Miltei jokainen harrastaa lenkkeilyä, lautailua, suunnistusta, spinningiä, thaiboxingia tms.
Ja ulkomailla toki reissataan miltei joka kuukausi!
Näyttää toki hienolta profiilissa mutta mut se ainakin ajaa pois.
Ei ole kiinnostusta lähteä pyöräilemään 100km raskaan työpäivän jälkeen.
Onko nämä kaikki pelkkää kusetusta? Jos ja kun nämä naiset ovat niin aktiivisia niin hehän löytävät sen kumppanin lenkkipolulta heti? Tai ehkä sieltä indokiinasta missä oltiin vähän trekkaamassa.. Ja uus reissu jo buukattu.
Miks kaikki naiset on niin aktiivisia?
82
3432
Vastaukset
- Totuus1
Paska puhetta se on. Itsekin muutaman kerran tavannu tällaista väittävän eukon ja kun vähän enemmän viettää aikaa niin alan kyseleen et missäs ne sun mainitsemas harrastukset olikaan. "No siis kyl mä harrastin zumbaa kaks kertaa vuos sitten" Eli on yhtäkuin kuuluu aktiviteetteihin. Nää myös matkustelee aina vanhempiensa tai sen hetkisen ukkonsa kustannuksella. Siksi myös reissaaminen on helppo laittaa "harrastukseks" et näyttäis muka niin kansainväliseltä että.
- Adonismies
Naisen logiikkaa ei mies ymmärrä. Kun katsoo esimerkiksi tv:n uutispätkiä suomalaisesta sairaalasta tai terveyskeskuksesta niin naispuolinen hoitohenkilökunta näyttää olevan pää-osin lihavia lyllertäviä tankkeja. Luulisi hoitotyötä tekevien jos kenenkään, ymmärtävän merkittävän ylipainon vaarat terveydelle!
- Mieshoitaja
Luulen et siinä käy päinvastoin. Kun näkee työssään sairauksia ja kuoleaa niin elää paremmin hetkessä. Jotenkin sen saattaa oivaltaa niin että niuhotus ei kannata koska taudit ja kuolema kuittaa univelat jokatapauksessa ja mitä kauemmin elää, sen varmemmin elämä on tuskallista sairauksien ja menneen toimintakyvyn ja henkisen vireysen menettämisen kanssa tapahtuvaa kitumista.
On trendikästä harrastaa jotakin liikkumismuotoa, vaikkapa sohvan ja jääkaapin välillä juoksua. Se edistää aineenvaihduntaa. Toinen, aivotoimintaa aktivoiva harrastus, on taivaalle tuijottelu. Ei koskaan tiedä, mitähän sieltä tipahtaisi.
- Harrastuksia
Veikeä ajattelu tyyli, tottahan on, että tuollainen liikunta on tarpeen. Unohdit mainita kylppärin, jossa on käytävä myöskin, myös pesuillakin, että ei haise kovin pahalta lenkkeilyn jälkeen, tai riippuu kuinka pitkä matka on jääkaapille sohvalta. Seksittelyissä on kuitenkin parempi tuoksua ilman hajuvesiä hyvältä, ja meidän miesten ilman partavesiä. Toiset naiset ovat jopa allergisia hajusteille..
- HHEHEHEHHE
Adonismies kirjoitti:
Naisen logiikkaa ei mies ymmärrä. Kun katsoo esimerkiksi tv:n uutispätkiä suomalaisesta sairaalasta tai terveyskeskuksesta niin naispuolinen hoitohenkilökunta näyttää olevan pää-osin lihavia lyllertäviä tankkeja. Luulisi hoitotyötä tekevien jos kenenkään, ymmärtävän merkittävän ylipainon vaarat terveydelle!
Adonismies se kirjoittaa tavallaan asiaa, että "hoitohenkilökunnan jos kenen pitäisi tietää".. Mutta on tuossa se toinenkin puoli, jonka hoitohenkilökunta tai kuka tahansa tietää. Nimittäin syöminen.. Jokaisen ihmisen pitäisi saada syödä rauhassa, eikä hotkia jossain välissä jotain. Suomessa hoitohenkilökunta on täysin puun ja kuoren välissä. Syö kun kerkiät, ja se ei ole hyvä. Ahmi äkkiä siinä sivussa ja nieleskele ruokasi/leipäsi tai mitä nyt kerkeetkään nappaamaan suuhusi, melkein kokonaisena. Tämähän on työelämässä tätä päivää ja tavoitteena työnantajilla ilmeisesti on se, että revitään lisää tehokasta työaikaa lounaan kustannuksella. Eiköhän lounaat ja lakisääteiset kahvitauot ole kohta menneiden vuosien etuuksia. Mutta "Adonis". Lähetä kuvasi, että saamme katselle Sinun komeuttasi, koska suurin osa tänne kirjoittavia on varmasti luhyenläntiä rumia läskejä. Tarvitsemme nyt silmäniloa ja sitä Sinä voit meille taata.
- seonvarma
HHEHEHEHHE kirjoitti:
Adonismies se kirjoittaa tavallaan asiaa, että "hoitohenkilökunnan jos kenen pitäisi tietää".. Mutta on tuossa se toinenkin puoli, jonka hoitohenkilökunta tai kuka tahansa tietää. Nimittäin syöminen.. Jokaisen ihmisen pitäisi saada syödä rauhassa, eikä hotkia jossain välissä jotain. Suomessa hoitohenkilökunta on täysin puun ja kuoren välissä. Syö kun kerkiät, ja se ei ole hyvä. Ahmi äkkiä siinä sivussa ja nieleskele ruokasi/leipäsi tai mitä nyt kerkeetkään nappaamaan suuhusi, melkein kokonaisena. Tämähän on työelämässä tätä päivää ja tavoitteena työnantajilla ilmeisesti on se, että revitään lisää tehokasta työaikaa lounaan kustannuksella. Eiköhän lounaat ja lakisääteiset kahvitauot ole kohta menneiden vuosien etuuksia. Mutta "Adonis". Lähetä kuvasi, että saamme katselle Sinun komeuttasi, koska suurin osa tänne kirjoittavia on varmasti luhyenläntiä rumia läskejä. Tarvitsemme nyt silmäniloa ja sitä Sinä voit meille taata.
vain ehkä vajaa 10 % hoitohenkilökunnsta suomessa on oikeasti niin puun ja kuoren välissä-
loput ratsastaa vaan sillä luulolla että " oi kun raskasta" asennevika- ämmillä- jäis pois sitten hommista ja antais paikan toiselle- valivalivali hoitajat - udff
Mikähän lonttaperse siellä lorsaa......
