Juopottelusta

kiitoskiiti

Kuinka usein teidän puolisot käy viihteellä? Entäs itse?

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinaonsaatanasta

      Puoliso (nainen) 1-2 krt/vuosi. Minä (mies) 2-4 krt/vuosi.

      • mieskaksysi

        Niin, kyllä siis lähtökohta on siinä vaiheessa kun aiotaan hankkia perhettä että molempien viihteellä juoksemiset on erittäin isolta osalta juostu.Jos lapsia hankii, tulee molempien niistä pitää huolta.Arkielämä on myös yhteistä ja molemmat osallistuu siihen.

        Joten, vastaus ap:n kysymykseen, pari-kolme kertaa vuodessa.Jos tekee mieli enemmän tai huomattavasti enemmän, kannattaa miettiä pitäisikö odottaa vielä sen verran että ei se hummaaminen enää pahemmin kiinnosta.


      • kiith

        kyllä bilettämiset on ohi


      • los_paljaalla

        Koko ajan go go, hillitöntä tenttuamista sinkulla every time


      • HEH__HEH

        Repikää siitä isukit. HEH HEH


      • EH__HEH_HÄ_HÄÄ

        HÄH HÄH isukit ei uskalla sanoa mitään, kun kotona oleva paksupyllybertta komenti vaipanvaihtoon HÄH HÄH


      • meizi
        EH__HEH_HÄ_HÄÄ kirjoitti:

        HÄH HÄH isukit ei uskalla sanoa mitään, kun kotona oleva paksupyllybertta komenti vaipanvaihtoon HÄH HÄH

        Komenti!!!! Heh heh..


      • omaahauskaa
        kiith kirjoitti:

        kyllä bilettämiset on ohi

        Meillä on viihdettä viikottain; kutsutaan kavereita meille syömään, juomaan ja saunomaan tai kyläillään itse. Ravintoloissa käydään joskus syömässä. Juottoloissa aika harvoin, mikäli olutta tai viinilasillista työpäivän jälkeen ei lasketa...


    • doijjj

      Mun mies käy noin 2-4 kertaa kuukaudessa ja mun mielestä toi on aika paljon perheelliselle.

      • eihyvä

        No se ON paljon.


      • mies.v31

        Siis toihan on lähes joka viikonloppu.


      • farangkhiinok

        Ei Se nyt paljon ole. Itse käyn 3-4 kertaa viikossa. Rouva ei käy ollenkaan.


      • Yöäk-yöäk-yöäk

        Miksi rouvasi ei lähe läiskäseen tommosen sovinistipossun luota?


      • Viihdettäjokatuutista

        Mitä se semmonen viihteellä käyminen on. Eikös nykyään kaikki viihde tule jo kotiin muodossa jos toisessa.


      • kokoviikonloppu
        farangkhiinok kirjoitti:

        Ei Se nyt paljon ole. Itse käyn 3-4 kertaa viikossa. Rouva ei käy ollenkaan.

        joo...mulla ihan sama....en tiedä mikä siihen on menny ...heti kun tuli lapsia niin se jää aina kotiin hoitaa niitä, eikä lähe mukaan baareihin vaikka kyllä mä tarjoisin sille kansa... onkohan sillä joku masennus


      • berttapossunheimo
        Yöäk-yöäk-yöäk kirjoitti:

        Miksi rouvasi ei lähe läiskäseen tommosen sovinistipossun luota?

        Ja mikähän siitä tekee sovinostin ja possun....taidat olla aika pirtttihirmu,pallo jalassako sitä pitäis olla ...?


      • pilehippu34
        farangkhiinok kirjoitti:

        Ei Se nyt paljon ole. Itse käyn 3-4 kertaa viikossa. Rouva ei käy ollenkaan.

        Mä käyn jopa 2-3 kertaa päivässä viihteellä.


    • 4857458

      Minun mies käy noin 1-2 kertaa vuodessa ja itsellä takana viime vuonna samat luvut. Ennen lapsia käytiin toki useammin, nyt on muuta tekemistä. Minunkin mielestäni edellisen vastaajan mies käy todella usein perheelliseksi viihteellä. Itse en voisi katsella moista eikä meillä sitä talous kestäisikään.

    • Tasapuolista

      Kerran viikossa, minä tiistaisin ja vaimo torstaisin.

    • mekkk

      Ei viihteellä tarvitse käyvä ollenkaan kun jos alko ottaa niin sen voi ottaa kotonakin mutta ei mitään änkyräkänneja kun on lapsi tai lapsia. Itse jo yli 20v tyttären isänä ei paljon vihteellä käyty yksikseen kun oli siitä tarpeeksi saanut ja olin jo 34v kun lapsi syntyi ja menot oli menty. Pakolliset työpaikan jutut mutta en muutenkaan missää rytmiruokalassa viihtynyt enää ja joskus pupissä mutta jo viimeistään klo 20.00 kotio ja se siitä. Lapsi jo iso ja nyt mennään useimmin etelänlomilla kahdestaan ja siellä paljon hauskempaa kuin syömen ökyhintaisissa baareissa.

    • ufo75

      Kyllä 2-3 kertaa viikossa täytyy käydä

    • Loordi

      Emäntä 0,5-0,7L 013/vrk kotona, itse antabusta yli 5kk:ta.

    • tyytyväinenvaimo

      1-2 kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja yhdessä käydään pari-kolme kertaa vuodessa.

    • kikikoko

      2 kertaa vuodessa vaimon kanssa yhdessä

    • Antrasman

      Minä käyn viihteellä aina kun siltä tuntuu, samaten puolisoni. Jos on aikuinen ihminen niin miksei saisi, ihmettelen vaan.

    • ewqww

      Molemmat käy yksin (eli siis työporukassa tms) 1-2 kertaa vuodessa. Yhdessä käymme lisäksi saman 1-2 kertaa vuodessa.

      Jos baarissa juokseminen kiinnostaa enemmän kuin perhe-elämä, niin miksi hankkii parisuhteen ja lapsia?

    • 344444
    • näen_on

      Otan kuppia pari kertaa viikossa eikä siihen ole kellään mitään sanomista, jeps

    • 0094000940

      Jos asiaa kysytään tiukkapipoisilta raittius intoilijoilta, ei koskaan on sitten perheellinen tai perheetön. Mutta kohtuudella kerran päivässä.

    • Itse_olen

      Olen vähentänyt viinan kanssa läträämistä huomattavasti. Otan nykyään ainoastaan iltaisin ja viikonloppuisin, ja perhe kiittää

    • mjklkö

      kaikista paras jos yhdessä käydään,ei paskan puhujat pääse valloilleen.kumminkin lapset etusijalle jos on.

    • Sikaniskainen_mies

      Joka viikonloppu. Muija hoitaa kakarat. Se on sen homma tietenkin tehdä mulle krapulasafkaa ja pitää turpansa kiinni.

    • Öyestä

      Meillä emäntä (39v) käy ehkä 1-2 kertaa vuodessa ja minä itse (42v) saman verran. Lapset 5 ja 2v.

    • ÄitiJaIsi3Lasta

      1krt/2kk on meillä vapaa vkl (eli vuoro kuukausina) jolloin toinen katsoo lapsia ja toinen käyttää viikonloppunsa ihan just kuten ite tahtoo. Kaksi asuntoa niin asia on järjestettävissä, toinen saa vaikka nukkua koko viikonloppunsa tai juoda tajun veks tai miten parhaaksi näkee

      • Kuulostaahyvältä

        Hienoa avarakatseisuutta ja vapautta, jos tämä toimii ilman mitään skismaa.


    • Yhden_oluen_mies

      Edellisen kerran viihteellä vuonna -92. Seuraavan kerran ehkä 2017 jos sattuu rahaa jäämään yli...

    • Jämptionjämpti

      En käy koskaan missään. Eikä kannata teidänkään.

    • kettuuntunut

      Miks pitää määritellä kuinka monta kertaa vuodessa saa mennä? Eiköhän aikuiset ihmiset itse voi päättää milloin haluavat mennä? On sekin kurjaa jos on jo ennen kesää käynyt kaksi kertaa niin loppuvuosi ollaankin sitten kotona! Eiköhän tuokin ole ihan tarveharkintaistaja jos vaikka hyvä esiintyjä on lähettyvillä niin kyllä luulisi kertojen joustavan, samoin on pikkujoulut, polttarit, tyttöjen-/poikien illat, tuparit ym. Ja tässä tuntuu että on unohdettu se yhdessä ulkona käyminen, määritellään vaan ne yksin menokerrat, mutta yhdessäkin viodaan lähteä vaikka joka vkloppu jos saa muksut hoitoon. Sivusta olen seurannut näitä kertojen laskemista ja kyllähän ketuttaa kun sanotaan että "olen jo kevään käyttänyt syksyn kertani"!! Haloo, yhtä holhoamista ja tossun alle meno tämänkin!!

    • jo-vain

      Sanoa kuin eräs muksu, kun Isä/ äiti oli ollut viihteellä ja nukkuin räkäposkella rapulassa.

      Äiti / Isi on vähän Väsynyt : (

    • perinteinenmies

      Erotkaa. Saattel olla viihteellä niin paljon kuin huvittaa.

      • EiNoinPaljon

        Eron jälkeen pääsee viihteelle vain joka toinen viikko.


    • Aikuineeen

      Mies ei tarvitse alkoholia, oli sitten perheellinen tai ei

      • RaaheVille

        Juuri näin. Olen 46v mies enkä ole käynyt baareissa saatikka ottanut alkoholia kuin viimeksi 21 vuotiaana. En ole mistään jäänyt paitsi.


    • TanssijaDuunari

      Mistä löytäisi sellaisen naisen elämänkumppaniksi joka ei juopottele?

      • Tylsäjätkä

        Samaa kysyn minä.


    • swkejlwke

      Meillä ei ole sovittu mitään kiintiöitä, että montako kertaa saa mennä viihteelle. Tämä johtuu siitä, että kumpikin viihtyy kotona niin hyvin eikä dokaamisesta tykätä kumpikaan. Meistä kumpikin käy 1-2 kertaa vuodessa viihteellä lähinnä työpaikan pikkujouluissa tms. Yhdessä käydään syömässä ulkona lähinnä hääpäivänä. Ns. laatuajan viettämistä rajoittaa se, että meillä ei ole lapsille ollut hoitajaa, kun olivat pieniä. Niinpä ollaan totuttu tekemään aika lailla koko perheenä asioita esim. uintia ja laskettelua. Aikuisten kivaa ollaan harrastettu lasten mentyä nukkumaan.

      Nyt kun lapset on jo teinejä, niin voitaisi mennä kahdestaan ulos enemmänkin. Jotenkin ei vaan huvita haaskata aikaa ja rahaa. Ollaan kai mökkiydytty niin paljon. Meillä hauskanpito on sitä, että kutsutaan joku kaveriperhe illanviettoon tai yökylään. Tehdään hyvää ruokaa, jutellaan ja nauretaan. Kaveriperheiden kanssa kyläillään puolin tai toisin ehkä noin kerran kuukaudessa.

      Omia kavereita näen lähinnä kävelylenkeillä ja joskus käydään leffassa

    • mekkk

      Käyn viihteellä 5-6 kertaa viikossa mutta se viihde on kayntiä punttisalilla ja lenkillä ja hauskempaa kuin ryyppäämin ja baareissa notkuminen.

    • nettisyntinen

      Facebook näytti taas voimansa. Suutarilan paloperheet saavat vaatteita.Facebook vääntää rautalankaa: Pyllyt piiloon, nännit näkyviltä.

    • Perheenukko

      Itse käyn 3 kertaa vuodessa viihteellä ja puolisoni noin kaksi kertaa...

      • setäeino

        No mitä se "viihteellä" käyminen on nykyajan lökäpöksyfarkkuja käyttäville (Näyttää 5-vuotiaan kakkapöksyiltä). Jou,jou ny mää otan yhen shottiin ja oooon tiukkaa...? näikö se on teinivanhemilla? Joujou nyt on tosi jees.. lippa vinoon ja skidi muiden vastuulle.


    • isäjalapset11ja15v

      Miks piäs bilettä ku kotona on ihanat. Mukult hoiden kanssa vo touhuta.

    • määmy

      Baaris e oo käyny kertaakaa, futis- & lätkämatseis pari x.
      Mä e oo käyny sit muksujen syntymän ku soittokeikoil & neki o duunii.

    • ihmeläträämistä

      Suomalaista keskustelua näemmä. Miksi viihteellä ollessa pitäisi juoda ollenkaan tai miksei voi juoda oluen tai kaksi.

    • Vatjaakki

      Itse otan 1-2 kertaa kuussa mutta sitä voi olla et olen puoli vuotta kuivin suin

      Tuleva ex jolla on orastava alko-ongelma ottaa 2-6kertaa viikossa.

      Ja jos oikein rivienväliustä lukee niin ero on tulossa, paperit on allekirjoitettu jo.

    • Impulsiivinen_Sonni

      Kannattaa tarkistaa kantansa viihteeseen perheen myötä.

      Juopottelu ei ole hyvästä ja menee seuraavakin päivä ellei kaksi pilalle kanuunan takia.
      Iän myötä kroppa tahtoo rankaista reilusta huppelista aina vain kovemmin.

      Kerran- kaksi vuodessa, joskus ei sitäkään.

      Saatamme ottaa joskus lasin- kaksi kotona, mutta kännissä emme sössötä tai nuoku.

      Kun on viina jäänyt vähemmälle, pitää harrastaa seksiä enemmän, siihenhän on mahdollisuus, kun on joka yö kumppani vieressä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe