Terve!
Olen 12vuotias tyttö joka haluaisi kasvattaa lihaksia terveellisesti. En halua aloittaa mitään laihdutuskuuria, sillä se ei ole tervettä tässä iässä.
Pystyisittekö laatimaan mulle "treenisuunnitelman"? Painan 45kg ja olen 156cm pitkä. Haluaisin kasvattaa jalkoihin ja vatsan alueelle lihaksia, sillä käsissä ja selässä on jo isot lihaspatit..;D
Kiitos jo etukäteen!
Lihasten kasvatusta?
lihaaksiaaaaaaaa
1
106
Vastaukset
- aikuinen30
Kyllä niitä lihaksia sulle ehtii kertyä kasvun myötä. Monipuolista liikkumista ja mukavaa urheilun harrastamista vaan kehiin. Lihasta ehdit kasvattamalla kasvattaa sitten kun sulla on oikeasti edellytykset siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242