Musta tulee aisuri

aisurisetä

Olen tutustunut netissä vietnamilaiseen naiseen ja aiomme tavata lähiaikoina ja naimisiinmenostakin ollut puhetta. Minusta tulee siis aisuri jos menemme naimisiin, ja tulen todennäköisesti elättämään tätä naista seuraavat 5 vuotta. Avioehdon teen toki, joten mitään ongelmaa ei pitäisi olla. En halua kuolla yksinäisenä tai huonoihin suhteisiin pettyneenä, niin siksi suosin mielummin tuollaista perinteistä sukupuolirooleja kannattavaa naista. Kohtelen naista hyvin ja olen old-fashioned kasvatuksen saanut, joten minun on vaikea haluta feminismiseen ideologiaan oppinutta naista. En tajua mitä alentavaa naiset näkevät siinä, että mies on 100% töissä ja nainen 100% kotona? Toinen tuo leivän pöytään ja toinen hoitaa kodin ja lapset. Onneksi on vielä naisia, joiden kulttuurissa tuota mallia ei ole vielä rikottu. Ja Vietnamissakin naisetkin saavat käydä avioliitossa töissä, mutta heidän ei ole pakko jos eivät halua.

7

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohditaa.päivään

En usko että kovin moni nainen siitä pahastuisi jos mies haluaisi hänet elättää, mutta onko nykyajan miehillä varaa siihen, kas siinäpä vasta kysymys.

• asfefeawfg

Totta. Suomesta on kadonnut mieletön määrä työpaikkoja miesvaltaisilta aloilta, esim. rakennus ja kuljetusala. Suomalainen yleensä mies ei pysty kilpailemaan ulkomailta tulevan halpatyövoiman kanssa Samalla naisille ylläpidetään julkisella sektorilla suojatyöpaikkoja, joka velkaannuttaa valtiota.

Ei ihan joka miehelle riitä töitä enää, niin vaikeatahan se on.

• lkfdjflka

Siis se nainen panee muita miehiä samalla kun elätät häntä? Lisätienestejen vuoksi vai huvikseen?

• Jaa, no etpä ole minulle ainakaan ehdottanut tuollaista järjestelyä. Mikäs ettei minullekin kelpaisi tuommoinen, ettei tarvitsisi muuta kuin vähäsen siivoilla ja laitella ruokaa kotona ja suurimman osan ajastaan saisi käyttää laiskotteluun ja omiin harrastuksiinsa.

• palstanainen

Sinänsä jokaisen oma valinta millä mallilla haluaa perheensä rakentaa, mutta toivottavasti olet varmistanut, että tämä on myös hänen toive, vietnamilaisoa en ole tuntenut, mutta useampia thaikkuja ja usein heille yksi pääsyy haluta länsimainen mies on länsimaisen miehen tasa-arvo ja sovinistittomuus. Itseni tekee elämässä onnelliseksi työ ja lapsia en halua, joten ei olisi valintani.

• tarkentava.kyssäri

"Olen tutustunut netissä vietnamilaiseen naiseen ja aiomme tavata lähiaikoina ja naimisiinmenostakin ollut puhetta"

Näette ensimmäistä kertaa(ko)?

• aisurisetä

Kyllä. Lähden huhti-toukokuussa kahdeksi viikoksi Vietnamiin tutustumaan naiseen, Jos tapaaminen menee hyvin, niin hän tulee sitten suomessa käymään myöhemmin. Skypessä ollaan juteltu kuukausia myös webcameran yhteydellä, että sikäli jo tunnetaan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1740
    2. 105
      1225
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      999
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      900
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      52
      887
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      868
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      757
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      739
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    Aihe