Pastelli gootti tyyli 11v :3

Pastelli

Oon ollu pitkään kiinnostunu pastelli gootti tyylistä. Ajattelin pyytää synttärilahjaksi peruukkia niin ei omat hiukset mene väreistä pilalle. Vaatteet ei ole ongelma. Täytän pian 12v.

Onko se hirvittävää jos 11v meikkaa? :( tahtoisin toteuttaa jotain sen suuntaista koska lolita, gyaru, decora tms. Värikkäät ei miellytä. Eikä scenekään. Pastel goth on kiva, mutta onko hirveän paheksuttavaa että meikkaidin? En ees tarkota mitää huulikiiltoa ja vähän ripsaria-juttua, vaan ihan kunnon ja omaa dilmää miellyttävät :3 youtubedsa on videoita.

Tuomitseeko ihmiset sellasen teinin leikkimisen ja meikkaamisen perusteella? :( oon jo 9v ettiny omaa tyyliäni ja en jaksaisi enää sulautua massaan, vaan olla se mitä mä tahon, tahon olla sellanen ihminen jota pienempänä ihailin. Sellanen joka uskaltaa, eikä piiloudu pulpetin taakse. Tahon olla sellane jota kattoo ylöspäin ja ihailla.

Onko se teiän mielestä vakavaa jos tämmönen keskenkasvune lapsi meikkaa "rajusti"? Eli ei millään huulikiillolla. Ja pitääkö iho pestä aamuin illoin vedellä tms? Ajattelin kuitenkin jättää meikittömiä päiviä viikolle ja tietyu pestä meikit ennen nukkumaan menoa :D sori kirjotusvirheey koska oon puhelimella. :c

10

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drsdtg

      No tuo tyyli näyttää sellaiselta, että voi sopia ihan lapsellekin (mikä vielä olet). En lähtisi paheksumaan, mutta huomaa, että kuulut silti massaan - kuulut vain toisenlaiseen, alakulttuurimassaan. Missä ei ole mitään vikaa tietenkään, kunhan miellyttää oma esteettistä silmäänsä.

      Meikit tosiaan pitää poistaa joka ilta ja käyttää kosteusvoidetta. Aamulla ei välttämättä tarvitse pestä - se on makuasia.

      • pastelli

        Hei kiitos! Mun äiti (höhö kuulostanpas tyhmältä) vois opettaa ja muistuttaa niistä puhistuksista muutenkin. :3


    • outotätineuvoo

      Anna mennä vaan. Hienoa se on, jos tietää oman tyylinsä :)

      Vaan ole kuitenkin tarkka, että meikit joita käytät ovat korkealaatuisia ja meikki mitä teet, on siisti. Harjoitus tekee mestarin! Muista tarkka puhdistus aina illalla! Viimeistele puhdistus kasvovedellä vanulapulla pyyhkien (yllätyt kuinka paljon meikkiä on jäänyt vielä puhdistuksen jälkeen) ja kevyellä kosteusvoiteella!

      Suosittelen Flow -kosmetiikan ruusukasvovettä, jossa ei ole alkoholia, eikä mitään muitakaan myrkkyjä kovasti. Lisäksi suosittelen Weledan mantelisarjan lotionia, sitä kevyempää naamarasvaa, mikäli iho tuntuu kireältä ja kuivalta pesun jälkeen.

      Säilytä meikkisuteja huolella ja pese ne kerran viikossa saippualla ja huuhtele hyvin, kuivaa ilmavasti. Duroylla on (ainakin oli) sellanen vaaleanpunainen satiininen matkasetti, jossa on kiva valikoima suteja. Se voisi sopia tyyliisi ja se kankainen pussi pitää sudit hyvin ojennuksessa.

    • Noin nuoren tytön ei kuitenkaan kannata lähteä vielä pilaamaan ihoaan ja laittamaan kauhean rajuilla meikeillä ihan näin ystävän neuvona :) Ja mielestäni kaikki ovat saman arvoisia eikä ketään tarvitse katsoa ylöspääin c: Mutta jos haluat toteuttaa tuon sinun ( unelma ) Ulkonäkösi niin anna mennä mutta aloita pienellä. Ja noin nuoren ei kannata laittaa mitään hirveän tummia meikkejä :33

    • HeivaankaikkiXD

      Tää tulee nyt vähän myöhässä mutta oon itsekin 11 ja toi kuulostaa kivalle :) ja kannatan kasvovettä vaikkei meikkaisikaan :)

    • lolitatjapastellit

      Suosittelen kokeilemaan! Itsekkin olen kiinnostunut Pastel goth tyylistä (: Oma valintasi haluatko meikata vai et, voit kysyä vanhempiesi mielipidettä meikkaamisesta.

    • seaikaoutopastelligootti

      Mäkin oon kohta 12v. Itsekkin ajattelin ryhtyä pastelligootiksi koska se näyttää minusta kivalta. Minäkin haluan erottua joukosta ja meikata ja pukeutua kuin pastel gootti😊

    • Pastelligoottihyypiö

      Oon itekki nyt 12v ja pukeudun pastel gootti tyyliin mulle tilattiin just peruukki ja käytän vähän meikkiä mut juuuuu🦄

    • Pastel.gootti.unelmia

      Oon ite 10v ja haluan olla pastel gootti oon selaillu netistä kaikkee ja ne on ihanan näkösii❤️ Se vois muutenkin sopia mulle! Oon jo vähän meinannu et tiiän vähän miten se toimii... Mut mun pitää viä kyl harjotella... Huoh pastel gooth tyyli on ihana❤️

      Ja sori ikivanha seskustelu...

    • Anonyymi

      Kokomuksen rinta äänellä anna palaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe