hyviä naisia. Femakot ja itsekkäät lehmät vaan ei ole hyviä naisia.Se onko ATM, liittyy nimen omaan siihen onko saanut naista vai ei. Tämä taas voi johtua monista eri asioista.
Naiset etsivät aisuria ja elättäjää yleensä siinä vaiheessa kun on juoksut juostu ja aika perustaa perhe ja tehdä lapsia.
Jos ei ole atm, niin saa naista muutenkin kuin pelkästään suostumalla vanhemmalla iällä perheen isäksi joka maksaa pillusta hyvin suurta hintaa. Joskus vaihtoehtona on pelkästään yh. Ja yh jos kuka kusettaa at-miestä pahemman kerran.- so.sad
Kyllä on ikävä maailmankuva.
- Mietitääss
"Ootteko koskaan miettiny että ehkä sääli, katkeruus ja naisvihanen ylimielisyys ei olekaan keino saada naista? Ehkä kuitenki saatte pojot kotia olemalla oma ittenne ja itsevarmuudella ja ennenkaikkea olemalla kohtelias naisseurassa..
Kattokaa oikiasti sinne peiliin. "
Tämä on yleisin virhe.
Sun syy-seuraussuhde on väärinpäin.
Tuo katkeruus jne. nosuee sen jälkeen kun naista ei ole saatu.
Ohjeesi "peiliin katsomisesta" on yleistä tuubaa samoin kuin "omana itsensä olemisella yms." kohteliaisuudella."
Mikset voi myöntää että sinussa on ehkä puolia joita naiset arvostavat? Ehkä olet komea tai sulla on iso kikkeli?
Miksi
- ikävätosiasia
Kaikkein katkerimpia vanhempina ovat ne naiset jotka ovat eläneet vain miehilleen ja miestensä siivellä. Oma vuosikausien havainnoinnin tulos.
Eikä tuokaan ole ikuisesti nuori ja nätti, rahamies vaihtaa nuorempaan ja nätimpään. Miesten rakkaus on höpöhöpöä.- ikävätotuus
super-atm kirjoitti:
Ja vain naisten rakkaus on sitä todellista? Vai mitä ole mieltä, feministi?
Naiset rakastavat, miehet haluavat seksiä
ikävätotuus kirjoitti:
Naiset rakastavat, miehet haluavat seksiä
Olet ihan oikeassa. Sen lisäksi jotkut naisetkin haluavat seksiä ja miehet rakastavat. Jotkut jopa molempia, sekä rakastavat että haluavat seksiä. Vai etkö usko?
Miksi luet Cosmoa?
En ole koskaan saanut luettua yhtään numeroa läpi, vaikka olen jossain kahvilassa yrittänyt. Oksettavaa paskaa.- detmi
Jos olisi pakko tilata joko Cosmo tai Hesari, niin valitsisin Cosmon. Mikään ei ole oksettavampaa kuin Hesarin suoltama kulttuurimarxistinen mädätyspropaganda. Hesarin tilaajat kai vielä luulevat sivistyvänsä lukemalla sitä monikulttuurillisilmastonmuutoksellisglobalistista paskaa?
detmi kirjoitti:
Jos olisi pakko tilata joko Cosmo tai Hesari, niin valitsisin Cosmon. Mikään ei ole oksettavampaa kuin Hesarin suoltama kulttuurimarxistinen mädätyspropaganda. Hesarin tilaajat kai vielä luulevat sivistyvänsä lukemalla sitä monikulttuurillisilmastonmuutoksellisglobalistista paskaa?
FYI: Vapaassa maassa ei ole pakko tilata kumpaakaan ;)
- Roviollevaan
Cosmo on saastan levittäjä
- Oletkotyhmä
Miksi sitten luet sitä?
- Saastanpolttaja
Pitäis järjestää sellainen tempaus, jossa Cosmojs poltetaan näyttävästi roviolla
- Kanssapolttaja
Cosmo-rovio Senaatintorille!
- Kylmä.totuus
Kaikki naiset on huoria
- Perkeeere
Juuri näin. Pillusta joutuu aina maksamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss986238Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243627- 1792279
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382139Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821838Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901644Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91255- 691134
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211080Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1201080