itsesääliäkö?

surullineeeen

Ensinäkin pahottelut kirjotus virheistä...

Mutta asiaan....
Minä tulen erittäin rikkinäisetä perheestä,missä vain unelma oli" toivoa "jotain ja koskaan sitä en saanut edes synttäri lahjaksi... ja nyy vasta 4.vuoden jälkeen tajusin että minun mies on saanut kaiken(lellitty )...... ja saanut minultakin kaiken mitä ikinä on toivonut. tulee siis vaan mun omaakin piikkiin koska olen oppinnut sen miten muita ilahdutetaan ja se ilo toisen naamalla on <3 olkoon kuk vaan minä sen teen/toteutan.. vaikka kukaan minua ei ole ilahduttanut..olen vaan pannut merkille sen mitä ei pidä omienkaan lapsien kanssa tehdä. Joo mutta pointti on nyt se että mies on lelitty.. (toki osaa siivota ja tehä muutakin) mutta kun aivan sama mitä edes haaveilen saavani joskus.. vastaus on "muminaa ärinää ja jyrkkä ei" en edes vaadi mitään kummalista... vaikka 7 e muki missä lapsien kuva? "Ei" minä kyllä ostelen sitten miehelle vaikka kuun taivaalta... isänpäivä lahjaksi sai haluamansa yli 100e pleikka kuullokkeet... ja heti synttärit perään halusi uuden ohjaimen... yli 80e.. minä halusin vain n.7euroa maksavan lapsien kuvalla varustetun kahvikupin... en saanut mitään! :D jee ryven itsesäälissä.... ei ole uutta.... siihen mut kai kasvatettiin? Kiitos ja anteeksi

2

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Aivan ensiksi: älä osta kenellekään mitään. Se hetken mielihyvä jonka roinan saaja saa, kestää vain tuokin. Kohta se on itsestään selvyys. Roinan arvo saajan silmissä on - 0 .

      Olisit tehnyt paljon viisaammin kun olisit käyttänyt nuo eurot ostamalla itse ne lasten- kuva-mukit tai mitä tahaansa haluaisit!


      Opeta lasillesi että äitinä sinä kovin ilahtuisit pienistä kauniista huomionosoituksista: halaus, suukko poskelle, tuoda tikkari myös äidille silloin tällöin, jättää kiva muutaman sana viesti äidille jne. Näytä lapsillesi kuinka ilahtunut olet saatuasi sen tikkarin tai kævyn tai mikä tahaansa se pieni lahja on!

      Nuo taidot eivät ole itsestään selviä, ne täytyy vanhemman opettaa. " Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa".

      Miehellesi tuota taitoa ei koskaan ole opetettu. Hän kuulostaa hiukan yksinkertaiselta vieläkään tajuamatta sen arvoa.

    • piparminttuli

      Jos kerran toinenkaan ei osta sulle ees kukkasia tai muista mitenkään, lakkaa ostamasta sinäkin. Kun/jos siitä hän huomauttaa niin ilmoita että olet luullut ettei tarvii ostaa mitään kun ei kerran hänkään tee niin. Älä alistu alistettavaksi. Jos sille tielle lähdet niin siellä pysyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe