Päässä naksuu

anna

Sisällä päässäni naksuu joku askelten tahdissa kun kävelen ulkona lenkillä. Miksi? Välillä naksuna on poissa, mutta sitten taas ilmestyy. Onkohan se joku sisäkorvasta?

13

2701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naksuu

      niskasta se johtuu.paa paljon huiveja kaulaan.jos pää on kipee,käy kansanparantajalla.EI OO VAKAVAA.anna paukkua.

    • kkee

      se on vain pääsi sisällä. Turha siitä on välittää! Mullakin niska rutisee oikein kunnolla ja on tehnyt sitä niin kauan kun muistan!

    • Magics

      Mulla ihan sama juttu! oon aina ihmetelly et mikä siin on kun kävelyntahdissa välillä naksuu.
      Eikä se voi olla mikään niska kun se kuuluu ainakin mulla yleensä ihan pään sisältä! Korvasta oikeestaan. Weird.

    • puhdistus

      Käy tutkituttamassa korvat jos olisi pudistamisen tarvetta. Vaikku esim. voi aiheuttaa naksumista.
      Terkkarilla hoitajat voivat tehdä sen.

      • anna

        Ei, ei, ei. Siis ei niskasta, pääni ei ole kipeä, eikä mikään muukaan vartalonosa. Korvissakaan ei ole mitään vikaa. Sisäkorvia mietin vain siksi, että eivätkö ne jatku aika pitkälle pään sisälle?

        Ääni siis nimenomaan tulee aivan pään sisältä. Tai siten minä sen kuulen. No, eihän se mitään haittaa, mutta tuntuu kyllä vähän hassulta. Joskus en kuule sitä aikoihin, ja yhtäkkiä se onkin taas siinä.

        Muistan joskus etsineeni vaatteistani yms. kauan sitä naksunan aiheuttajaa. Luulin, että joku irtonainen osa hakkaisi takkiin tms. askelten tahdissa. Lopulta tajusin, että sehän tuleekin päästäni. :D


      • sagfsgf
        anna kirjoitti:

        Ei, ei, ei. Siis ei niskasta, pääni ei ole kipeä, eikä mikään muukaan vartalonosa. Korvissakaan ei ole mitään vikaa. Sisäkorvia mietin vain siksi, että eivätkö ne jatku aika pitkälle pään sisälle?

        Ääni siis nimenomaan tulee aivan pään sisältä. Tai siten minä sen kuulen. No, eihän se mitään haittaa, mutta tuntuu kyllä vähän hassulta. Joskus en kuule sitä aikoihin, ja yhtäkkiä se onkin taas siinä.

        Muistan joskus etsineeni vaatteistani yms. kauan sitä naksunan aiheuttajaa. Luulin, että joku irtonainen osa hakkaisi takkiin tms. askelten tahdissa. Lopulta tajusin, että sehän tuleekin päästäni. :D

        olen nyt 19v ja ollu toi sama juttu jo 10v. tuntuu ihan kun pään sisällä olis pieni kuula joka helisee kävellessä tai pään heiluessa. toi tulee aika harvoin ja ei oo tullu johonkin puoleen vuoteen. ja se todella kuuluu ihan pään sisältä, eikä mistään niskasta.


      • outoa
        sagfsgf kirjoitti:

        olen nyt 19v ja ollu toi sama juttu jo 10v. tuntuu ihan kun pään sisällä olis pieni kuula joka helisee kävellessä tai pään heiluessa. toi tulee aika harvoin ja ei oo tullu johonkin puoleen vuoteen. ja se todella kuuluu ihan pään sisältä, eikä mistään niskasta.

        kiva et muillakin sama juttua.pään siällä kolisee ja kilisee välillä mut tosi harvoin.heh onpa niitä ongelmia...


    • jdfsgdfjgkhlfcbhuyre

      Etin just tähän ongelmaan vastausta ja löysin tän keskustelupalstan, hyvä että jollain muullakin on tämä ja olen myös etsinyt helisyn aiheuttajaa takin vetoketjuista sun muista mutta kyllä se vaan pään sisältä naksuu

    • yksinainaoon

      Kappas! Jollain on sama "ongelma".
      Mulla naks ääni kuuluu päästä ja tulee kun polvea kävellessä ojentaa.
      Oon ajatellu että se johtuu polven luista jotka rangassa sitten kaikuu niskasta päähän.. mutta aika jännä se ääni on kun tulee ihan sisältä päätä. Onneks ei kuulu aina.

      • ihan normaalia

        Onko naksuna samanlaista kuin korvissa kuuluu silloin, kun litistää nenänsä umpeen ja yrittää puhaltaa sisäkautta sinne ilmaa, joka tällöin menee korviin ja ne naksahtavat?


    • Mipetti

      Minulla valitettavasti naksuu aina päässä liikkuessani. Polvessa on nivelrikko ja se naksuu mutta lisäksi niskassani on jotain. Olenkohan ainoa kenellä on näin? Kaaduin noin kuukausi sitten ja tämä oire paheni silloin huomattavasti. Kohta en enää jaksa. Olen tiistaina menossa neurologille.

    • Anonyymi

      itselläkin naksuu/kilisee aina kun juoksen tai kävelen nopeaa tahtia, mikään ei auta. kuin pieni kuula tai helmi pomppisi päässä

    • Anonyymi

      Mä tiedän että selässäni on joku joka naksahtaa kävellessä ja olen huomannut että se " kuuluu " päässä. Askelta ottaessa se on aina sama kohta/liike joka naksahduksen aiheuttaa.

      Usein naksunta voi johtua myös niskoista vaikka niskassa itsessään ei mitään paikallista kipua tunnukaan. Siellä on kuitenkin jänteitä, lihaksia, niveliä, jotka voivat naksunnan äänen aiheuttaa.

      Tai sitten juuri korvassa jokin joka aiheuttaa.
      Se on selvää että pään sisällä ei mitään sellaista ylimääräistä ole joka siellä naksuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe