mitä minum pitäisi tehdä

nuorihelsinkiläinen

En voi sietää vanhempiani, haluan muuttaa kotoaan! Äitini ja isäni asettuu oman elämän koko ajan ja sanoi kuinka minun pitäisi elää. He päättävät kaikesta esimerkiksi kun Tulen kotiin yöllä on ja he eivät anna minun olla poissa kaupungista perjantai-iltaisin miksi he eivät voi antaa minun tehdä mitä haluan? He aina sanovat he haluavat vain parhaani. Mutta olen 16, joten miksi en voi vapaasti päättää.

4

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keddu

Koska olet alaikäinen. Kahden vuoden päästä ehdit riehua koko loppuelämäsi niin paljon kuin ikinä jaksat, mutta niin kauan kun asut vanhempiesi luona kotonasi, niin sinun pitää myös kunnioittaa heidän tahtoaan. Tuossa iässä et vielä pikkuteini ymmärrä, kuinka he yrittävät vaan suojella ja ajatella parastasi. Hämäriä piirejä riittää ja tuossa iässä saatat olla vietävissä liian herkästi väärille kujille.

Itsekin "vihasin" vanhempiani tuon ikäisenä. Oli liian noloa viettää aikaa heidän kanssaan. Siinä päälle parikymppisenä tajusin kuinka vanhemmat on auttaneet paljon elämässä ja olleet ihan mahtavia.

Terveisin 24 vuotas nainen

• Oppeliini1

Jos sinulla olisi aavistustakaan miten moni nuori haluaisi olla asemassasi, et varmasti valittaisi.
      Aivan liian moni vanhempi ei välitä pennin vertaa mitä lapsensa tekevä, keitä heidän ystänsä ovat, tulevatko kotiin vai vetävatkö itsensä sekopäsiksi narkkareilla.

• nuoriheIsinkiläinen

MOLOAopk jg

• LasinenLapsi

On niitä sellasiakin vanhempia, jotka ei piittaa paksaakaan. Saat olla poissa vaikka pari päivää eivätkä perään huutele kun ovat itte sen verran koomassa. Liikaa kun nurkissa nuhjaa heitetään niskaperseotteella pihamaalle häiritsemästä ja mahdolliset harvat elämänohjeet tulee avokämmenellä päähän. Syödäkkään ei ole pakko kun kaapissa on vaan ketsuppipullo ja mäyräkoira. Oottele pari vuotta ja alat tajuta miten onnekas olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4312
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2968
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      955
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      950
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      783
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      756
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      754
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      719
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      677
    Aihe