Mites on voiko treenattu mies pyytää samaa naiselta, että nainenki olisi urheilullinen ja treenattu? Mitat on 184cm/95kg, lihaksikas treenattu vartalo ei juuri yhtään rasvaa, salilla käyn 4-5x viikossa, salibandharkat 2-3x viikossa.
Joutuuko laskelmoimaan aina alempitasoisen naisen, eli tässä tapauksessa olisi paremmat mahdollisuudet tavallisiin löysävartaloisiin naisiin? Nuorista timmeistä treenatuista naisista taitaa olla kova kysyntä.
Voiko treenattu mies vaatia samaa naiselta?
22
240
Vastaukset
- simppeliä
Ei toiselta voi vaatia mitään. Toki voit hakeutua urheilullisten ihmisten seuraan ja toivoa löytäväsi sieltä kumppanin. Kannattaisi kuitenkin ehkä miettiä vähän tärkeämpiäkin asioita kuin sitä treenattua kroppaa jos meinaa pitkäaikaisen suhteen saada.
- SporttiM
Pitkäaikaisen suhteen saa nimeomaan hyväkuntoisen ja terveellisten elämäntapojen omaavan kanssa. Tupakoivan siiderivalaan kanssa parisuhde tuppaa päättymään ennenaikaisen kuoleman takia.
Seksikin on parempaa sporttisen kanssa. - simppeliä
Jos timmi kroppa on ainut valintaperuste, homma karahtaa kiville aivan varmasti ilman kenenkään kuolemaakin.
- Miyu
Ihan hyvin voit toivoa treenattua naista kun olet itsekin treenattu. Tietysti jos alkaa näyttää siltä, ettei treenattua naista löydy niin voi kokeilla tapailla muitakin naisia.
Itse olen nainen enkä koskaan tehnyt itselleni mielikuvaa siitä millaiselta miehen tulisi näyttää ja olen huomannut että mielestäni suurin osa miehistä onkin suhteellisen hyvännäköisiä. Ei ehkä kannata päässään rakentaa liian tarkkaa mielikuvaa siitä minkä näköisen kumppanin haluaa. Siten kykenee löytämään hyviä puolia monista ihmisistä. - kilttiatm
Moniko teistä naisista jaksaa 40 punnerrusta kuten minä.
- kilttiatm
Mies ei voi vaatia mitään mutta nainen voi vaatia hyvää kroppaa, säännöllisiä tuloja, autoa, kesämökkiä ja säännöllisiä etelän lomia jotka mies maksaa
- 8888
Taas samaa kitinää.
8888 kirjoitti:
Taas samaa kitinää.
Samaa "kitinää". Mutta väitätkö ettei se noin yleensä ole?
- qwwethhcfggg
Miksi kuvittelet että kroppasi tekee sinusta paremman, nykyisin salihiiriä on 20 tusinassa eivätkä naiset muutenkaan halua salileskiksi.
- tertwetwe
Treenattu mies voi ja pitäisikin vaatia samaa naiselta mutta naisten hypergamian ym nirsoilun vuoksi mies ei saa ikinä tasoistaan.
- mnbcxzxhn
Eihän treenaus nykyään miehen tasoa nosta, muuta kuin ehkä muiden ätmien silmissä.
- treenattu_kyrpäeläin
mnbcxzxhn kirjoitti:
Eihän treenaus nykyään miehen tasoa nosta, muuta kuin ehkä muiden ätmien silmissä.
Nostaako treenaamattomuus miehen tasoa naisten silmissä?
- 4543444345543
treenattu_kyrpäeläin kirjoitti:
Nostaako treenaamattomuus miehen tasoa naisten silmissä?
Ei sillä ole väliä, enemmän merkitsee millainen muuten on/mitä tekee.
- 1212
Riippuu. Jos treenattu nainen on myös kaunis, vaihtaa hän ulkonäkönsä miehen korkeaan statukseen.
- Munaotus
Läskit naiset vaatii treenattua miestä.
totta kai voit vaatia mitä vaan?? eri asia tietty, saatko. :D Kai sporttinen mies sporttisen naisen saa, miksei saisi? Tosin jos oot esim sporttinen kusipää, niin eihän sillon mahikset oo hyvät.
Saman verran kuin akateeminen nainen voi vaatia miehiltä akateemista koulutusta.
Molempia kuin on paljon enemmän kuin vastakkaisessa sukupuolessa. Vaatia saa, mutta epäsuhta on niin suuri, että todennäköisesti saa sitten yksinään runkata."Mites on voiko treenattu mies pyytää samaa naiselta, että nainenki olisi urheilullinen ja treenattu?"
Kyllä ehdottomasti saa ja pitääkin. Ellei nyt sitten jostain syystä tykkää lihaksettomista/läskeistä naisista.
Jos mies vaatii tätä naiselta, niin naisten mielestä kyse ei ole tasa-arvosta, vaan naisen esineellistämisestä ja sovinismista.
Läski nainen taas tahtoo Miehen isolla ämmällä. Tarkoittaen että mies on iso lihastensa ansioista, ei läskien takia. Tähän naisella on feministien mielestä oikeus, koska nainen saa olla mitä tahansa ja on hieno ihminen ihan omana itsenään.- N29
Toki voi vaatia jos kerran tarjontaa löytyy.
En minä ainakaan sitä mitenkään erityisenä nirsoiluna pidä jos haluaisi mieluiten kumppanin jolla on samankaltaiset elämäntavat ja harrastukset kuin itselläkin. Tokihan mahdollisuuksia parantaa jos ei aseta mitään tiukkoja kriteereitä sen suhteen kehen suostuu edes tutustumaan, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että ei ne kemiat oikein tahdo kohdata sen sohvaperunana kanssa vaikka kuinka yrittäisi olla avarakatseinen.
Aivan hyvin voi myös liikunnallinen nainen olla iki- tai pitkäaikaissinkku johtuen ehkä osin siitä että saattaa olla vähän nirso miesten suhteen, eli ainoat jotka sitä kiinnostusta ikinä osoittavat ovat juuri näitä rapakuntoisia miehiä joille ei oikein syty.
Ihan oikeasti minulla on semmoinen tunne että monilla komeilla ja hyväkuntoisilla miehillä tuntuu olevan jotain täysin käsittämättömiä alemmuuskomplekseja joiden takia eivät pysty lähestymään niitä tasoisiaan naisia (kuten esim. minua), vaan tarkoituksella tyytyvät ylipainoiseen naiseen koska kuvittelevat sellaisen olevan jotenkin varmempi saalis. (Epäilemättä tähän ketjuun tulee kohta kokonainen ätmikuoro määkimään siitä että onpas rumalla vanhalla kurpalla suuret luulot tasostaan, mutta antaapi tulla vain, kyllä minä sen kestän. :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843658Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751384Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989