Yleensä heillä on alkoholiongelma, samoin on ongelmia mielenterveyden kanssa. Aika normaalia ettei naiset tunne vetoa tuollaisiin miehiin. Silti se on joidenkin mielestä väärin, miten niin?
Eihän miehetkään tunne vetoa rumiin ja lihaviin naisiin. Vai ollaanko sitä mieltä että on eri säännöt miehille ja naisille? Naisten pitäisi huolia persaukiset rumilukset mutta miehille ei rumat ja lihavat naiset kelpaa ja tämä on ok?
Työtön ruma mies ei kiinnosta
39
295
Vastaukset
- frost-FREE-persereikä
Mitäpä frost-free. Montako pillu ja mulkku-aloitusta olet tehnyt tänä aamuna? ;)
- työtönmies
Vai niin. Itellä ei ole kumpaakaan ongelmaa,mutta olen työtön. Toki kuntouttavassa työtoiminnassa 3 päivää viikko,. Eli kuitenkin teen jotain tukien eteen. Alkoholia kyllä juon,mutta kohtuudella kerran viikossa. Näin juo varmaan monet naisetkin. Ujous on myös syy mikä ei naisille kelpaa. Eikä oikein työnantajillekkaan. Olet oikeassa. Ei ainakaan mulle kelpaa jos painoa on ihan saraanloisesti liikaa. Pieni ylipaino ei haittaa ja on jopa parempi kuin liian hoikka tikkujalka. No mutta onneksi työttömänä alkaa olla myös naisia joissa ei ole mitään vikaa. Ainakin tunnen muutaman. Selävä kahtiajako on tapahtumassa ihmiseten välillä. Toiset saa töistä normaalia palkkaa ja toiset työsekentelee työmarkkinatuen eteen ja ei kelpaa vasttakkaiselle sukupuolelle jos toinen on työtön..
Aikamoinen logiikan kukkanen, tällä kertaa vaihteeksi naisen kirjoittamana. :)
Toisaalta tuskinpa kenellekään tulisi edes mieleen yhdistää työttömyyttä ja rumuutta alkoholi- ja mielenterveysongelmiin, ellei itsellä olisi asiat menneet juurin tuohon malliin.- outoa
Siinä aloittaja kuitenkin osui oikeaan, että palstalla vallitsee vähän erikoinen ajatustapa liittyen rumuuteen. Miehet sanovat, että ruma ja lihava nainen ei heille kelpaa, mutta toteavat usein olevansa itse rumia ja sanovat naisia pinnallisiksi kun naiset eivät heihin rakastu.
- deebsyli
ATM ei tasopillua ansaitse. Ruoskaa voi tulevaisuudessa ehkä saada, mutta se riittäköön.
Miehet on aina rumia. Biologiassa kauneuden resurssi on niin paljon naisella. Henkinen kauneus on sitten eri asia. - outoa
Eipä täällä palstalla ainakaan miesten henkisen kauneuden kukka kuki.
- ihanarakastyötön
Itseasiassa aika työttömillä on enemmän päihde- ja mielenterveysongelmia kuin työssäkäyvällä väestöllä tutkimusten mukaan. Sinänsä tuo aloittajan esittämä asia ei ollut ihan potaskaa. Mutta melkoinen yleistys kuitenkin.
- Tätä_mieltä
outoa kirjoitti:
Siinä aloittaja kuitenkin osui oikeaan, että palstalla vallitsee vähän erikoinen ajatustapa liittyen rumuuteen. Miehet sanovat, että ruma ja lihava nainen ei heille kelpaa, mutta toteavat usein olevansa itse rumia ja sanovat naisia pinnallisiksi kun naiset eivät heihin rakastu.
Juuri tuo on pointtini. Rumat miehet eivät kelpuuta itselleen rumia naisia vaan vaativat vähintään tavallisen näköisen. Sitten nämä hyväkkäät ihmettelevät kun ovat yksin.