- tietoo
Adonismies kirjoitti:
Adonis puhuu asiaa. Hoitajat ovat melkein aina todella ylipainoisia ja kovia polttamaan tupakkaa. Tätä ei voi mitenkään järjellä ymmärtää. Halveksivat terveitä elämäntapoja. Ovat huono roolimalli potilaille ja muille ihmisille. Lääkärit sen sijaan ovat tyylikkäämpää porukkaa. Lääkäri kuuluu menestyksekkääseen yläluokkaan, jossa tyyli, elämäntavat ja käytös on kohdillaan. Hoitajat näköjään kuuluvat sittenkin alempaan luokkaan / työväenluokkaan, jolla aina on ollut huonot elämäntavat ja käytös. Tästähän tämäkin johtuu edelleenkin vuonna 2015... eli jokainne itse valitsee elämäntapansa, huonot elämäntavat on oma vika (ja häpeä)...
- tankki5
Merkillisintä on että kokovartalokuvasta, mikäli sellainen on, nuo liikuntaarrasteet eivät näy ollenkaan.
- sohvaperunat
Koskee myös miehiä.
- NiNiNiNi
No, ei todellakaan koske miehiä, pelkästään naisia.
- sohvaperunat
Tietenkin koskee myös miehiä. Suurin osa läskimahaisia tikkujalkaisia "miehiä".
- Buukko
Tottakai löytyy läskimahamiehiä, mutta kuinka moni niistä listaa lärväkirjaan harrastavansa maratonjuoksua tms?
- sohvaperunat
Ainakin yhtä moni kun läskimahanaisista listaa harrastavansa maratonjuoksua tms.
- Buukko
sohvaperunat kirjoitti:
Ainakin yhtä moni kun läskimahanaisista listaa harrastavansa maratonjuoksua tms.
Harmi että unohdit laittaa mukaan minkäänlaista todistusaineistoa heitollesi. No, onneksi olen hyvin joviaali ja suhtaudun siihen likaisena paskapuheena kunnes jaksat jollain perustella.
- pistäs-lätkien
Buukko kirjoitti:
Harmi että unohdit laittaa mukaan minkäänlaista todistusaineistoa heitollesi. No, onneksi olen hyvin joviaali ja suhtaudun siihen likaisena paskapuheena kunnes jaksat jollain perustella.
Todistusaineisto puuttuu sinultakin. Vai onko tosiaan niin, että sinun ei tarvitse esittää todisteita väitteillesi, mutta muiden täytyy? Tuon on pakko olla sitä ylivertaista miehen logiikkaa....
- jlfkaj
Ajaa sut pois? Meinaat että vaikutat itse siihen että saatko kontaktin naisiin? :D
- mythbuster
Eivätpä ole ainakaan aktiivisia vastailemaan viesteihin joten aina se on jostain toisesta asiasta pois. Miehen pitää vain yrittää juosta perässä ja raivata itselleen pieni tila naisen kiireellä täytetystä elämästä.
- Miisa2
Miehissä on ihan samalaisia superhemmoja..."pitkän työpäivän jälkeen kaikki vapaa-aika kuluu salilla jne..." Ja sitten moottoripyöräillään, reissataan ympäri maailmaa ym.ym.
Mietin joskus, että mistä niillä oikeasti on aikaa ja rahaa, varsinkin jos on jälkikasvua....ja miten tuohon palapeliin muka mahtuu parisuhde..? No, jokainen tyylillään....Kai se on nykyään niin, että kuvitellaan, että persoona on jotenkin mielenkiintoisempi jos menee koko ajan pää kolmantena jalkana ns. in-aktiviteettien perässä.- miesvm_1967x
Tuskin se kaikki aika oikeasti missään saleilla tai motarin päällä kuluu.. toi on ehkä enemmän sanonta :) En kyllä ymmärrä miksi noita täytyy kuuluttaa, ehkä vika on omistajan päässä?
- hööpöhpåö
Juuri näin. Itse tapasin miehen, joka kertoi harrastavansa uintia ja lenkkeilyä. Uimahalli oli hänelle ihan käymätön paikka kuitenkin (en muista oliko siitä toistakymmentä vuotta kun oli siellä käynyt), luonnonvesissäkään ei uinut. Lenkkeily - noh, joskus käytiin kaupungilla kävelemässä ja hidasta oli lonniminen. Paljastui ettei sitä lenkkeilyäkään oikeasti harrastanut. Pyörälläkin kuljin perässä ja hyvä kun pyörä pysyi pystyssä siinä "vauhdissa", niin hidasta siis oli. Mainitsin sitten asiasta, ja selitys oli että ei kuulosta niin hyvältä jos ei mainitse mitään liikuntaharrastuksia. Noh, valehteluko sitten hyvältä kuulostaa...
Itsekin kyllä mainitsen harrastuksiksi kävelyn ja jumpan, vaikka niitä ei niin himoliikkujamaisesti tulekaan harrastettua. Kuitenkin kävelyä 1-3 kertaa viikossa kunnon hikilenkki ja jumppaa ei aina ihan joka viikko, mutta siten ajoittain 1-3 kertaa viikossa sitäkin. Mikähän se määrä olisi että voisi harrastukseksi sanoa?
Sain myös nuorena tyttönä näpäytyksen siitä kun sanoin vastaukseksi harrastuskysymykseen pitäväni musiikista. Radio oli päällä koko ajan, jotain levyjäkin hyllystä löytyi, laulelin omaksi iloksi ja joskus olin vähän pianoa soitellut. Ei se kelvannut, enhän mä sitten mitään musiikkia kuulemma harrastanut, kun ei ollut jotain yhtä lempiesiintyjää yli muiden. Välillä siis tulkinnatkin menee toistensa ohi, ja itse kun ei ole sellainen että vapaa-aikana ihan hirveän intohimoisesti jotain tiettyä tekisi, vaan se on sellaista mukavaa täysin omin ehdoin tekemistä, sitä ei toinen ymmärrä ollenkaan. Jos itsellä on jokin kapea intohimon kohde tai pari, ja siihen keskittyy täysillä. Molempia tyyppejä ymmärrän, mutta voitaisi myös ymmärtää hieman toisiamme. Tai sitten ehkä siinä on juuri yksi suhteiden avain, tällaiset kaksi eri tyyppiä eivät ehkä viihdy keskenään. - laiskoja_suomalaisia
Kyllä se noin tuuppaa olemaan. Itse tapasin miehen joskus aikoinaan joka oli olevinaa niin "sporttinen" ja osottautui hyvin laiskaksi sohvaperunaksi.
Itse lenkkeilen, käytän naapurin koiraa lenkillä useamman kerran viikossa (ne kun ei sitä pikku raukkaa jaksa lenkittää), eipä näy muita lenkkeilijöitä, autoilijoita sen sijaan näkyy todella paljon. Käyn joogassa, ryhmässä noin 20 naista ja YKSI mies. Ai minullako väärät harrastukset? Kattia kanssa! Kun en innostu penkkiurheilusta tai simpsoneista, enkä levittäydy sohvalle sipsipussi kainalossa katsomaan telkkarin "laatu"-ohjelmia.
On kyllä vähän niinkin ettei siellä profiilissa nyt ehkä jaksa kertoa niin tarkasti siitä harmaasta arjestaan, vaan mielummin poimii niitä itselleenkin merkityksellisempiä juttuja siihen esille nostetavaksi. Toki on hölmöä väittää harrastavansa sellaista mitä on vain kokeillut pari kertaa eikä enää nykyään tee sitä säännöllisesti.
Esim. minä olen laittanut harrastuksikseni maastopyöräilyn ja erävaelluksen, vaikka ajankäytöllisesti ajateltuna harrastankin paljon enemmän netin roskapalstoilla pyörimistä. Tosin eipä siellä taida niissä harrastusvaihtoehdoissakaan olla tätä jälkimmäistä, varmaankin suhteellisen yleistä harrastusta mainittuna…- aikuisviihdettäkö
Kiitos asiallisesta kommentista stellaria81 !
Uskomattoman paljon näitä superihmisiä eri nettitreffeillä tuntuu pyörivän. Itse olin aktiivisesti mukana muutama vuosi sitten, nyt ei ole ollut tarvetta, koska löysin parisuhteen ja muutamia mukavia harrastuskavereita/ uusia ystäviä.
Minulla oli kuvaton, realistinen profiili ja se toimi liiankin hyvin. Hauskaa oli tavatessa nähdä kaverin reaktiot, kun olenkin ihan hyvännäköinen ja keskustelukykyinen (vaikken lähettänytkään kuvia treenatusta pepustani bermudalta). - HEHHEHHEE
aikuisviihdettäkö kirjoitti:
Kiitos asiallisesta kommentista stellaria81 !
Uskomattoman paljon näitä superihmisiä eri nettitreffeillä tuntuu pyörivän. Itse olin aktiivisesti mukana muutama vuosi sitten, nyt ei ole ollut tarvetta, koska löysin parisuhteen ja muutamia mukavia harrastuskavereita/ uusia ystäviä.
Minulla oli kuvaton, realistinen profiili ja se toimi liiankin hyvin. Hauskaa oli tavatessa nähdä kaverin reaktiot, kun olenkin ihan hyvännäköinen ja keskustelukykyinen (vaikken lähettänytkään kuvia treenatusta pepustani bermudalta).Niin, pitihän tuo arvata kuinka täydellisen bimbon pitää se oma erinomaisuutensa tuoda esiin vaikkei sitä parituspalstoilla maininnutkaan.. Tyhjäpää
- realistinenkuvaus
Minulla oli kuvaton, epärealistinen profiili ja se toimi liiankin hyvin. Hauskaa oli tavatessa nähdä kaverin reaktiot, kun olenkin ihan karmee laardikasa ja bimbo blondihuora (vaikken lähettänytkään kuvia läskistä pepustani spermakuorrutuksella).
- miesavm_1967x
Joo, tommoset yyber-harrastukset oli mulle kanssa täysi turn-off. Itselläni ei olisi kuitenkaan ollut aikaa kirmata Kambotzassa zumbaamassa tai Pariisissa kaffetteleen. Väistin kaikki profiilit joissa oli akateeminen nainen jolla harrastuksina sali ja lenkkeily sekä kulttuuririennot ja ulkomaan matkat. Ei oo mun juttu niinko sisäisesti. Joten löysinkin naisen joka on ikäänkuin tavis mutta silti fiksu ja kaunis ja ihan tyylitietoinen. No nyt sitten mennään viikoksi Budapestiin mutta se on ikäänkuin myöhäinen häämatka :D Lapset ja muu elämä asetti sen verran haasteita että tämä matka jäänyt myöhäisempään ajankohtaan. Mutta sen jälkeen taas asutaan kotona melko pitkään ja harrastetaan vaan Tai Chi:ta :) Jos ei olla tyytyväisiä asioiden tilaan niin sitten korjataan mutta eiköhän näillä pärjätä aikas pitkään. Tilanne tutkinnassa.
- miesvm_1967x
Oho nikkiin tuli ylimääräinen kirjain, piti olla miesatm_1967x eiku eiku..
- siwustaseuraaja
Hyvää, onnistunutta häämatkaa teille parina!
- Kilttis
Ei kannat uskoa naisten höpötyksiä. Tuskin ehtivtät sen jännämiehen pakottamana edes keittiöstä pois koskaan
- PalstaPoliisi112
Eipäs nyt vedetä jännämies-korttia tähän, kiitos.
- dfssfsff
Jep, hirveän mukava seurustella tai edes yrittää tutustaua sellaisen kanssa, joka jatkuvasti sinkoilee sinne tänne. Se parisuhde tulee vain yhtenä harrasteena muiden joukossa, kun sellainen on muillakin. Ei kiitos.
- seiskapluskaks
Tässä taannoin treffailin naista, joka kokopäivätyön ohella suoritti AMK-tutkintoa. Nykyinen deittikumppani päivätyönsä ohella pyörittää firmaa ja harrastaa jos monenmoista. On sitten treffitkin olleet aika lyhyitä ja harvoin. Vaihtamallako paranisi?
seiskapluskaks kirjoitti:
Tässä taannoin treffailin naista, joka kokopäivätyön ohella suoritti AMK-tutkintoa. Nykyinen deittikumppani päivätyönsä ohella pyörittää firmaa ja harrastaa jos monenmoista. On sitten treffitkin olleet aika lyhyitä ja harvoin. Vaihtamallako paranisi?
Jos suunnitteilla on perheen perustaminen eli lasten hankkiminen, niin sitten kannattaa varmaan miettiä aikaresurssien riittävyyttä tulevaisuudessa (tosin eihän kukaan ikuisesti sitä tutkintoa opiskele muutenkaan), mutta jos tavoitteena on (ainakin ensi alkuun) vain kahden aikuisen suhde, niin kyllä sitä yhteistä aikaa jää vaikka molemmilla olisi omat menonsakin. Tiukkaahan se välillä tekee, etenkin jos on myös työmatkoja, mutta jos oikeasti on halua niin sitä hoitaa opiskelut arkisin töiden jälkeen (ja työmatkoilla istuu hotellihuoneessa opiskelemassa), jotta viikonloppuisin on yhteistä aikaa. Ja kun toisella on yhtä lailla omat velvoitteensa, niin ei hänen puoleltaan tule paineita siihen, että pitäisi järjestää enemmän aikaa. Sitä paitsi vuodessa on vapaita, kohta on pääsiäinen, sitten on pidennetty vappuviikonloppu, helatorstaiviikonloppu ja kesälomakin jo häämöttää.
- tahdotteko
Oon käynyt salilla joku 4 vuotta ja samat naamat siellä vieläkin treenailee. Ei naiset tosiaan urheile mitä sanovat. Jotkut treenaa, ne ketkä eivät käy treffeillä ja ne kellä ei ole treffi profiilia.
- naistenpuolesta
Minä olen käynyt salilla 4 ja puoli vuotta, joten tiedän paremmin. Naiset tosiaan urheilevat sen minkä sanovat. Mikä järki tästä olisi valehdella?
- Montaas
naistenpuolesta kirjoitti:
Minä olen käynyt salilla 4 ja puoli vuotta, joten tiedän paremmin. Naiset tosiaan urheilevat sen minkä sanovat. Mikä järki tästä olisi valehdella?
Tarkennuksena - ne urheilevat naiset urheilevat. Aivan kuten tekevät urheilevat miehetkin. Se ei kuitenkaan ole mikään universaali totuus asiasta.
Miksiköhän ihmiset yleensä valehtelevat? Saadakseen ehkä jotain etuja, treffi-ilmoituksella ehkä erottuakseen edukseen muiden hakemusten joukosta.
Kyllä minäkin ihmettelen mitä hemmetin järkeä on valehdella pituutensa tai vaikka vartalotyyppinsä ja käyttää vielä jotain 10 vuotta vanhaa valokuvaa, mutta niin sitä vain iso joukko siitä huolimatta tekee, vaikka siitä jää tasanvarmasti ensimmäisellä live-tapaamisella kiinni.
Ehkäpä osa luottaa että siinä vaiheessa se toinen ei esim. kehtaa perua ja varmasti jotkut kohteliaisuudesta siinä ehkä hetken notkuvatkin.
- nauraaaa
Eräs miestuttu kertoi joskus tämän: Oli tuontapainen deitti-ilmoitus, en tiedä oliko naisella kuvaa, no sopivat sitten treffit kaupungille, mies odotti autossa ja hetken päästä saapui "lady", muovikassi kädessä, täynnä kaljapulloja, jalka vippasi siihen malliin että pohjiakin oli otettu. Tuskin harrasti zumbaa ym :D
Eivät ne miehetkään silti sitä ole mitä profiilissa :D - HarrastuksetPlussaa
Minusta taas on hienoa että naisella on harrastuksia. Enemmän minua häiritsee jos naisella ei ole mitään harrastuksia. Tulee mieleen sellainen kotona mököttäjä, joka takertuisi mieheen kuin takiainen ja valittaisi aina jos mies haluaisi käydä omissa harrastuksissa.
Jos on oikeasti jostain kiinnostunut, niin kyllä sitä aikaa löytyy. En minäkään ajatellut kaikkia harrastuksiani lopettaa naisen takia, vaan molemmilla on myös omaa aikaa. En edes ole sellainen ihminen jonka mielestä parisuhteessa täytyisi tehdä aina kaikki yhdessä. Sinne matkoille voi kyllä lähteä yhdessä. Pidän itsekin matkustelusta.- 10000001
Kannattaa pitää mielessä, että harrastukset eivät ole sama asia kuin menevyys. Itselläni on yhdeksän tärkeää harrastusta ja niistä kahdeksaa harrastan lähes pelkästään kotosalla. Olen siis varsinainen "kotona mököttäjä" :D
Miesystävälläni vähän samanlainen tilanne, paitsi harrasteita muutama vähemään, mutta monia niistä puuhailee kotona.
Emme ole kumpikaan takertuvaista tyyppiä. :) - PaljonHarrastuksia
"Jos on oikeasti jostain kiinnostunut, niin kyllä sitä aikaa löytyy."
Amen.
- hoploppp
Tällä hetkellä mulla ei ole profiilia Suomi24:ssä, Tinderissä tai muussakaan deittipalvelussa, mutta kun oli, niin jotenkin en "kehdannut" kauheesti mainostaa harrastavani urheilua. Treenaan useamman kerran viikossa ja uskallan väittää, että sen myös huomaa, mutta jotenkin ajattelen silti, että parempi olla vahingossakaan yliarvioimatta omaa liikunnallisuutta. Jos mies on sittenkin jokin 24/7 himourheilija, niin pettyy vielä kun en treenakaan 2 kertaa päivässä ja 7 kertaa viikossa :D
- Karmea_totuus
Totta. Naiset usein kehuvat profiileissa olevansa sporttisia. Harrastavansa sitä ja tätä
urheilua. Kokemus on osoittanut, ja usein jo kuvastakin näkee, että jotain rajaa sentään ylisanoillakin pitäisi olla. Ei viitsi silti loukata ja tiputtaa maan pinnalle. - hontelo_eri_ku_urheilull
Hoikka riuku ei tarkoita myöskään, että olisi automaattisesti urheilullinen. Tässä on minusta monella naisella käsityksessä korjaamista.
- Urheilul...hihii
Kerran treffailin naista, joka omien sanojen mukaan oli paljon erilaisia lajeja kokeillut ja urheilullinen ja hoikkahan hän toki oli. No, kerran lähdettiin sitten hiihtämään ja matka tyssäsi vajaan kymmenen kilometrin jälkeen. Paljastui, ettei ollut syönyt aamulla yhtään mitään hiihtolenkkiä ennen ja vatsaa alkoi koskemaan... hoikkuuden salaisuus oli urheilun sijasta syömättömyys. Allekirjoitan tuon, että hoikkuus ei tarkoita todellakaan urheilullisuutta mutta liekö sitten mielikuvilla leikkiminen on naisilla tätä päivää...
- näkökulmatotuuteen
Karmea_totuus kirjoitti:
Totta. Naiset usein kehuvat profiileissa olevansa sporttisia. Harrastavansa sitä ja tätä
urheilua. Kokemus on osoittanut, ja usein jo kuvastakin näkee, että jotain rajaa sentään ylisanoillakin pitäisi olla. Ei viitsi silti loukata ja tiputtaa maan pinnalle.Voihan nainen/mies olla ylipainoinen, vaikka harrastaakin liikuntaa?
- juupes
On parempi että naisella on harrastuksia. Kun mies harrastaa ja nainen on vain kotona niin pian on mustasukkaisuus kuvioissa. Koettu on.
- streithari
koska se on yksi asia missä naiset osaa suomessa vähätellä paremmuuttaan. jotkut paremmin jotkut huonommin. tosin onhan niitä miehiäkin pettääjiä. Nyky yhteiskunnassa huonoon suuntaan vievät ihmiset ovat perseestä ja pitäisi saada tuomitun leiman jokainen häkkiin.
- ei-aktiivinen_nainen
Näin tällä kertaa. Kyllähän sitä ihmisistä aina valittamista löytyy. Se on turvallisempaa kun ei tartte peljätä että oikeasti rakastuisi kun päättää että kaikki ehdokkaat on kelvotonta sakkia. Ja entäs sitten toinen ääripää. Jos et mainosta facessa sitä sun tätä harrastusta, niin pian luullaan ettei sulla ole elämää ollenkaan ja nopeasti kääntyy niin päin että olet erakoitunut mielenterveyspotilas. Some on tuonut tyhjän puheen ja tarpeettomia velvollisuuksia monen elämään.
- HHEHEHHEE
Unohdit sen tärkeimmän: Kaikki ketkä ovat näissä erilaisissa naamakirjoissa sun muissa nettijutuissa, ovat rekisteröityneet käyttäjiksi jne, niin ovast jenkkinen seurantalistoilla,. Näin teitä seurataan. Sattumoisin lukiko kukaab juttua tästä englantilaisesta kaverista, joka oli naamakirjaan päivittänyt jotain tietoa amerikasta/amerikkalaisita. Jätkä lähti jenkkilään ja matka tyssäsi heti ameriikan ihmemaan lentokentälle ja kuulusteluihin.. Olivat vähän lukeneet kaverin päivityksiä. Nyt joku sanoo "eihän mulla mitään ole", mutta mutta, onkos kukaan ajatellut miksi tällaisia tulee? Nyt kannattaisi miettiä. Sinua seurataan, sinun tekemisiäsi seurataan ja sinusta tiedetään enemmän kuin sinä itse tiedät.
- isovelivalvoo
Toi on muuten ihan totta. Ihmiset ei edes ymmärrä kuinka paljon heitä seurataan ja asioista tiedetään.
- welldonnne
Σ>―(〃°ω°〃)♡→
⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄
٩(๛ ˘ ³˘)۶♥
(๑ơ ₃ ơ)♥ ( • ̀ω•́ )✧ (๑-﹏-๑)(๑♡∀♡๑)
↖(^ω^)↗
Näin on!!! 〣( ºΔº )〣 - feikkeinaisii
joo,,älköön vaivautuko tai seksi ei kiinosta,,etsin jotain en tiiä mitä,,harrastan sitä ja tätä sun muuta,,kaikki nämä naisten profiileissa ja parhaimmat ollut livenä kun mulle sanottiin että osaanko sitä kun mun X.mieskin teki niin..tai osaatko kokata ja sukeltaa kun mun X-mieskin teki niin. Yhdellä sokkoreffillä naisen tavoite oli vain hakea kissat kustannuksellani kirkkonummelta. Jos nainen edes mainitsee sanan "kissa" vaihdan seuraavaan hyvin nopeasti !
- TAASTÄTÄT
No niin, taas tätä sontaa. Onkohan jo miljoonas kerta, kun mainitsen että hankkikaa kumppaninne ekävästä elämästä. Mitä hittoa täällä poraatte "kun naiset/miehet valehtelee netissä, kun yritän....." Voi jumanlauta, mieluummin yksin kun valehtelevien paskiaisten kanssa virtuaalisesti. Niin se vaan menee. Miettikääs (taas kerran miljioonannen kerran toistan), jos sieltä netistä löytyy joku "kiva", niin uskotko/uskotteko tosiaan että se jättää netin ja kaikki lailliset parituspalstat siihen kun alkaa olemaan juuri Sinun kanssasi? Ja paskanmarjat, etsintä jatkuu, jos vaikka löytyisi "salarakas", piiri pieni pyörii hamaan tulevaisuuteen ja jos joku kuvittelee (naiset varsinkin), että "kun minun kanssa alkaa olemaan, niin parantuu".. Hullu saa olla, muttei tyhmä
- lkfg
jollekkin on tainnut käydä kylmät nettideittailun suhteen? älä viitsi olla noin katkera.
- TAASTÄTÄ
Olikohan tuo tarkoitettu minulle? Jos oli, niin kerron sinulle salaisuuden, mutta pidä se omana tietonasi. En ole koskaan ollut, kirjautunut mihinkään paritussivustolle, niin alas minä en ole vajonut. Olen ylpeä itsestäni, luonteestani ja vähän tuosta ulkoisestakin habituksesta ja taidan sosiaalisen kanssakäymisen jalot taidot, olen aika fiksukin (no nyt kyllä omakehu haisee, mutta haiskoon). Käyn töissä, käyn "ulkona" eli laidasta laitaan kapakat, leffat, ulkoilen vähän siellä ja vähän täällä ja olen ulospäin suuntautunut ja juttelen ihmisille (molempia sukupuolia oleville).. Ei ole tarvinut seuraa etsiä ikinä netistä paritussivustoilta. Olen vakiintunut ja edelleenkin ulospäin suuntautunut jne.... Ihmiset ovat moraaliset vajoneet pohjamutiin ja kauppaavat itseään näillä pornosivustoilla. Usko pois, vaikka ikinä en itse ole ollut enkä mene paritussivustoille, olen ihan livenä elämässä elämässä nähnyt kuinka pari "vapaata" kaveria pisti elämänsä matalaksi etsiessään "elämänsä naista". Ei auttanut itku markkinoilla, kun käry kävi.. Nyt näillä kavereilla onkin "täysi rähinä" päällä näillä paritussivustoilla, mutta ei oikein onnistu..
- Öyestä
Itsetunnon kohotusta ja markkina-arvoselvitystä.
Nuo naiset "testaavat", että millaisilta miehiltä tulee viestiä ja mihin voisi olla tsäänssiä. Eivät he tosiasiallisesti ole valmiita mihinkään suhteeseen...- HHEHHEHEE
Niin ja lisäisin vielä tuohon, että nämä paritussivustot on pullollaan "vapaita" miehiä, eli sumasummarum.. KAIKKI valehtelee. Kukaan ei ääneen sano tai kirjoita, että KAIKKI paritussivustoilla hengaavat etsivät vain panoseuraa ja salaseuraa, se kun on niin jännää. Siellä näitä "VAPAITA" naisia ja miehiä roikkuu etsimässä "oletko sinä se oikea". On ihmisten moraali laskenut maanrakoon ja sosiaaliset kanssakäymisien taito on hävinnyt tyystin. Varmaankin koulujen opetussisältöön sisältyy kohta pakollisena aineena sosiaalinen kanssakäyminen, johan on esimerkiksi kertolasku-taito täysin unohtunut.
- joopahhi
No,tänä päivänä melkein kaikki harrastavat jotakin.. Se, riittääkö liikunta korreloimaan syömisestä kertyvää.. Taas on toinen juttu. Paino ei myöskään ole suoraan suhteessa kunnon kanssa. Onneksi liikunta harrastuksena on luvallinen muillekkin,kun hampaat irvessä vetäville elitistisporttinatseille, jotka aivopieruineen ovat mukava kynnyksen nostaja niille.. Jotka vasta aloittavat tekemään. Mulla on rehellinen profiili, jossa näkyy hyvin mitä mä olen. Niin kuvina, kun tekstissäkin. Itse aktiivisena liikkujana en ikinä ottas rapakuntosta sohvaperunaa ukoks. Mutta hei, jatkakaa.. Mä ja muut jotka oikeesti tekee.. Tehdään. Eikä roikuta jauhamassa shaibaa suoli24 atm\n klubissa. ;)
- jepeli
tottakai lenkkipolulta hyvä löytää "maratoonari!mutta olis myös hyvä laittaa urheiluopiston ilmotustaululle hakemus "etsin sinua pertti karppinen"!!!!!! oon huomannu että joku nainen on muuttanu tekstiä parempaan suuntaan ko on huomannu että suomessa on tosi vähän niitä karppisia...luulisin näin!
- justiinsaa
ja sitten elävästä elämästä löytyy naisia ja miehiä...tavallinen ruokakauppa on tosi hyvä "vonkaus"paikka.kaikki selvin päin ja siellä tapaa yhä uudestaan ja uudestaan sen ihmisen kenen kanssa on"peliä"tottakai tämä saattaa olla pitempi projekti mutta jos ei oo kiire mihinkään...
- missämeneeraja
Lasketaanko aktiiviseksi jos harrastaa kuntosalia 4 kertaa viikossa, eli noin 8h viikossa, ja pitempiä n. 1-2h kävelyitä pari kertaa viikossa? Kesäisin tykkään silloin tällöin treenailla jousiammuntaa, kun oma jousi löytyy. Mutta se ei ole kovin aktiivista, kun en ole seuraan jaksanut liittyä. Painoindeksini on myös hieman tukevan puolella, mutta se johtuu enemmän hyvästä ruokahalustani, ja toistakymmentä vuotta jatkuneesta saleilusta. Rasvaprosentti ja vyötärö ovat kuitenkin hyvinkin normaalin rajoissa. Ulkomailla käyn yleensä kerran, pari vuoteen. Tallinnan risteilytä ei varmaan lasketa? Onkä tämä liikaa, ja karkottaisiko nämä asiat vierailijat profiilista?
On tämä vaativaksi mennyt tämä treffikulttuuri, kun harrastuksistakaan ei saisi kertoa / niitä ei saisi olla. Vai oliko tässä nyt tarkoitus vinoilla, että profiileissa yritetään olla parempia ihmisiä kuin ollaankaan? Hei haloo... Nehän on myynti-ilmoituksia vieraille ihmisille! Jokainen vetäkööt niistä omat tulkintansa. Itse kannatan mahd. pikaista livetreffaamista ja oikeaa tutustumista. Siinä sitten selviää se kumppanin oikeakin luonne. Varmasti miehetkin tuota siloittelua harrastaa. Olen kuullut että esim 169cm ukko pyöristää mielellään pituutensa 170cm treffipalstalla, koska osuu silloin paremmin hakuihin yms. Onhan noita... Tuskin on vain tyttöjen ongelma. - DaveMst
Tänä päivänä on trendikästä olla kiireinen. Kukaan ei halua iskeä totuutta tiskiin ja sanoa, että yksin on pirun tylsää ja elämä tuntuu merkityksettömältä ilman kumppania.
- energiapakkausko
Minulla on aika paljon harrastuksia, mutta toisaalta enpä myöskään ole etsimässä sellaista parisuhdetta, jossa kökötetään 24/7 yhdessä. Minä luen päivittäin 1-2 tuntia (osa työhön tai ammattitaidon ylläpitämiseen liittyvää, osa taas viihdekirjallisuutta), harrastan liikuntaa 4-5 kertaa viikossa 1 - 1,5 kerrallaan ja sen lisäksi tykkään esim. remontoida kotia, kuunnella musiikkia, kokkailla jne. Harrastukseni eivät ole kalliita tai elitistisiä esim. matkustelua en harrasta.
Olen huomannut, että monelle miehelle tuntuu olevan ongelma se, että nainen viihtyy kotona ja on aktiivinen. Olen yrittänyt ennakkoluulottomasti treffailla miehiä ja yllättävän monella miehellä harrastukset on TV:n katsominen ja einesruokien syöminen sekä kaljan kittaaminen.
Tuntuu siltä, että esimerkiksi kokkaaminen ei saisi olla harrastus, vaan se on turhaa hienostelua kuten kodin sisustaminenkin (ostin huonokuntoisen asunnon, jota olen remontoinut sitä mukaa, kun olen saanut rahaa säästettyä). Kuten joku tässä aiemmin ketjussa sanoikin, niin musiikkikaan ei ole oikea harrastus, paitsi jos käyt jokaisella lempibändisi keikalla tai soitat itse jotain instrumenttia.
Koska minulla on noita harrastuksia aika lailla, niin olenkin yrittänyt löytää parisuhdetta, jossa kummallakin on oma koti ja nähtäisi vain viikonloppuisin. Mahdottomalta tehtävältä sellaisen miehen löytäminen on tuntunut. - eikannatatehdäniinvaikea
Miksi sinne pyöräilemään pitäisi lähteä työpäivän jälkeen? Eikö esim. kesäviikonloppu saariston rengastiellä, tai ahvenanmaalla olisi kivempi? Noin niin kuin tavalliset ihmiset tekee....
- voielämä
Meinaatko, että kunto pysyy itsestään hyvänä? Että lähdetään vaan kylmiltään fillarin selkään polkemaan 100 km päivässä, vaikka edellisestä fillarilenkistä on vuosi? Itse ainakin joudun harrastamaan liikuntaa ihan viikoittain, jotta kunto pysyy edes samana, kun ottaa huomioon, että ikääntymisen myötä se suorituskyky myös alenee. 40-v ikäinen ei ole ilman treeniä 20-v ikäisen kunnossa.
Tavalliset ihmiset harrastaa pari kertaa viikossa edes jotain liikuntaa eikä vain siirry paikasta toiseen ajamalla. Fillarilla tai kävellen kun voi kaupunkialueella käydä tekemässä vaikka kauppalenkin ja ottaa siis liikunnan hyötyliikuntana. - eikannatatehdäniinvaikea
voielämä kirjoitti:
Meinaatko, että kunto pysyy itsestään hyvänä? Että lähdetään vaan kylmiltään fillarin selkään polkemaan 100 km päivässä, vaikka edellisestä fillarilenkistä on vuosi? Itse ainakin joudun harrastamaan liikuntaa ihan viikoittain, jotta kunto pysyy edes samana, kun ottaa huomioon, että ikääntymisen myötä se suorituskyky myös alenee. 40-v ikäinen ei ole ilman treeniä 20-v ikäisen kunnossa.
Tavalliset ihmiset harrastaa pari kertaa viikossa edes jotain liikuntaa eikä vain siirry paikasta toiseen ajamalla. Fillarilla tai kävellen kun voi kaupunkialueella käydä tekemässä vaikka kauppalenkin ja ottaa siis liikunnan hyötyliikuntana.Niin siinä oli maininta, että esim. kesäviikonloppuna tehdään ne 100km lenkit? Normaalit ihmiset ei polje niitä sadan kilsan lenkkejä työpäiviensä jälkeen, vaan peruskunto pysyy yllä niillä alle sadankilsan lenkeillä/ työmatkoilla ja kauppareissuilla joita käydään sitten työpäivän jälkeen. :) Aloittaja irvaili, että kaikki naiset ovat änkeämässä sadan kilometrin lenkille työpäivänsä jälkeen. ( Eli liioitteli tahallaan, joten heittäydyin minäkin tyhmäksi)
- kampikierros
Pitää paikkansa, itse ainakin olen tosi aktiivinen urheilussa. Harrastan monta lajia.
Juu, voit todella lähteä pyöräileen kanssani sen 100km, mutta viikonloppuna. Viikolla lyhyemmät pyörälenkit alle sadan. Sukeltamaan ja uimaan sekä retkeilemään.
Tavallinen sohvis ei kiinnosta jolla päässä liikkuu vain silmät niin saa suosiolla jäädäkkin sinne sohvalle. - veikkausta
Jos ne vaikka haluaa yhtä aktiivisen miehen? Joka ei valita siitä aktiivisuudesta, ja on myös välillä pois jaloista jos ei ole jotain yhteistä tekemistä / olemista meneillään.
- tantsu196374
Kuntoilu antaa energiaa todella paljon elämän muille osa alueille. Mä kuolisin jos mulla ei olis kun koti ja työ, seinät kaatus päälle. Ja mä en tiedä turhempaa ajankäyttöä kun istuu tuntitolkulla television tai tietokoneen ääressä. Ja mitä matkusteluun tulee, olen yksinäinen nainen ja maksan kaiken itse, myös etelän matkat sun muut. En tarvitse siihen miestä, enkä miehen lompakkoa.
- neljäjakuusi
Eli sinun mielestäsi ei ole muita vaihtoehtoja kuin kuntoilla ja matkustella tai sitten istua telkun ja tietokoneen ääressä? :D Jos olet oikeasti tuota mieltä, niin olet varsin tylsä tyyppi.
Energiaa kuntoilu todellakin antaa, siinä olet oikeassa.
- pankis
Ongelma on myös verbissä "harrastaa", se on harhaanjohtava, kuten vastauksistakin näkyy. Olisi paljon parempi vain puhua siitä mitä tekee (käyn 3 kertaa viikossa lenkillä, etc.) tai kertoa, mistä pitää (tykkään käydä leffassa). Koko verbi on siis oikeastaan turha, aiheuttaa väärinkäsityksiä (- joissakin kielissä ei varsinaisesti edes puhuta harrastuksista, esim. ranskassa).
Itse esim. käyn punttiksella joka päivä; se ei ole mulle harrastus vaan pikemminkin elämäntapa. Jotkut täällä mainitsevat kävelemisen. Ei musta käveleminenkään ole harrastus, vaan samalla tavalla normaaliin elämään kuuluva rutiini, jolla pidetään yllä terveyttä ym. Harrastuksia voisivat olla vaikka laskuvarjohyppy, kuivioluistelu, esteratsastus...- käävelijä
Käsittääkseni noissa treffipalstoilla on jo valmiina tiettyjä kohtia esim. harrastukset, lempimusiikki, lempielokuvat, joihin voi nimetä luetteloimalla itseä kiinnostavia juttuja. Minusta harrastus on käsitteenä yksiselitteinen, koska jos luettelossa olisi esimerkiksi kohdat "Elämäntavat", "tekemiset" ja "harrastukset", niin se jos mikä hämäisi. Voihan sitä sitten vapaan tekstin osiossa korostaa, jos esimerkiksi kuntosalilla käyminen on elämäntapa ja intohimo.
