Olen reipas, oma-aloitteinen ja sosiaalinen lukiosta keväällä 2015 valmistuva 18-vuotias tyttö, jonka haaveena on useita vuosia ollut Au Pairina toimiminen. Kohdemaalla ei ole väliä.
Kokemusta minulla on lapsista paljon, sillä olen ohjannut uimakoulua, luistelukoulua, sählykerhoa ja urheilukerhoa n. 4-12 vuotiaille lapsille yli kolmen vuoden ajan. Uskon, että näistä työpaikoista on hyötyä Au Pairina toimimisessa, sillä olen liikunnanohjaajana oppinut työskentelemään erilaisten ihmisten kanssa sekä oppinut vastuuntuntoa, huolellisuutta ja täsmällisyyttä. Lastenhoidon kokemusta löytyy omien sisarusten hoidosta ja puuhastelu lasten kanssa on minusta todella mieluisaa.
Au pairina voisin työskennellä tarpeen mukaan max. vuoden. Työt aloittaisin mielellään kesällä 2015. Aloitusajankohdasta ja työskentelyn kestosta olen kuitenkin valmis joustamaan, joten omia ehdotuksia saa ja pitää esittää! :)
Jos kiinnostuit, niin laita viestiä osoitteeseen: [email protected]
Lupaan vastata kaikille!
Au Pair etsii perhettä :)
Moonaemilia
3
316
Vastaukset 3
- N__
Hei,
Laitoin postia sinulle.
Terveisin,
N - Perhehollannista
Moi! Etstko viela perhetta?
- Moonaemilia
Moi! Pääsin jo auppariksi erääseen perheeseen. Jos loppuvuodesta tarvitsette au pairia, voisin tilanteeni mukaan olla kiinnostunut kyseisestä työstä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510