Aupair Chileen!
Pestimme jatkuu täällä ja haemme haemme lapsirakasta ja reipasta Aupairia Chileen huhti-joulukuu 2015 väliseksi ajaksi!
Meillä on kaksi lasta 5v. ja 7v. Työkuvaan kuuluu pääasiassa lastenhoitoa,
sen lisäksi kevyitä kotitöitä. Etuna on lastenhoitokokemus, espanjan kielitaito ei ole välttämätön. Poikamme on aloittanut koulun Suomessa, joten tärkeää olisi myös ylläpitää suomenkielen lukutaitoa. Poika käy koulua Chilessä.
Kotimme sijaitsee Etelä-Chilessä tulivuorten ja järvien keskellä. Alue tarjoaa paljon luontoaktiviteetteja ja hyvät puitteet harrastamiseen sekä muuhun vapaa-aikaan (kauniita kahviloita & ravintoloita).
Työn edut:
- Oma huone & kylppäri
- Espanjankielen kurssi
- Lennot
- Vakuutus
Palkasta ja muista tarkemmista ehdoista juttelen mielelläni henkilökohtaisesti.
Pikaiset yhteydenotot:
Hakemuksen ja CV:n voi lähettää: Niina Fu mail: [email protected]
HAETAAN AUPAIRIA CHILEEN!!
5
135
Vastaukset
- Täälläykskiinnostunut
Hei!
Olisin mahdollisesti kiinnnostunut au pairin paikasta. Kuulostaisiko n 4kk pesti mahdottomalta?? En siis puhu espanjaa mutta olisin innokas oppimaan pestin aikana :D - AupairChileen
Hei,
Haemme ensisijaisesti pidempi aikaista aupairia, mutta katsotaan miten käy? Laita vaikka viestiä. - MeMMi89
Hei!
Etsin tällä hetkellä perhettä minulle ja pystyisin aloittamaa ens kuun alusta lähtien. Kokemusta lastenhoidosta on hyvin paljon ja olin 3kk au pairina amerikassakin. Laitatko minulle viestiä jos paikka on vielä vapaana ja olet kiinnostunut. Tässä osoite: [email protected] - evelyn90
Hei, olisin kiinnostunut Au pairina työskentelystä. En ole aiemmin ollut, mutta lasten kanssa olemisesta löytyy paljon kokemusta! (1-13 vuotiaat). Olen kohta 25 vuotta täyttävä nuori nainen ja haen elämääni jotain uutta ja haasteellista! :) jos kiinnostuit, laittele ihmeessä viestiä. sähköpostini on [email protected]
- beftta
Hmmm. Kyllä se on työnhakijan tehtävä tässäkin tapauksessa laittaa viestiä eikä olettaa että kaikki tulee valmiina. Vai onko tämä sitä uusavuuttomuutta?
Tietenki eriasia jos yhteystiedot on puutteelliset mutta ilmoituksesta kyllä selvästi löytyy osoite mistä voi kysellä!
Tsemppiä au pairin löyyämiseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086