Tomorrowland?

LöövWonder

Eli kaverinkaa juteltii et pitäskö lähteä tonne Tomorrowlandii,mut siiten se sano että se ei lähe sinne koska ei haluu kuolla? En oikee tajunnu et mitä? Kuka siel on kuollu ja miten on kuollu?

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13ja5on18

Mikä on Tomorrowland?

• ainooviisas

Etkö helvetti tiiä,kato googlesta

• Viisas2

Voi vitun tyhmä

• 191130

se olikin joku teknomusiikkifestivaali ei ihme etten tienny, olkaa te vaan siellä muuntohuumeittenne kanssa kuulkaas happohemmot!

• MORJENSTAAAAAAA

Ette te enää pääse sinne kun liput on aikoja sitten loppuunmyyty :D

• ihmetteleväkakd

Itse mietin ihsn samaa voisiko joku vähän avata

• täsvaan

Oliskohan sekoitettu tähän Love Paraden onnettomuuten, jossa paniikin iskiessä porukkaa tallautu hengiltä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Love_Paraden_onnettomuus

Onhan toi Tomorrowland aika iso tapahtuma, että jos pitkät välimatkat ja isot ihmismassat ahdistaa ja pelottaa niin ymmärrettävää. Ja varmaa aika paljon huumeita myös liikkeellä noissa tapahtumissa.

• täsvaan

Korjaus edelliseen kommenttiin. Eli eivät tallautuneet, vaan enemmänkin tukehtuivat väen paljouden takia.
      Muistan kyl hyvin ton uutisen ku se viis vuotta sitten tapahtu. Painunu hyvin takaraivoon ja jonkulainen varovaisuus jäänyt siitä itelle isommissa tapahtumissa käydessä. Vaikka järjestävien syytähän toi oli pitkälti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe