Santtu, mitä vittua?

Kylmät_kädet__

53

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon kattonu ton ohjelman. Ukko käyttäny horppaa 15v asti ja tuossa se oli jo jäämässä eläkkeelle. Halus vaan osallistua dokumentin tekoon että oppii elokuva hommia varten...ovela paskiainen

      • Kk___

        juu, mutta aidot lihakset. nykyään ne käyttää sitä vitun piikitettävää öljyä, joka on hengenvaarallista. Noissa lihaksissa on oikeasti voimaa.


      • Kk___ kirjoitti:

        juu, mutta aidot lihakset. nykyään ne käyttää sitä vitun piikitettävää öljyä, joka on hengenvaarallista. Noissa lihaksissa on oikeasti voimaa.

        Ilman mömmöjä tuskin ois ollu kun puolet tosta voimasta


    • Kylmät_kädet__

      Santussa on saatanasti omituisuuksia. Miksi se ei käy salilla? Kun itse treenasin, mulla oli Liikuntakeskus Hukka -jäsenkortti. Järjetöntä treenata yksinään, ei siitä saa virettä päälle. Tilat mahtavat. Monta salia, saunat ja solariumit.

      • Kk__

        Pelasin tennistäkin saman hallin tiloissa, en kohdannut parempaa. Tekivät monesti ässä-syötön ykkösellä, mutta se ei riitä voittoon.


    • Aito_Kylmis

      Santun tulevan elämän salaisuus ranskalaisilla viivoilla:

      -Alkoholiin nollatoleranssi (vielä kun voit)
      -Salikortti Liikuntakeskus Hukkaan (vuokraa aluksi kuukaudeksi)
      -Niele ylpeytesi ja opettele kestämään älyllinen vittuilu.

      • Aito_Kylmis

        Salille vielä pari kullan arvoista vinkkiä:

        -älä treenaa niin suurilla painoilla, kuin jaksat nostaa, vaikka vierustoveri saattaakin treenata samoilla painoilla. sun pitää oppia kuuntelemaan omaa kehoasi. jos treenaat liian isoilla painoilla, se on pelkkää energiankulutusta. mikään ei kehity.

        -siellä käy aivan tavallisia ihmisiä, jopa mummoja. et joudu vääntämään kättä Jouko Aholan kanssa, saat täysin rauhassa käyskennellä tiloissa, käydä jopa saunassa.


      • Aito_Kylmis kirjoitti:

        Salille vielä pari kullan arvoista vinkkiä:

        -älä treenaa niin suurilla painoilla, kuin jaksat nostaa, vaikka vierustoveri saattaakin treenata samoilla painoilla. sun pitää oppia kuuntelemaan omaa kehoasi. jos treenaat liian isoilla painoilla, se on pelkkää energiankulutusta. mikään ei kehity.

        -siellä käy aivan tavallisia ihmisiä, jopa mummoja. et joudu vääntämään kättä Jouko Aholan kanssa, saat täysin rauhassa käyskennellä tiloissa, käydä jopa saunassa.

        Viime viikolla viimeksi nostelin painoja mutta salilla en käy


      • Aito_Kylmis
        sauna_timppa kirjoitti:

        Viime viikolla viimeksi nostelin painoja mutta salilla en käy

        Minkä vitun takia et käy salilla? Rupeeko sulla seisomaan saunassa? Haluan selityksen.


      • Aito_Kylmis kirjoitti:

        Minkä vitun takia et käy salilla? Rupeeko sulla seisomaan saunassa? Haluan selityksen.

        Kotona voi nostella painoja rauhassa


    • Kylmät_kädet__

      Jos Santtu oppisi nielemään ylpeytensä ja hyväksymään oman kehonsa rajat. Voi vittu, mitä minä tekisinkään sillä kropalla, antakaa se minulle! Joku puhui päänsiirtoleikkauksesta Huuhaa-osiossa.

      • Paskaset_kädet

        Kuulemma joku oli päitä irrottamassa. Haaveilet siis nuoremman miehen kropasta.. juu juu. Pidättoi!


    • Aito_Kylmis

      Jos vastaat vittuiluun aina nyrkeillä ja kuristusotteilla, et ainoastaan polje paikoillasi, vaan joudut ennenpitkää häkkiin mustalaisten kanssa. Silloin sinusta tulee Kylmis.

    • Kk__

      Santtu sun pitää hyväksyä se vitun Google paska. Muuten ne videot jää piilotetuksi. Vastailen tässä Sauniksen tekstiviesteihin.

      • Ei se google haittaa mua. Niitä tilejä mulla on kyllä eikä niillä paljo muuta käyttöä ole kun google play kauppa mistä voi ladata kaikenlaisia pelejä yms verkkopankki aplikaatioita ja semmosia


      • Maailmanloppu_ei_tule

        Tehkää lisää huumorivideoita! "Maailmanloppu" elää vieläkin työyhteisössämme. Sairasta? =kyllä, mutta hauskaa!


      • Maailmanloppu_ei_tule kirjoitti:

        Tehkää lisää huumorivideoita! "Maailmanloppu" elää vieläkin työyhteisössämme. Sairasta? =kyllä, mutta hauskaa!

        Tehdään kyllä. Ja nämä videot on ihan arkista oikeaa Puohitietä eikä huumoria. Sitä jyskettä on nimittäin kuulunut jo monta päivää! Nyt kyllästyin ja otin asian esille ja kuvasin kaikille Puohitie faneille nähtäväksi


    • Aito_Kylmis

      Voi hiton Teppo palmroos ja aktivointisuunnitelma. Ei sun tartte lähettää mulle viestiä, kirjoita vaan tänne.

      • Kk___

      • Eikö oo mahtavia biisejä :D


      • Aito_Kylmis
        sauna_timppa kirjoitti:

        Eikö oo mahtavia biisejä :D

        Oon melko varma, että tyyppi jonotti tänään mun kanssa 40 min TE-toimistolla.


      • Aito_Kylmis kirjoitti:

        Oon melko varma, että tyyppi jonotti tänään mun kanssa 40 min TE-toimistolla.

        Sehän asuu ihan eri paikassa


    • Kk__

      Meikä suostuu aina noihin. En koskaan ole katunut. Aivan virkistävää työtoimintaa. Oppii kahvitunnilla valtavasti asioita, kun dialogi käy kunnolla käyntiin 15 minuutin kahvitauon aikana.

      Kannattaa suostua. Siinä ei menetä mitään. Paitsi, että kukkaro kasvaa 9 eurolla per päivä.

      • Kylmät_kädet___

        Tuskin Teppo Palmrooskaan on kerran kokenut. Itse kokenut 4 kertaa, ja lähtisin taas uudestaan.


      • Aito_Kylmis
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Tuskin Teppo Palmrooskaan on kerran kokenut. Itse kokenut 4 kertaa, ja lähtisin taas uudestaan.

        Kun suostut niihin työvoimapoliittisiin toimenpiteisiin, et todellakaan koe itseäsi orjaksi. Koe se pikemminkin seikkailuksi. Mitä hävittävää? Ainahan sen voi keskeyttää.


      • Aito_Kylmis kirjoitti:

        Kun suostut niihin työvoimapoliittisiin toimenpiteisiin, et todellakaan koe itseäsi orjaksi. Koe se pikemminkin seikkailuksi. Mitä hävittävää? Ainahan sen voi keskeyttää.

        Joutuu karenssiin jos keskeyttää


    • Aito_Kylmis

      Tappelin kesällä tämän tyypin kanssa:
      https://www.youtube.com/watch?v=ejorQVy3m8E

      Tajusin, että alkoholi on tuhonnut kuntoni totaalisesti vuosien aikana. Kyllä minä edelleen pistän hanttiin häkeltymättä, mutta se on muuttunut fataaliseksi, meinaan, vielä 2007 käytin voimaa myös siihen, ettei hyökkääjä satuta itseään (varmistin pehmeän alastulon, jne.)

      Täysin toinen tarina tänä päivänä. Tulee puukosta, koska kuntoni heikko.

      • Kk_n_mielentila

        Saarnaat kokoajan siitä, että Santun on opittava nielemään ylpeytensä, mutta miksi itse nelikymppisenä et pysty siihen? Kokoajan vittuilet ihmisille siihen tyyliin, että ne tekee sulle ovihyökkäyksiä.


    • Aito_Kylmäksi

      Santtu, uskotko todellakin uhkailuilla, viesteillä ja ovihyökkäyksillä pystyväsi vaikuttamaan siihen, mitä kirjoitan, tai jätän kirjoittamatta?

