En saanut mitään ohjeita kun sain tekohampaat. Luulin että laitetaan yön ajaksi vesilasiin. Nyt luin verkosta että ei suinkaan vaan pestään ja säilytetäänkuivassa vaikakpa muovikupissa yön yli. Kuinkas lienee asia?
tekohampaat yöksi
4
481
Vastaukset
- proteesit
Olipa tuo edellinen kommentti vitsikäs. Ihan naurattaa: Hah!
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus. Hammasproteesien materiaalivalmistajat yleensä vaativat, että hampaat säilytetään kosteassa. Se vesilasi on siis hyvä vaihtoehto. Kuivuessaan muovimateriaali nimittäin voi vääntyä. Siis illalla huolellinen proteesin puhdistus ja sen jälkeen kosteaan säilytykseen, joka voi olla myös vaikka kostea talouspaperi. Puhdistettua proteesia voi kyllä pitää suussa myös yöllä. Niin itse olen tehnyt niin jo yli 30 vuotta. Alaproteesi vain tahtoo tippua yöllä kuorsatessa suusta, joten sitä säilytän öisin vesilasissa. - apteekista
Tutustu isodent.
- tämäonkamalaa
Minulle sanottiin, että proteesit säilytetään kuivassa esim. rasiassa eli ei siis vesilasissa. Tänään sain osaproteesit.
- puhdassuu
Tuo kosteassa säilyttäminen antaa hyvän kasvualustan epäpuhtauksille. Kannattaa pitää yö yli lasissa missä on puhdistustabletti, tai kuten yllä mainittu isodent on hyvä ja taloudellinen tuote em.asiaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194