Valtasuhteissa tulee tapahtumaan muutoksia

Vaahtokassi_

Kylmis pakotetaan töihin, se ei enää tule hallitsemaan S24:sta ja on ehdottanut seuraajaakseen Sauna_Timppaa, muun muassa. Sovintoa yrittää epätoivoisesti tehdä, kuin kuolinvuoteella syntejään katuva vanhus.

28

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidetään palstan hallitsija vaalit

      • aka---

        MAAILMANLOPPU!!!!!


    • Tunkkapussi

      Työtä tyyppi tekee täydellisesti omistautuneena, joka tarkoittaa mahdollisesti sitä, ettei enää kirjoita lainkaan S24:lle. Kaikki aika menee koodaamiseen. 24/7. Tyttöystävää ei ole, joten kukaan ei kärsi. Saatana se saattaa miettiä yhtä riviä jopa 4 päivää putkeen, kunnes saa sen toimimaan mahdollisimman tehokkaasti. Silti jää tunne, että voisko koodi olla vieläkin tehokkaampi.

    • Kylmät_kädet__

      Olio-ohjelmointia se tulee olemaan siten, että vaikka kuinka ottaisin hallintaani mulle määrätyn osion, se on vain pieni pisara kokonaisuudessa. Esim. tuo numerolaskukysely viestinkirjoittamisen yhteydessä olisi todella viihdyttävä kiertää, jos olisi aikaa.

      Checksumin otan tarkkaan rajatulta näkymäalueelta, ja lukemattomista otannoista pistän koodin löytämään yhdenmukaisuuksia. Sitä ennen "raiskaan" näkymän mahdollisimman yksinkertaiseksi, veivaamalla sitä jatkuvasti edestakaisin hyvälaatuisesta kuvasta huonolaatuiseksi ja taas takaisin.

      En osaa selittää, mutta se olisi helppoa koodata laskemaan automaattisesti.

    • Kuolema_Kylmäkädelle

      Kylmiksen kallo määrättiin rakennuspurkutyömaille. Ruumiin on pakko tulla mukana koska pää pehmenee ajanmyötä, jos se on kuollut, joten nykyään ne sitoo tyypin jaloista kiinni nosturin nokkaan ja heilauttamalla hallitusti saavat käsittämätöntä tuhoa aikaiseksi.

      Olin saada sydänkohtauksen, kun Kylmis kaatui vessassa oksella ollessaan ja löi vahingossa päänsä seinään. Se kumahdus sai koristelasini kirjahyllyn päällä helisemään, yhdestä irtosi jopa pala.

      Se olin minä, joka ilmiannoin Kylmiksen Oulun TE-keskukselle.

      • Tämä_on_fakta

      • Tämä_on_fakta kirjoitti:

        Kylmiksen musiikki tehtynä täysin suulla. Vaikea uskoa, mutta täysin pelkällä ihmisäänellä toteutettu:

        https://www.youtube.com/watch?v=RkHMOwscpo0

        Kuulusit millasia ääniä perseestä kuuluu kun vääntää arabian päällä rapulatorttua


    • Kylmät_kädet__

      Vittuilette mulle mun lempikännimusasta, mutta koittakaa ajatella, että mitä jos törmäisit tällaiseen musiikkiin aivan sattumalta, ettekä tietäisi siitä mitään. Kukaan ei tietäisi. Kiinnostus heräisi varmasti välittömästi, että mitä mitä ihmettä tämä on`?

      Toki sitä voi tehdä suulla, jos on tarpeeksi talenttia:
      https://www.youtube.com/watch?v=0EOf2iRHIvo

      • Tissu kuulostaa varmaan samalta kun saa orthexin seiskan suolistoon juntattua


    • istuinrengastippa

      Kylmis hurjempana, kuin koskaan. Asialle tuli selitys: se pakotettiin töihin.

      • Kylmät_kädet__

        Minut saa tappaa, en pistä hanttiin, mutta auta armias, jos saavut ovelleni vain kiduttamaan minua omaksi tyydytyksesi ihan vain pahoinpitelyn tuottamasta mielihyvästä, niin takaan, että kärsit samantien.


      • Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Minut saa tappaa, en pistä hanttiin, mutta auta armias, jos saavut ovelleni vain kiduttamaan minua omaksi tyydytyksesi ihan vain pahoinpitelyn tuottamasta mielihyvästä, niin takaan, että kärsit samantien.

        Olen varustaunut orthexin hurjimalla löylykauhalla mitä kaupasta saa. Special edition titaaninen piikkilangalla,nauloilla,partaveitsenterillä ja tappavalla sähkövirralla varustettu tappokauha. Edes tissu ei voi työntää sitä hanuriinsa ja sitä täytyy käsitellä 15cm paksuilla kumihansikkailla. Taso on 175 ja sen kantamiseen tarvitaan 15 vahvaa miestä,työntäminen tapahtuu hydrulisella paalujuntalla


      • sauna_timppa kirjoitti:

        Olen varustaunut orthexin hurjimalla löylykauhalla mitä kaupasta saa. Special edition titaaninen piikkilangalla,nauloilla,partaveitsenterillä ja tappavalla sähkövirralla varustettu tappokauha. Edes tissu ei voi työntää sitä hanuriinsa ja sitä täytyy käsitellä 15cm paksuilla kumihansikkailla. Taso on 175 ja sen kantamiseen tarvitaan 15 vahvaa miestä,työntäminen tapahtuu hydrulisella paalujuntalla

        Tässä kuva paalujuntasta jolla se työnnetään anukseen



    • AitoKylmis
      • Tee lähimpään dna:n myymälään ovihyökkäys


      • aka----------fani

        Tee uusia youtubevideoita iloksemme! Toteuta se hyvin suunniteltu video.


      • heeliummmm

      • AitoKylmis
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tee lähimpään dna:n myymälään ovihyökkäys

        Meikä oli niiden päätalossa töissä, tosi iso monikerroksinen rakennus, kuntosalit ja kaikki, noi konttorit ihan jotain mikkihiiri-skeidaa.


      • AitoKylmis kirjoitti:

        Meikä oli niiden päätalossa töissä, tosi iso monikerroksinen rakennus, kuntosalit ja kaikki, noi konttorit ihan jotain mikkihiiri-skeidaa.

        Tee sinne ovihyökkäys


      • pukukaappi_simo

        osta osta osta!!!!! 7kpl pattereita!!! OSTA!!!!


      • kaikki_nauravat
        pukukaappi_simo kirjoitti:

        osta osta osta!!!!! 7kpl pattereita!!! OSTA!!!!

        Tissu ripuloi niin hillitsemättömästi housuihinsa, että verinen ripulipaska valuu housunlahkeista alas. Kaikki nauravat homolle, joka ei pysty hallitsemaan edes omaa suoltaan.


    • Kk_kaupassa

      Hoidan kaikki ostokseni verkkokauppojen kautta. Jos siellä on 4 paristoa 1 euron hintaan, niin saatan lisätä koriin. Toki vertaan ensin hintoja muiden verkkokauppojen välillä.

      • Kylmät_kädet__

        Meni 10 sekuntia, aika järjetöntä edes ostaa paristoja, tsekatkaa tämä:

        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27087/cjnmd/Sony-BCG34HLD4F-BCG34HH4FN-laturi-ja-4kpl-AA-akut-2700-mAh


      • erittäin.hullu

        OAK kuljetusfirman auto meni ohitse ja heti tuli mieleen kylmis. Nyt mielessä liihottaa Oulu ja maailmanloppu. Olen sekoamassa!!!


    • ihmiseläinminäkin

      Kylmis... Mainitsit joskus jotain, että ihmiset stalkkaa sua täällä.. Mä en ainakaan. Tarkastelen touhujasi kuin jotain käsittämätöntä eksoottista eläintä, jonka mielenliikkeistä ja käyttäytymisestä ei saa mitään tolkkua. <3
      Täältä netin syövereistä on tarpeeksi turvallista pälyillä. Puohitielle en tohtisi "kiikareineni" tulla. 500km on sopiva välimatka.. Vähän kuin katselisi luontofilmin elikoita jostain Borneosta..

      • Tänne vaan niin saadaan uusi jalkapallo susta talonpojankankaan potkijaisiin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      2057
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      108
      1844
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      128
      1455
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      146
      1073
    5. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1054
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      93
      1041
    7. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      1
      786
    8. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      67
      779
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      778
    10. Mies jos ottaisit yhteyttä

      Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      743
    Aihe