onko totta

gghb

Onko totta että miesystävä ei voi ostaa ruokaa jos tulee Espooseen bussilla tai junalla tai kummallakin?ei autolla kuin sen pitäisi laskutkin maksaa

13

89

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määvaaaa

      unohda sellainen kitupiikki

    • Nainen.vaataa

      Minä en suostu tapailemaan espoolaisia tai vantaalaisia (saatika kauempana asuvia) koska yksi matka helsingistä espooseen ja takas maksaa n. 10 e !!!! Että sen verran rahat tiukassa ettei riitä.

    • joskus.kokenut

      Miksei voi olla totta? Jos esim. ei ole työtä ja joutuu työmarkkinatuella elämään niin sen vertta pieni on että ylimääräiset matkustuskulut tekee ison loven.

    • pellollevaan

      Mitä teet tuollaisella?
      Nähtävästi jo itsekin huomaat, että ei oo hyvä!

      Ajattele miten tulisi olemaan jatkossa, kun jo nyt seurusteluvaiheessa on tuollainen.
      Heitä pellolle!

      • maalia

        Naisena vaan annan mielipiteeni ..... että miksi heittää mies pellolle? voihan mies olla luonteeltaan parempi kuin raharikas mies ...
        Ei ole karvoihin katsomista. Mutta jos haluaa elättäjän, niin ei silloin työtöntä voi ottaa :)


    • näinonjoo

      Maksappa sinä tasaarvon nimissä miesystävän ruuat ja kaikki!
      Niin näät kuinka ämmät toimii ja koijjaa miehiä, ihan oikein että tulee tyhjin käsin luoksesi

    • onsetottavrmaan

      ..onhan se totta jos ei kerta ruokaa matkassa, vai meinaatko, että kaiken söi jo matkalla?

    • epätoivoin

      mulla samansuuntainen tilanne ollut jo vuosia. mies joka on hyvätuloinen matkustaa luokseni kerran kuussa ja olettaa että olen täyttänyt jääkaapin valmiiksi. itse olen pienituloinen ja elämä jatkuvaa kituuttamista rahan suhteen. miten te muut kaukosuhde parit hoidatte ruoka ym kustannukset?

      • naisenlogiikkaOnOutoa

        ristus siunakkoon, kerran kuussa tulee kylään ja sinä itket kustannuksia. Olet tietysti niin kitupiikki, että et itse matkusta ystäväsi luokse, kun matkat maksaa.


      • Eiseilmaistaole

        Mulk... eikun ihmissuhteeseen täytyy panostaa.


    • ParempiAtlantinTakana

      Minun naisystäväni asuu siellä Suomessa ja itsen asun täällä valtameren takana, yksi edestakainen matka maksaa noin pari tuhatta jos saa halvalla. Käyn siellä kerran parissa kuukaudessa jo vuosia ja tytto on käynyt täällä kaksi kertaa kun ei rahat kuulema riitä. Ruokaa on kummankin kaapissa ja minä kayn usein ulkoa ravintolassa tyton kanssa ja me molemmat pidämme siitä. Kun hankit koulutuksen niin sen mukana yleensä tulee hyvempi tyopaikka ja minä tienaan tällä hetkellä 8 tuhatta puhtaana käteen joka kuukausi, siitä jää puolet säästoon ja pari tonnia asumiseen ja pari tonnia hauskanpitoon.
      En ymmärrä miksi ja mitä puhutte, muuttakaa ulkomaille niin kyllä rahat alkaa riittämään.

    • didadida

      Raha takia ei ole rakkaus, ei ole ystäviä!

    • jaahastaasnäitä

      Naiset oudosti laskee, että miehen matkakulut on miehen omia kuluja vaikka mies on se joka tekee sen matkan .. aina. Tässä kohtaa naisen tasa-arvoajattelu menee ihan omia polkujaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe