HAETAAN AUPAIRIA CHILEEN!!

Chile

Aupair Chileen!

Pestimme jatkuu täällä ja haemme haemme lapsirakasta ja reipasta Aupairia Chileen huhti-joulukuu 2015 väliseksi ajaksi!

Meillä on kaksi lasta 5v. ja 7v. Työkuvaan kuuluu pääasiassa lastenhoitoa,
sen lisäksi kevyitä kotitöitä. Etuna on lastenhoitokokemus, espanjan kielitaito ei ole välttämätön. Poikamme on aloittanut koulun Suomessa, joten tärkeää olisi myös ylläpitää suomenkielen lukutaitoa. Poika käy koulua Chilessä.

Kotimme sijaitsee Etelä-Chilessä tulivuorten ja järvien keskellä. Alue tarjoaa paljon luontoaktiviteetteja ja hyvät puitteet harrastamiseen sekä muuhun vapaa-aikaan (kauniita kahviloita & ravintoloita).

Työn edut:
- Oma huone & kylppäri
- Espanjankielen kurssi
- Lennot
- Vakuutus

Palkasta ja muista tarkemmista ehdoista juttelen mielelläni henkilökohtaisesti.

Pikaiset yhteydenotot:

Hakemuksen ja CV:n voi lähettää: Niina Fu mail: [email protected]

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläykskiinnostunut

Hei!
      Olisin mahdollisesti kiinnnostunut au pairin paikasta. Kuulostaisiko n 4kk pesti mahdottomalta?? En siis puhu espanjaa mutta olisin innokas oppimaan pestin aikana :D

• AupairChileen

Hei,
      Haemme ensisijaisesti pidempi aikaista aupairia, mutta katsotaan miten käy? Laita vaikka viestiä.

• MeMMi89

Hei!
      Etsin tällä hetkellä perhettä minulle ja pystyisin aloittamaa ens kuun alusta lähtien. Kokemusta lastenhoidosta on hyvin paljon ja olin 3kk au pairina amerikassakin. Laitatko minulle viestiä jos paikka on vielä vapaana ja olet kiinnostunut. Tässä osoite: [email protected]

• evelyn90

Hei, olisin kiinnostunut Au pairina työskentelystä. En ole aiemmin ollut, mutta lasten kanssa olemisesta löytyy paljon kokemusta! (1-13 vuotiaat). Olen kohta 25 vuotta täyttävä nuori nainen ja haen elämääni jotain uutta ja haasteellista! :) jos kiinnostuit, laittele ihmeessä viestiä. sähköpostini on [email protected]

• beftta

Hmmm. Kyllä se on työnhakijan tehtävä tässäkin tapauksessa laittaa viestiä eikä olettaa että kaikki tulee valmiina. Vai onko tämä sitä uusavuuttomuutta?
      Tietenki eriasia jos yhteystiedot on puutteelliset mutta ilmoituksesta kyllä selvästi löytyy osoite mistä voi kysellä!

Tsemppiä au pairin löyyämiseen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5755
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      77
      2482
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1832
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1799
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1378
    Aihe