Onko kukaan vielä saanut tietoa, että olisi päässyt Linnanmäellä kesäksi 2015 töihin???
Linnanmäen kesätöihin 2015 valitut
9
98
Vastaukset
- Työntekijä3
Ja jos olette saanut, niin oletteko saanut vain sähköpostin vai myös tekstiviestin?
- lintsi2015
Juu mulle tuli tiistaina viesti sähköpostiin, että pääsin laitetyöntekijäks :)
- Työnhakija3
Oi onnea! Mutta onko kukaan saanut tietoa kahvila-ja kioskiosastolta?
- kesätyö
Ei oo vielä tullut kahvila- ja kioskipuolelta tietoa!:(
- Työntekijä3
No höh:( mutta laittakaa tänne vaikka viestiä jos jollekin kuuluu!:)
- Työntekijä3
Noo onko kenellekään vieläkään tullut tietoa??? Eikös sen ilmoittamisviikon kuitenkin pitänyt olla vko9 ja nyt on jo torstai!! Terveisin tosi malttamaton:D
- Linnanmäki
Kaikille valituille on jo ilmoitettu. Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun.
- Linnanmäki - Työnhakija3
Mikä tuo äskeinen viesti oli? Eikö kaikille ilmoiteta edes jotain? Itse en ole vieläkään saanut mitään sähköpostia???
- Lintsikutsuu92
Hei, to klo 18 sain sähköpostia että mut valittiin kahvila- ja kioskipuolelle, harkitsen vielä meenkö sit koko kaudeksi niin kun alunperin sovin vai saanko lyhennettyä työjakson. :) Toiv sua onnistaa kans !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069