Juuu.Luin monet palautukset 13 päivän dietistä ja voin sanoa suoraan varsinkin ihmisille jotka sanoavat että nopea painopudotus on paha juttu. Mutta!!!! Ei tässä kysessä painopudotus vaan aineidenvaihtelu! Painopudotus on tässä sivuvaikutus!.Oon tehnyt tää ohjelman 4 vuotta peräkkäi vain kerran vuodessa(saa tehdä 2 kertaa ei enemmään).Mun kokemukset ja tulokset ovat huippuja ja todelle ylipainaville ihmisille se ehkä ainoa tehokas vaihtoehto poistaa paskaainet kehosta ja laihtua samaan aikaan.Atkins dietti ei voi vertailla tähän ja muistaka että tää on keksittyy Suomessa!
ainevaihtelu
Marijka
1
76
Vastaukset
- Nimim-
Mitä aineita sä vaihtelet? Oon kuullu et piri ois tosi tehokast laihdutuksee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942812Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762229Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121775Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1891481- 771472
- 1091445
- 271437
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401246