Sillä olen huomannu niijen sanoituksia.
Vesa Jokinen puolustaa luontoa ja eläimiä.
Se on vihreyttä.
Vesku on myös isänmaallinen.
Mut Klamydia ja Vesku Jokinen on yllättävän vihreä, vaikka jossain hänet on tituuleerattu pelkäksi nationalistiksi.
Joskuspa jopa tätä bändiä on sanottu natsibändiksi.
Itseasiassa ihmiset on tulkinneet väärin sen natsiepäilyn.
Kunnia Klamydialle ja heijän melodisille punkbiiseille.
Siitä harvinaista punkkia, että melodiat toimivat tosi hyvin.
Klamydian parhaimpia biisejä ovat mm;
Kosketus
pää kiinni painajainen
Kemppainen
ajattele nyt
latomeri
se ei kuulu sulle
mällipyssy
siittiöt sotapolulla
tosi routari
lumihauta
tekaripop
kostaja raswaaton paluu
pala rauhaa
Suomi on sun
ajolähtö
hän poissa on
Niilo ahkio
rahat veteraaneille
neljä ystävää
kolmen soinnun maisterit
punks not dead
suomalainen tarina
pienen pojan elämää
Närpiön kansallislaulu
kamelin alahampaat
joiku
metanol man
luonto kostaa
klamydia-song
rakkauslaulu
viikko pieleen
Kråklund pojkar
pursiseuran pikkujoulupippalot
venäläisiä unelmia
ruotsalainen oopperalaulaja
kopio
pojat on poikia
pilke silmäkulmassa
Nina Autio
cliffhanger
kujanjuoksu
savunkerääjä
tasan tarkkaan
hullujen kuningas
nykilaulu
anteeksi
herra morkkis
juhannuksena
vaasalaiset on
vartiotoimistoon
lappuliisa
Klamydia on yllättävän vihreä bändi
9
293
Vastaukset
- Pjunk
Pahasti liikaa menee oikealle: isänmaallinen persubändi ei herätä kuin sääliä.
- MitäpäSeMulleKuuluu
Alussa Klamydia kuulosti paikoitellen ihan hyvältäkin, mutta sanat on kyllä sen luokan persuilua et ei kyllä kiinnosta.
Häpeäkseni ostin noilta joskus Klamydiapaidankin. Se sit sattu oleen päällä kun kävin hoidattamassa tautiani. Verikokoetta ottava hoitsu kyseli et mikä paita tuo on, ja sit vasta tajusin mikä oli tullu laitettua päälle. Ei mulla kyllä klamydiaa ollu, mut joku sukupuolitauti silti.
Ihan ok tyyppejä ne muuten on, mut kyllä toi persunationalismi kertoo siitä, et ei niiden kanssa mitenkään vakavasti kannata keskustella. Hyvin menee ku vaan dokataan. Ne on sit ihan muita tyyppejä joiden kans käydään älyllistä keskustelua. - Pjunk
No tämä oli hyvä kommentti, kiitos!
- Pertti-67
MitäpäSeMulleKuuluu kirjoitti:
Alussa Klamydia kuulosti paikoitellen ihan hyvältäkin, mutta sanat on kyllä sen luokan persuilua et ei kyllä kiinnosta.
Häpeäkseni ostin noilta joskus Klamydiapaidankin. Se sit sattu oleen päällä kun kävin hoidattamassa tautiani. Verikokoetta ottava hoitsu kyseli et mikä paita tuo on, ja sit vasta tajusin mikä oli tullu laitettua päälle. Ei mulla kyllä klamydiaa ollu, mut joku sukupuolitauti silti.
Ihan ok tyyppejä ne muuten on, mut kyllä toi persunationalismi kertoo siitä, et ei niiden kanssa mitenkään vakavasti kannata keskustella. Hyvin menee ku vaan dokataan. Ne on sit ihan muita tyyppejä joiden kans käydään älyllistä keskustelua.Alkaako olia ikävä? toivon ettet sinä ole seuraava.
- Bertta-78
Tällasen kirjotuksen voi kirjoittaa vain joku, joka EI tunne Klamydiaa, ei Punk aatetta, eikä PUNK musiikkia. Haloo? Mitä Yllättävää siinä on? Tutustu Punk Aatteeseen ja sitten mieti. No sepä, et tienny. Kommentoi vasta kun tiedät. Ho!
- Bertta-78
Punk ei ota kantaa politiikkaan, se arvostelee kaikkea yhtä verroin. PUNK aate, ellette vieläkään tiedä on vapautta KAIKESTA ympärillä olevasta, rakkautta luontoon ja ihmisiin. Sinuun ja minuun. Hyväksy, tai ole hyväksymättä. MAKE PEACE NOT WAR! Puolusta eläimiä ja luontoa, sekä isänmaata, jossa sinun ja minun on hyvä olla.
- Rellu-12
Ompa aika siistiä poistaa kommenttinsa välistä. On se miehekästä seistä sanojensa takana!
- Berttq78
Ei tainnu saada pohjsaa, tuo alkuperäinen argumentti
- waasa
90-luvun vaasassa saanu joka viikonloppu turpaasa hintti jokinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817