Itse kävelen 1 - 1,5 h lenkkejä muutaman viikossa kovatempoisesti ja pidän sitä kyllä harrastuksena. Sen sijaan kun kävelen juna-asemalle, niin se ei ole harrastus, vaan osa työmatkaa. Ehkä siinä on se, että koska kävelystä ei tarvitse maksaa mitään, niin sitä ei osata pitää harrastuksena.
Tiesittekö muuten, että kävely on Suomen suosituin kuntoilumuoto? Se sopii myös ylipainoisille, iäkkäämmille ja vähävaraisille sekä monelle liikuntarajoitteiselle esim. monelle selkäkipupotilaalle.
- tääonniintätä
Vähänkö aloittaja on kärjistänyt...no se siitä...kaikkea se turhautuminen rumille tekee.
Ovathan miehetkin aktiivisia, ainakin netissä, jo nikissä lukee... sporttinensitä
ja urheilullinentätä...vai lasketaanko nykyään ahkera nettirunkkaaminen sporttisuudeksi, urheilullisuudeksi? Onko tuo kusetusta? Kysyn vaan. Ei ne naiset mitään aktiivisia ole..;;))) Minun profiilissani suomi24:n treffeillä on muutama nainen ollut tuskastuttavan vaativia miehestä jota "ihannoivat" ja haluavat.
Lähes kaikilla on aina profiilitekstissään vaatimuksena elämän kumppani. Ei sellaisen kanssa ole mitään mahdollisuuksia tehdä tuttavuutta kun minä en ole valmis elämän pituiseen kumppanuuteen.
Hyvin harvalla on esim seksi toiveena.
Menisivät venäjälle etsimään miestä, siellä voi ja saa tavata miehen joka on kiinnostunut vain viinasta.- TutkittuHavaittu
Nykynaiset tykkää fuulata. Kun elämä on tylsää ja laiskaa niin on pakko valehdella. Naiset valehtelevat painonsa todella usein. Kaikki harrastukset ja taidot pahasti vääristeltynä yläkanttiin. Liiallinen tasa-arvo on pilannut suomalaisen naisen. Naisellinen tyyli ja käytöstavat on kateissa. Moni suominainen pyrkii olemaan tyyliltään ja käytökseltään kuin katujätkä. Lököhousut, lenkkarit, siilitukka ja sätkä huulessa. Harva mies pitää tälläisestä. Miehet rakastavat kauniita, hoikkia pitkätukkaisia naisia, joilla on kauniit naiselliset vaatteet! Yli 25-v naiset pukeutuvat huonosti ja laiskasti ja tukka lyhenee joka vuosi... Alle 25-veet pukeutuvat hyvin, mutta käyttäytyvät erittäin itsekkäästi ja koppavasti.
- tasaneimene
Itse olen 35. Kaunis ja hoikka nainen. Tykkään laittaa itseäni ja pidän kauniista vaatteista. Tykkään olla naisellinen. Tarkoitan siistit vaatteet, puhtaat ja naiselliset. Meikkaan myös päivittäin. Huollan jalkani ja poistan ihokarvat säännöllisesti. Minulle ei pitkät hiukset sovi vaan käytän muodikasta polkkaa joka siistitään säännöllisesti. En harrasta mitään kuin ehkä käsitöitä joskus. En harrasta baareja juurikaan. Pään sisällöstä sen verran että osaan keskustella asiasta kuin asiasta ja osaan myös tuoda julki omat mielipiteeni. Puhun 5 eri kieltä sujuvasti. Omaan kauniit käytöstavat ja ystäviäkin löytyy. Olen sinkku koska en ole löytänyt sopivaa miestä tai en,ole saanut sitä jonka haluan tai en ole ollut kiinnostunut miehestä joka haluaisi minut. Viihdyn kotona, rauhasta ja seesteisestä elämästä. Koti on siisti. Tykkään laittaa ruokaa ja hemmotella miestä ja haluan sitä myös itselleni. Seksistä pidän. Työssä käyvä nainen jolla raha-asiat ym kunnossa. En mielestäni vaadi liikaa mieheltä. Normaali mies riittää. Ulkonäkö ei tärkein asia vaan luotettavuus ja rehti luonne. Rahastakaan en niin,välitä. En vaadi timanttilahjoja enkä shamppanja illallisia. Siisti täytyy miehenki olla ja mielellään pitää myös,itsestään huolta. Itse kiinnitän huomiota kaikkiin yksityiskohtiin. Koska olen itsekin tarkka. En vaadi mielestäni liikoja. Silti tällainen naisellinen perinteinen nainen jää ilman todellista kumppania. Mielelläni olen nainen talossa ja odotan,myös miehen,olevan mies talossa. Seksiseuraksi kyllä kelpaan, mitä en satunnaisesti harrasta. Eli missä vika. Mielestäni en ole liikaa vaatinut.
- peruttiinhäät
Mä tapasin s24:n kautta tällaisen supernaisen. Tosiaan laulua, tanssia, kuntosalia, muutakin liikuntaa joka jeesuksen päivälle.
Ja olihan muija timmissä kunnossa. Mutta kun alkoi vaatia, että minun olisi pitänyt myös alkaa harrastamaan samoja juttuja.
En ole mikään laardimaha, ihan sopusuhtainen ja liikun omiksi tarpeiksi, mutta se että joku vaatii minua muuttumaan samanlaiseksi sähköjänikseksi.. ei kiitos, vaikka ihan kiva ja hyvät panot.
Eikö ihmisen voisi antaa olla laisensa, en olisi häntä kieltänyt harrastamasta, mutta olisin halunnut pitää oman tilani. Harrastukseni, tai harrastamattomuuteni. - justsiksniin
Itse en harrasta yhtikäs mitään. Vartalo ok ja naama,pään sisältö myös. Seuraa riittää niin ei tarvitse alkaa esittämään mitään muuta kuin on.
- huppis
Hehe voi olla kusetusta kuten joku jo sanoi mutta jos onkin oikeasti atleettinen nainen niin tuskin teistä mikään pari tulisikaan jos et sellaista kerta halua! Siinäpäs ihmettelet miksi ovat luotaantyöntäviä kun eivät edes etsi sinunlaista seuraa. Moving on!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795526Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243407- 1562002
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221921Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671666Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57991Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61919
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109907