- raitistyötön
ihanarakastyötön kirjoitti:
Itseasiassa aika työttömillä on enemmän päihde- ja mielenterveysongelmia kuin työssäkäyvällä väestöllä tutkimusten mukaan. Sinänsä tuo aloittajan esittämä asia ei ollut ihan potaskaa. Mutta melkoinen yleistys kuitenkin.
Itseasiassa tutkimusten mukaan työssäkäyvät kuluttavat päihteistä ainakin alkoholia enemmän kuin työttömät.
- Ikisinkkumies
outoa kirjoitti:
Olen ruma mutta en lihava, olen työtön mutta en köyhä. No sehän ei riitä rumille naisille edes kun pitäis olla joku hollywood tähti että ne kiinnostuu. Kyllä se on nähty naisista millaisia miehiä ne haluaa. Väkivaltainen alkoholisti juoppo on naisten mieleen, lehdissä usein lukee miten ne ihannemiehet on naisia tappanut. Afrikassa on köyhiä, menkää naiset katsoo sinne mitä on olla köyhä.
- burb
Vittu mitä jargonia. Mikset vaan myönnä, että ainoastaan raha ratkaisee ja jätä naurettavat selittelyt sikseen.
- Tätä_mieltä
Miksi raha ratkaisisi koska käyn itse työssä ja sitä on ihan riittäviin. Enemmän merkitsee miehen ulkonäkö ja luonne, kusipää ei kelpaa vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.
- burb
Kyllä se nyt ratkaisee kerran koko topikki alka sanalla "työtön".
- Tätä_mieltä
Minä käyn työssä, pitäisikö minun elättää työtön mies, ei nyt sentään. Kumpikin käy töissä, se ei ole liikaa vaadittu.
Tätä_mieltä kirjoitti:
Minä käyn työssä, pitäisikö minun elättää työtön mies, ei nyt sentään. Kumpikin käy töissä, se ei ole liikaa vaadittu.
Et sinä sitä elätä, vaan yhteiskunta. Kyllähän työtön aina jotain avustuksia saa.
- burb
Tätä_mieltä kirjoitti:
Mikä tahansa vaatimus parisuhteessa mikä liittyy rahaan on väärä vaatimus. Rahaan ja työhön liittyvät vaatimukset tarkoittavat sitä, että raha ratkaisee.
- Tätä_mieltä
burb kirjoitti:
Mikä tahansa vaatimus parisuhteessa mikä liittyy rahaan on väärä vaatimus. Rahaan ja työhön liittyvät vaatimukset tarkoittavat sitä, että raha ratkaisee.
Miehet saavat vaatia että nainen ei ole ruma eikä lihava, sellainen vaatimus on oikein. Jos nainen vaatii että mies käy töissä on se väärin.
- burb
Vitustako sä tiät mitä mä vaadin?
- suoli242424
Tämäkin ketju on keskenkasvuisten suurta typeryyttä,kasvakaa edes henkisesti aikuisiksi niin ymmärtäisitte ettei maailma pyöri napojenne ympärillä ja rumuus on lisääntyvä luonnonvara mutta kauneus katoaa kunhan vanhenee tarpeeksi.
PS: Suomessa on varmaankin sitten miljoona köyhää ja myöskin rumaa ihmistä sekä alko ongelmaista,voi elämän kevät teidän logiikkaa. - kilttiatm
Onko työtön aina köyhä. Onko työtön aina juoppo, kai mä olen sitten alkoholisti jos kerran kuussa juon.
- wf3f
Työttömiä on jo niin alkaa olla jo niin paljon, että ihan normaalit ihmisetkään ei saa töitä. Siis normaalia palkkatyötä. Tiedän kun mielle kuntouttavaan on viimeaikoina tullut ihan normaalia ihmisiä. Kun ennen oli kuntouttavassa oli vain alkoholiongelmaisia tai lievästi kehitysvamaisia väliinpuotojia. Sekä saraasti ylipainoisia.
- Ikisinkkumies
Kuntouttavaan ei kai saa laittaa enää työkuntoisia , siis sellaisia jotka eivät ryyppää ja ole alkoholisteja. olin työkokeilussa ja siellä oli pelkkiä juoppoja ja rikollisia jotka suoritti yhyskuntapalvelua ja mietin että mitä mä täällä teen. En halua olla samassa työssä sellaisten kanssa kun meillä ei ole mitään yhteistä. Työttömiä on paljon ja niille ei löydy normityötä. Mitä järkeä on mennä johonkin pajalle jossa ei tehdä mitään kunnon töitä, sellaisessa minä olin vähän aikaa.
- Ätmimaisteri
Ei ole alkoholi ongelmaa, ei terveys ongelmia, on hyvän toimeentulon takia rahaa mutta kun on ruma naama niin en kelpaa naisille joten ei mene selityksesi läpi.
- mies30
Tiedän montakin rumaa työtöntä joilla on tyttöystävät. Yks kaveri painaa varmaan 120 kg ja sen tyttöystävä n 70 kg, ovat olleet yhdessä 10 v ja kaksi lasta. Kyllä rumakin saa naisen jos viitsii nähdä vaivaa.
- Nainen35
Kiinnostaa minua kunhan ei ole väkivaltainen jännämies.
"Yleensä heillä on alkoholiongelma, samoin on ongelmia mielenterveyden kanssa. Aika normaalia ettei naiset tunne vetoa tuollaisiin miehiin. Silti se on joidenkin mielestä väärin, miten niin?"
Ei minulla ole ongelmaa alkoholin ja mielenterveyden kanssa. Lisäksi käyn töissä. Olen ruma mies kuitenkin. Miten rumuus näihin asioihin liittyy?
"Eihän miehetkään tunne vetoa rumiin ja lihaviin naisiin. Vai ollaanko sitä mieltä että on eri säännöt miehille ja naisille? Naisten pitäisi huolia persaukiset rumilukset mutta miehille ei rumat ja lihavat naiset kelpaa ja tämä on ok?"
Rumalle ja lihavalle miehelle ruma ja lihava nainen. Itse olen ruma, mutta en lihava. Vartalo on hyvässä kunnossa. En kuitenkaan kelpaa rumalle naiselle. Se johtuu naisten hypergamiasta.- Tätä_mieltä
Kelpaisit varmasti rumalle lihavalle naiselle.
Tätä_mieltä kirjoitti:
Kelpaisit varmasti rumalle lihavalle naiselle.
En ole kelvannut. Eikä se olisi tasa-arvoista jos olisin läskinaisen kanssa. Silloin nainen pariutuu jälleen ylöspäin (hypergamia)
- Tätä_mieltä
super-atm kirjoitti:
En ole kelvannut. Eikä se olisi tasa-arvoista jos olisin läskinaisen kanssa. Silloin nainen pariutuu jälleen ylöspäin (hypergamia)
Voi-voi, sitten jäät ilman ja se on aivan oma valintasi jos ei ruma ja lihava nainen kelpaa.
Tätä_mieltä kirjoitti:
Voi-voi, sitten jäät ilman ja se on aivan oma valintasi jos ei ruma ja lihava nainen kelpaa.
Oletko siis sitä mieltä että hyvävartaloiselle miehelle kuuluu läskinainen?
- Naisasialooseri
Tottakai miehille ja naisille on eri säännöt. Idioottiko olet? Se, että ruminkin mies haluaa kauniin ja nuoren naisen on maailman itsestäänselvin asia ja täysin ok. Mutta se, että nainen vaikka olisi huippumalli(mistä 99,99%suomalaisista naisista on valovuosien päässä)vaatii"hyvännäköistä"miestä ei todellakaan ole hyväksyttävää ja sellainen nainen on pinnallinen huora, joka pitäisi ruoskia hengiltä. Mies ei ole pinnallinen mies on visuaalinen, naisen taas kuuluu katsoa miehessä sisintä.
Tuo ei ole vain minun mielipiteeni vaan yleinen asenne joka paikassa jos vähän viitsit internettiä ja jyytuubia sekä tosielämää seurata. Miksi luulet, että Vesa Keskinen esim.hommaa itselleen ulkomailta missejä eikä tyydy tasoiseensa ylipainoiseen vanhaan akantallukkaan, joita varmasti hänen kyläkaupassaan asioi pilvin pimein?
Myös elokuvissa on tuo asenne voimissaan, montako teinikomediaa tiedät, joissa se komein jalkapallojoukkueen kapteeni rakastuu lopussa rumaan jä läskiin tyttöön? Et yhtäkään. Sen sijaan kaikissa teinikomedioissa se hönelö, rumahko nörtti saa lopussa sen kauneimman tytön.- tikahdun
Huutonaurut, nal teki sen taas! Kiitti!
Hollywood foeva teemu. - Naisasialooseri
Hermostunutta naurua taisi olla. Et keksinyt mitään vastaan sanottavaa, koska tiedät että olen 100%oikeassa. Ja mitään teemuja ei ole olemassakaan
- normaaliaetteikelpaa
Tottakai tämä on kaksinaismoralistisille sovinistimiehille kauhistus. En lukenut ketjua mutta luulempa että moni on jo vauhkonnut kuinka kamalaa on kun naiset eivät huoli syrjäytyneitä moniongelmaisia..eli ota vastuksia itselleen. Parisuhteen tulisi tuoda LISÄARVOA elämään ei tuoda lisää ongelmia ja murheita elämään.
- Naisasialooseri
Nainen on erittäin pahasti ennakkoluuloinen pelkuri ja keskenkasvuinen jos ei uskalla ottaa suhteeseen, työtöntä, alkoholisoitunutta, mielisairasta ja rumaa miestä. Pitäisihän miehenkin kelpuutta käytetty, parhaat päivänsä nähnyt yyhoo
- Mies32veee
Jos naiset ottaisivat vastaan tämän palstan "sankarit", niin se rakkaus olisi jotain sanoinkuvaamatonta intohimoa, herkkää koskettelua, jotain upeaa. Silmät loistaisivat, pupiilit koska sydän. Rakkauden aapinen, ...et ota siis maitoa kahviisi. Anteeksi, olen vain nyt niin hukassa.
Ja mikään ei ole kauniimpaa elämässä kuin mitä juuri kerroin yläpuolella.
Saatanan ali-ihmiset. Ymmärrä rakkaudesta vittujakaan!
Se siitä!
Ei se siitä! Mies32veee kirjoitti:
Jos naiset ottaisivat vastaan tämän palstan "sankarit", niin se rakkaus olisi jotain sanoinkuvaamatonta intohimoa, herkkää koskettelua, jotain upeaa. Silmät loistaisivat, pupiilit koska sydän. Rakkauden aapinen, ...et ota siis maitoa kahviisi. Anteeksi, olen vain nyt niin hukassa.
Ja mikään ei ole kauniimpaa elämässä kuin mitä juuri kerroin yläpuolella.
Saatanan ali-ihmiset. Ymmärrä rakkaudesta vittujakaan!
Se siitä!
Ei se siitä!ATM ei kykene normaaliin seksiin eikä rakkauteen. Pelastus on naisen sadismi, mahdollisuus olla muiden ATM:ien kanssa yhteisissä tiloissa ja saada silloin tällöin naisilta remmiä.
- funaswtf
Kerran ruma alkoholistinköriläs kommentoi minulle kaupungilla keskellä kirkasta arkipäivää jotain sopimattoman rasvaista ja myönnän että kiihotuin. Miehessä pahin juttu ei muuten ole rumuus vaan hiirimäisyys ja epämiehekkyys.
Ei se pelkästään paha juttu ole, mutta se aiheuttaa sadismia, jota voi jalostaa korkeampiinkin seksuaalisiin sfääreihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478