      Haluan mielipiteesi nyt tähän.

      • kylmiksen_naapuri

        Täh?


    • Kylmät_kädet___

      Jos minä haluan kutsua sinua Santuksi, niin minä kutsun sinua Santuksi. Edes ovihyökkäys ei tule muuttamaan tätä faktaa.

      • kylmiksen_naapuri

        Vai niin


      • Kk__

        Ei sun lyönneillä mua nujerreta. Haluatko todellakin vetää meidän konfiktit julkisuuteen? Sitähän minäkin. Pidetään ne omana tietonamme.


      • ovihyökkääjä
        Kk__ kirjoitti:

        Ei sun lyönneillä mua nujerreta. Haluatko todellakin vetää meidän konfiktit julkisuuteen? Sitähän minäkin. Pidetään ne omana tietonamme.

        Ai haluatko Puohitien kriisin kuten itä-ukrainassa? Tankit,erikoisjoukut,motitus tilanteita,kranaatit paukkuu yms. Siihen se menisi. Siinä talouspakotteet olisi sossun määrämät -40% tuesta


    • Aito_Kylmäkäsi

      Santtu, älä lähetä viestejä mulle numeroon, jonka otit selville numerotiedustelusta. Sano sanottavasi tässä ja nyt. Mitä sinulla on mulle asiaa? Mitä haluat minusta?

      En lakkaa kutsumasta sinua Santuksi. Vai haluatko, että rupean kutsumaan Santeriksi? Onko se parempi? Santeri.

      • ovihyökkääjä

        Ok. En yhtään mitään usko jo eikä mitään sen kummempaa asiaa ok?


      • Aito_Kylmäkäsi

        Santtu, yrität sanella mulle ehtoja ja jaella käskyjä? Haluatko ihan oikeasti, että muutun yhtä kusipääksi, kuin sinä olet jo syntymästä asti ollut? OK.

        90-luvun laman aikaan vähäosaiset rupesivat painamaan lapsia siinä toivossa, että saisivat sossusta enemmän rahaa. Lapsilisät, jne. Santtu syntyi samoihin aikoihin. Vaikka alkuperäinen tarkoitus oli vain saada lapsilisillä ylimääräistä rahaa, niin ne eivät kestäneet penikkaa, vaan hylkäsivät sen.

        Haluatko, Santtu, että jatkan kertomustani?


      • ovihyökkääjä
        Aito_Kylmäkäsi kirjoitti:

        Santtu, yrität sanella mulle ehtoja ja jaella käskyjä? Haluatko ihan oikeasti, että muutun yhtä kusipääksi, kuin sinä olet jo syntymästä asti ollut? OK.

        90-luvun laman aikaan vähäosaiset rupesivat painamaan lapsia siinä toivossa, että saisivat sossusta enemmän rahaa. Lapsilisät, jne. Santtu syntyi samoihin aikoihin. Vaikka alkuperäinen tarkoitus oli vain saada lapsilisillä ylimääräistä rahaa, niin ne eivät kestäneet penikkaa, vaan hylkäsivät sen.

        Haluatko, Santtu, että jatkan kertomustani?

        Kerro ihmeessä


      • Aito_Kylmäkäsi
        ovihyökkääjä kirjoitti:

        Kerro ihmeessä

        On äärimmäisen loukkaava jonkun amislippiksen tulla sanelemaan mulle mitä saan tehdä, ja mitä en. Tiedätkö, minkälaisen vihanpurkauksen moinen aiheuttaa?

        Saatan ruvetta todella epäkohteliaaksi. Luin kuin avointa kirjaa, kun eka kerran kohdattiin kesällä Talonpojankankaan potkijaisissa. Se pelonsekainen ilme silmissä sai isällisiä tunteita aikaiseksi.


      • ovihyökkääjä__
        Aito_Kylmäkäsi kirjoitti:

        On äärimmäisen loukkaava jonkun amislippiksen tulla sanelemaan mulle mitä saan tehdä, ja mitä en. Tiedätkö, minkälaisen vihanpurkauksen moinen aiheuttaa?

        Saatan ruvetta todella epäkohteliaaksi. Luin kuin avointa kirjaa, kun eka kerran kohdattiin kesällä Talonpojankankaan potkijaisissa. Se pelonsekainen ilme silmissä sai isällisiä tunteita aikaiseksi.

        Lässyn lässyn


      • Aito_Kylmäksi
        ovihyökkääjä kirjoitti:

        Ok. En yhtään mitään usko jo eikä mitään sen kummempaa asiaa ok?

        Itseasiassa, rupean kutsumaan SANTTUA Santeriksi tästä hetkestä lähtien.

        https://www.youtube.com/watch?v=33VjgLJvvUM


      • V___
        Aito_Kylmäksi kirjoitti:

        Itseasiassa, rupean kutsumaan SANTTUA Santeriksi tästä hetkestä lähtien.

        https://www.youtube.com/watch?v=33VjgLJvvUM

        Jos Santeri on oikea nimi, haluan antaa lapselleni nimeksi:

        -Vilpertti
        -Peijakas


    • Envastaa

      - Kylmät_kädet__
      - Kk___
      - Aito_Kylmis
      Jne. kukaan noista ei taida olla aito.

    • Kk__

      Jollain vitun pienikalloisella apinalla pokkaa tulla sanelemaan mulle, mitä saan tehdä, ja mitä en.

      • ovihyökkääjä___

        Niin se vaan menee. Heikot kumartaa vahvempiaan. Ja joku muuten ehti jo rekisteröidä nimimerkin ovihyökkääjä ja jopa alaviivan kans. Ne ei siis ole aitoja ovihyökkääjiä. Heh ei vittu nyt jo kahden alaviivan kans


      • Kk__
        ovihyökkääjä___ kirjoitti:

        Niin se vaan menee. Heikot kumartaa vahvempiaan. Ja joku muuten ehti jo rekisteröidä nimimerkin ovihyökkääjä ja jopa alaviivan kans. Ne ei siis ole aitoja ovihyökkääjiä. Heh ei vittu nyt jo kahden alaviivan kans

        Se oli mulle pelkkä helpotus, kun kaikki Kylmiksen nimimerkit rekisteröitiin vittuilutarkoituksissa. Arvatkaa, avaanko suuni kuulusteluissa, kun tulee niistä vihapuheistani kuulustelut?


    • Aito_Kylmäkäsi

      Santeri, et halua minusta vihamiestä. Olen antanut sinun hakata minut jo kahdesti, mutta kolmannella kerralla kutsun sukuni messiin. Tästä lähtien olet Santeri, vai olisiko esim. homo-petteri parempi nimi sinulle? Sinä päätät.

      Et enää ole vastaillut mulle.

      • ovihyökkääjä_____

        Ripustin verhoja. Et kai halua että koko suku saa turpaan? Heh ei vittu joku ihan tosissaan rekkaa nimmareita


    • Kk__

      Jos, Santeri, vielä kerran hakkaat minut, katoat.

      • ovihyökkääjä____

        Aivan varmasti joo


    • Kylmät_kädet__

      Miten Santeri voi edes olla hengissä tänä päivänä? Se on niin kusipäinen tyyppi, etten voi käsittää. Puhun IRL. Ainoa selitys on, että se kohdistaa kaiken vouhotuksensa tarkoin valitsemaansa tyyppiin, eli tällä kertaa minuun.

      Ensimmäistä kertaa eläessään, valitsi fataalisesti. Kaksi pahoinpitelyä niellyt hampaat veressä. En tule enää sietämään sitä. Mua ei ole ennen pahoinpidelty, enkä jaksa sitä pedissä makaamista. Se on vitun tylsää.

    • Aito_Kylmäkäsi_

      Jos Santeri olisi yhtä kusipäinen kaikkia ihmisiä kohtaan, se olisi tapettu alta aika yksikön. Tod.näk. jo teininä. Mulla vaan sattuu olemaan saatanan pitkä pinna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      1997
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      108
      1784
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      119
      1301
    4. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1024
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      134
      977
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      88
      940
    7. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      66
      751
    8. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      738
    9. Mies jos ottaisit yhteyttä

      Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      713
    10. On oltava hyvin varovaisia siinä, miten käytämme sanaa ikuisuus

      Aloitetaan tarkastelemalla sanaa ”ikuinen” tai ”loputon” Raamatussa. G. Campbell Morgan on yksi historian tunnetuimmista
      Hindulaisuus
      228
      693
    Aihe