Terve!
Olen 12vuotias tyttö joka haluaisi kasvattaa lihaksia terveellisesti. En halua aloittaa mitään laihdutuskuuria, sillä se ei ole tervettä tässä iässä.
Pystyisittekö laatimaan mulle "treenisuunnitelman"? Painan 45kg ja olen 156cm pitkä. Haluaisin kasvattaa jalkoihin ja vatsan alueelle lihaksia, sillä käsissä ja selässä on jo isot lihaspatit..;D
Kiitos jo etukäteen!
Lihasten kasvatusta?
lihaaksiaaaaaaaa
1
111
Vastaukset
- aikuinen30
Kyllä niitä lihaksia sulle ehtii kertyä kasvun myötä. Monipuolista liikkumista ja mukavaa urheilun harrastamista vaan kehiin. Lihasta ehdit kasvattamalla kasvattaa sitten kun sulla on oikeasti edellytykset siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166