10 asiaa, jotka tekevät miehestä heti kiinnostavan

tätänimimerkkisysteemiä

Iltalehdessä oli kiinnostava artikkeli aiheesta kiinnostava mies.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015022719271670_iq.shtml

Hauska loppukaneetti on se, että nainen ei nuorena tästä listasta mitään ymmärtänyt. Se on siis juoksunsa juosseen naisen lista.

Mitä omininasuuksia sinulla on näistä tätejä kiinnostavista ominaisuuksista?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea_sitä_kuulee

      "Huumorintajuton mies on kuin jääkylmä suihku, Huffington Post -lehti kirjoittaa. Vaikka mies olisi Bossin mainoksen virheetön ruumiillistuma, hän ei saa värähtelyä aikaiseksi, jos tätä ominaisuutta ei ole."

      Tuo nyt on pahinta paskapuhetta mitä olen pitkään aikaan kuullut. Jos mies on helvetin hyvännäköinen niin silloin ei ole paskankaan väliä onko hän huumorintajuinen vai ei sillä naisten pöksyt kastuu muutenkin. Muutenkin koko lista on suurimmalta osalta täyttä roskaa. Tosin lähdekin on roskalehti Huffington Post, ei kai kukaan tuollaisia juttuja tosissaan ota.

      • No toki ensimmäiseksi huomio kiinnittyykin siihen miehen komeaan ulkonäköön ja saattaa pikkarit kastuakin, mutta jos myöhemmin osoittautuu ettei mies millään kykene ymmärtämään minun tai muidenkaan vitsejä, eikä varsinkaan itse vitsaile ikinä, niin kyllä semmoinen lähtisi vaihtoon aika pian, mitä luultavimmin jo ennen sinne sänkyyn päätymistäkin.


      • Kaikkea_sitä_kuulee
        stellaria81 kirjoitti:

        No toki ensimmäiseksi huomio kiinnittyykin siihen miehen komeaan ulkonäköön ja saattaa pikkarit kastuakin, mutta jos myöhemmin osoittautuu ettei mies millään kykene ymmärtämään minun tai muidenkaan vitsejä, eikä varsinkaan itse vitsaile ikinä, niin kyllä semmoinen lähtisi vaihtoon aika pian, mitä luultavimmin jo ennen sinne sänkyyn päätymistäkin.

        Hohhoijaa, miksi komea mies sinuun edes aikaansa tuhlaisi, luuletko olevasi hyvännäköinen? Vain sellaiset kelpaa todella hyvännäköisille miehille.


      • Kaikkea_sitä_kuulee kirjoitti:

        Hohhoijaa, miksi komea mies sinuun edes aikaansa tuhlaisi, luuletko olevasi hyvännäköinen? Vain sellaiset kelpaa todella hyvännäköisille miehille.

        No jostain kumman syystä hyvinkin komeat miehet aina toisinaan vaikuttavat olevan kiinnostuneita, mutta menevät vain niin puihin etteivät saa tehtyä aloitetta.Liekö heillä sitten silmissä jotain vikaa, vai miksi ihmeessä kurppaa katselevat. :)


      • 1212
        stellaria81 kirjoitti:

        No jostain kumman syystä hyvinkin komeat miehet aina toisinaan vaikuttavat olevan kiinnostuneita, mutta menevät vain niin puihin etteivät saa tehtyä aloitetta.Liekö heillä sitten silmissä jotain vikaa, vai miksi ihmeessä kurppaa katselevat. :)

        Linkkaa meille pari kuvaa esimerkiksi, jotta näemme minkä lasket komeaksi? Siis suurin piirtein sen tason miehiä kuin sinusta kiinnostuneet jotka menivätkin puihin.


      • Kaikkea_sitä_kuulee
        stellaria81 kirjoitti:

        No jostain kumman syystä hyvinkin komeat miehet aina toisinaan vaikuttavat olevan kiinnostuneita, mutta menevät vain niin puihin etteivät saa tehtyä aloitetta.Liekö heillä sitten silmissä jotain vikaa, vai miksi ihmeessä kurppaa katselevat. :)

        Eli väität siis olevasi todella kaunis ja seksikäs nainen? Saahan sitä kaikenlaista kuvitella.

        Et sitten ole kuitenkaan onnistunut sellaista erittäin komeaa miestä itsellesi saamaan? Luulisi että se olisi sinulle kovin helppoa tai sitten ei.


      • Kaikkea_sitä_kuulee kirjoitti:

        Eli väität siis olevasi todella kaunis ja seksikäs nainen? Saahan sitä kaikenlaista kuvitella.

        Et sitten ole kuitenkaan onnistunut sellaista erittäin komeaa miestä itsellesi saamaan? Luulisi että se olisi sinulle kovin helppoa tai sitten ei.

        No enpä ole onnistunut. Syynä se että olen mahdottoman arka suhdeasioissa, enkä kertakaikkisesti osaa tehdä mitään, jos mies ei uskalla sitä aloitetta minulle tehdä. Lisäksi olen myös jossain määrin sitoutumiskammoinen, eli vaikka etenemiseen olisikin ollut mahdollisuus, niin olen tarvinnut aikalisää ja pistänyt pakin päälle väärällä hetkellä jolloin mies on (toki tavallaan ymmärrettävästi) kuvitellut että kiinnostukseni on lopahtanut.

        Tämä parisuhteiden pelisääntöihin tutustuminen on vähän niin kuin opettelisi ajamaan jollakin uudella ajoneuvolla, eli ohjausliikkeet menee helposti vähän överiksi, jolloin löytää itsensä hyvin äkkiä sieltä ojan puolelta.


      • Kaikkea_sitä_kuulee
        stellaria81 kirjoitti:

        No enpä ole onnistunut. Syynä se että olen mahdottoman arka suhdeasioissa, enkä kertakaikkisesti osaa tehdä mitään, jos mies ei uskalla sitä aloitetta minulle tehdä. Lisäksi olen myös jossain määrin sitoutumiskammoinen, eli vaikka etenemiseen olisikin ollut mahdollisuus, niin olen tarvinnut aikalisää ja pistänyt pakin päälle väärällä hetkellä jolloin mies on (toki tavallaan ymmärrettävästi) kuvitellut että kiinnostukseni on lopahtanut.

        Tämä parisuhteiden pelisääntöihin tutustuminen on vähän niin kuin opettelisi ajamaan jollakin uudella ajoneuvolla, eli ohjausliikkeet menee helposti vähän överiksi, jolloin löytää itsensä hyvin äkkiä sieltä ojan puolelta.

        No voi-voi, komeatkin miehet menevät ihan puihin koska olet niin kaunis ja seksikäs, itse olet sitoutumiskammoinen. Mikä sitten oikein on ongelma, ethän sinä edes tahdo niitä komeitakaan miehiä.

        Tosin miksi kukaan mies sinut tahtoisi kun kerrat itse et osaa minkäänlaista aloitetta tehdä, odotat että mies tekee kaiken. Jatka vain samalla linjalla niin taatusti saat olla loppuikäsi aivan yksin omassa rauhassa.


    • totuuden_mies

      Jep, ei kannata ottaa tosissaan. Naiset sanovat toista ja tekevät jotain aivan muuta. Miehen lempeää katsetta naiset pitävät normaalisti heikkoutuna ja merkkinä huonosta itseluottamuksesta. Sen sijaan ylimielinen ja dominoiva katse on se, joka innostaa naisia. Ja jos todella haluaa naisen, ei dominoivuutta kannata jättää katseen tasolle vaan pitää naista alempiarvoisena kautta linjan. Silloin natsaa niin ettei ole tosikaan!

      • ei.natsaa

        Jos et ole nainen, tuskin tiedät mitään naisten toiveista tai haluista.


      • Ai sinullako tuollainen taktiikka on toiminut erinomaisen hyvin? Itse en kyllä koskaan ole ollut kiinnostunut kusipäämiehistä, tai ainakin kiinnostus on lopahtanut heti sen jälkeen kun kusipäisyys on tullut ilmi.


      • 1212
        stellaria81 kirjoitti:

        Ai sinullako tuollainen taktiikka on toiminut erinomaisen hyvin? Itse en kyllä koskaan ole ollut kiinnostunut kusipäämiehistä, tai ainakin kiinnostus on lopahtanut heti sen jälkeen kun kusipäisyys on tullut ilmi.

        Ei ole tarkoitus olla kusipää, ainakaan välttämättä.

        Ensin osoitetaan taso. Dominoiva katse, porukan johtaja, alfagorillakävelytyyli, annetaan naisen ansaita huomio, jne. Ja kun sitten paljastuukin että itsevarman alfamiehen sisällä asuu edes jonkin verran herkkä ja mukava mies, nainen on aivan myyty. Jos taas aloittaa olemalla mukava ja antamalla naiselle huomiota liian helposti, "olisit kiva mies jollekin naiselle"-osasto kutsuu.

        Kun nainen sanoo mitä hän haluaa mieheltä, nainen tarkoittaa mitä hän haluaa mieheltä joka on jo osoittanut olevansa "kiinnostava mies" eli itsevarma ja määrätietoinen dominoiva alfamies jota nainen voi katsoa ylöspäin.


      • Kaikkea_sitä_kuulee
        ei.natsaa kirjoitti:

        Jos et ole nainen, tuskin tiedät mitään naisten toiveista tai haluista.

        Jos on nainen ei sitten voi varmaan tietää mitään miesten haluista ja toiveista?


      • ei.natsaa

        Aika vähän ymmärtää miehiä naisena, jos mies ei kerro ajatuksiaan. Oletuksia taas on helppo tehdä puolin ja toisin.


    • kilttiatm

      Nuorena naiset lutkailee ja 30 jälkeen nainen huomaa että miehessä on muutakin kuin ulkonäkö ja paksu lompakko.
      Itseluottamusta ei voi olla jos on ruma ja lyhyt ja on aina saanut pakit naisilta. Nuorena pyysin lähes jokaista naista treffeille mutta aina sain pakit.Tiedän että se johtui rumuudestani. Muistan kun oli koulun disco ja naiset haki poikia tanssimaan, olin ainoa jota ei edes koulun rumimmat tytöt hakenut tanssimaan.

      • MrCynical

        "Nuorena naiset lutkailee ja 30 jälkeen nainen huomaa että miehessä on muutakin kuin ulkonäkö ja paksu lompakko."

        35 jälkeen.


      • I_tell_the_truth

        Puoliksi oikein. Nuorena naiset lutkailee meni oikein. Silloin naiset haluavat hyvännäköisen ja ylimielisen miehen. 30 nimenomaan alkaa kiinnostaa ennen kaikkea lompakko eikä ulkonäkö ole enää niin tärkeä.

        Naisia ymmärtää kun muistaa, että nainen haluaa aina itselleen parasta. Nuorempana hyvä vartalo kiinnostaa koska nainen haluaa hyvää seksiä. Vanhempana nainen haluaa päästä osalliseksi miehen ansaitsemista rahoista, mistä syystä varallisuus ja se että sitä on valmis jakamaan auliisti naiselle esimerkiksi omakotitalon muodossa, on tärkeää.


    • Nämä "keskustelut" siitä, millainen mies on mielenkiintoinen, ovat aina yhtä hilpeitä. Lehdessä kerrotut asiat on aina ihan höpöhöpöä, naisten itsensä kertomat asiat ovat myös yhtä tyhjän kanssa, vain palstalaisilla on Oikea Tieto siitä, mistä naiset tykkäävät. Ja kuitenkin he juuri ovat niitä kaikkein kokemattomimpia, vaikka luulisi että se menisi päinvastoin; ne jotka tietävät, mikä naisia kiinnostaa, olisivat naismagneetteja :D

      Anyway:

      1. Vahvuus
      Mies, jolla on jalat tukevasti maassa sekä varmuus itsestään olematta kuitenkaan ylimielinen, on hyvin vaikuttava - ja todella seksikäs.
      - Kyllä ehdottomasti, ja olen aina sanonut, että itsevarmuus on erittäin tärkeää.

      2. Herkkyys
      Herkkyys voi olla myös sitä, että hän uskaltaa kertoa rehellisesti toiveistaan, haluistaan sekä siitä, millaiseksi toinen saa hänet tuntemaan.
      - Juuri näin. Kannattaa kuitenkin miettiä kertooko esimerkiksi nettiprofiilissa olevansa herkkä, koska se saatetaan tulkita väärin.

      3. Rehellisyys
      Parisuhteessa pelaaminen ja toisen huijaaminen ovat kaikkea sitä, mitä kukaan nainen ei halua.
      - En usko, että yksikään nainen on eri mieltä tämän väitteen kanssa.

      4. Älykkyys
      Älykkyys on kiinnostavaa, seksikästä ja pysyvämpää kuin ulkokuori.
      - Älykkyys on "kriteerilistallani" ollut aina ykkösenä

      5. Huumorintaju
      Vaikka mies olisi Bossin mainoksen virheetön ruumiillistuma, hän ei saa värähtelyä aikaiseksi, jos tätä ominaisuutta
      - Ja huumorintaju kakkosena.

      6. Lämpö
      Empatia, myötätunto, positiivisuus ja aito kiinnostus toiseen tekevät miehestä vastustamattoman.
      - Kyllä, kyllä ja kyllä. Mies, jolla on ameeban tuntoelämä ja kiviäkin kiinnostaa -asenne, ei viehätä ketään.

      7. Anteliaisuus
      Anteliaisuus ei tarkoita rahojen levittämistä naisen jalkojen juureen, vaan kyse on asenteesta ja liittyy muun muassa vieraanvaraisuuden omaksumiseen laajemmassa merkityksessä.
      - Allekirjoitan tämänkin, vaikka en kyllä ole sitä koskaan painottanut.

      8. Hellyys ja huomioiminen
      Pienet asiat tekevät ison vaikutuksen: esimerkiksi satunnainen nopea pusu arkisissa tilanteissa ja halaaminen, kun se on tarpeellista.
      - Juuri noin.

      9. Kunnioitus
      Kompromissien tekemisen taito on osa toisen kunnioittamista.
      - Kunnioitus on paljon muutakin ja erittäin tärkeää parisuhteessa.

      10. Seksuaalinen itseluottamus
      Todellinen seksuaalinen itseluottamus lähtee halusta ja taidosta lukea toista, sekä kyvystä elää hetkessä.
      - Halu ja taito lukea toista, varmuus ja hyvä itsetunto, kyky ottaa vastaan myös suullista palautetta (toiveita, pyyntöjä), ehdottomasti tärkeää.

      • poistun_nyt

        Kykenemättömyytesi itsetutkiskeluun on hämmästyttävän puutteellinen. Kai se on uskottava, ettet edes itse tiedä, mitä haluat.


      • tuollaisia.on

        Juurikin noin se menee. T. Nainen joka tietää mitä haluaa, eikä tyydy vähempään.


    • 1212

      Ja tässä oli se olennaisin:

      "Mikään tästä listasta ei ollut mielessäni parikymppisenä naisena. Jouduin silloin limaisten pukumiesten iskujen kohteeksi. Heissä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta yksi hyvä puoli 52-vuotiaana olemisessa on se, että olen vihdoin oppinut löytämään sen mitä haluan miehestä, Huffington Post -lehdelle listan kirjoittanut kolumnisti Erica Jagger toteaa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe