Suomi24 Treffit

Kannattaisko liittyä? Onhan siellä varmaan aika ihania naisia

15

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ffheh

      Minkälainen on ihana nainen?

      • Kiehtova keskustelija voi olla internetin ihanin


    • recomend

      Jos oot joku kansikuvapoika niin liity pois, muussa tapauksessa en suosittele.

    • tavismies35

      Ei kannata ellet ole komea ja rikas. Taviksille naiset ei vastaa.

      • Luulis nyt että taviksillekin vastaillaan, kyllä se on treffiläiseksi alettava


    • qazxcvbnokjb

      ainakin jyväskylää kun katsoo niin siellä on samat akat kuvan kera kutens illoin 2005 kun siellä asuin, siis haloo samat akat jo 10 vuotta etsineet elämän prinssiä missähän voisi olla vika

      • let.them.linger

        Mitä jos ne on seurustellut vaikka sen koko 9v siinä välissä ja nyt taas sinkuiksi jäätyään päättäneet palata nettitreffeille kun se viimeksikin kerran toimi?Tai jos ne onkin tälläkin hetkellä suhteessa ja etsivät vaan salarakasta? Oletko sinä muka ollut kaikki nämä vuoden samoilla sivuistoilla säännöllisesti katsastamassa että hekin ovat yhtä siellä?

        Tosin onhan noita, niin naisia kuin miehiä, jotka oikeasti etsii vuodesta toiseen sitä "oikeaa" eikä edes vilkaise vähempää. Tälläiset unelmoijat eivät kyllä saa sitä seuraa oikeassakaan elämässä, eivät tänään eivätkä huomenna paitsi ihmeen sattuessa. Antaa niiden olla, eihän nettideittisivustot pysyisi pystyssä jos häädettäisiin kaikki käyttäjät pois.


    • suolesta_poistunut

      HappyPancake toimii paremmin

      • käyttäjististäkiinni

        No mistä tykkää.. Suomi24:ssä on kuitenkin paljon enemmän käyttäjiä eli myös enemmän varteenotettavia kumppaneita. Itse en myöskään tykännyt happypancake lääneittäin hausta.


      • MyösEntinenS24Käyttäjä
        käyttäjististäkiinni kirjoitti:

        No mistä tykkää.. Suomi24:ssä on kuitenkin paljon enemmän käyttäjiä eli myös enemmän varteenotettavia kumppaneita. Itse en myöskään tykännyt happypancake lääneittäin hausta.

        Ctrl pohjassa voi valita useamman läänin ja mach-haku on kyllä huippu, kun määrittelee oikein ihannekumppanin tiedot. Vähemmän siellä on tosiaan porukkaa, mutta väittäisin ainakin naisten osalta laadun korvaavan määrän ja mitä S24 treffien hakua olen rekisteröimättömänä välillä vilkaissut, niin parhaimman näköiset naiset löytyy myös tuolta. Tinder tosin pistää vielä paremmaksi, siellä kun näkee heti onko molemminpuolinen kiinnostus, eikä tarvitse käydä yhtään turhaa viestinvaihtoa.


    • Ikisinkkumies

      Haluatko tosiaan tuhlata aikaa nirsoihin naisiin. Sun pitää olla aika komea, supliikki renttu pelimies tapaus että naiset kiinostuu

    • eioleei

      Ei ole ihania naisia netissä. Pitäisi olla jo kokeilemattakin selvää, että jotain vikaa heissä on, koska nettideittipalstalla ovat. Puhumattomia paskoja ovat eivätkä omaa käytöstapojakaan. Älä siis tuhlaa aikaasi.

      • jotkutOsaa

        Siellä taas yksi katkeroitunut mies.


    • Kymmenelle olen laittanut viestiä, puolet on vastannut. Ihanista naisista ei vielä täyttä varmuutta

    • kokemustaon

      Jos haluat itsellesi muijan suomi24:stä, kannattaa laskea rima todella alas.
      Itseäsi nuorempaa et saa varmasti, lähesty suosiolla itseäsi ainakin kolme vuotta vanhempia. Netin naiset ovat lähinnä sitä porukkaa, keillä ei käy live-elämässä minkäänlainen flaksi. Lihavat, yyhoot, rumat, mielenterveysongelmaiset...toinen ryhmä on nirsot naiset. He pitävät profiilia vuosikausia ja antavat kaikille miehille rukkaset. Tuskin edes vastaavat miesten viesteihin. Että revi siitä sitten!!!
      En todellakaan suosittele nettideittailua. Se on ainakin tavismiehelle aivan ajanhukkaa ja se syö vain itsetuntoa, kun naiset eivät vastaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe