Kun on tilillä fyffeä elikkäs kyhnyä paljon ja alla hieno auto, se on naisille romanttista. Romantiikka on sitä syvempää ja parempaa mitä enemmän tuhlaat varojasi naisen hyväksi. Kaikenmaailman suutelot ja hipelöinnit takkatulen ääressä on plekkä'ä sanahelinää ja naisten itsepetoksena suoltamaa soopaa. Money money money on naisten päässä pyhä kolminaisuus.
Raha=romantiikka
20
110
Vastaukset
- Purtortilla
Mahdollisuus kaikkeen löytyy fyffen avulla , siitä nainen nauttii ja antaa anteeksi saamatta jääneen orkun . Rakkaus on itserakkautta , kun sä dikkaat mua saan kaiken .
- Vesimies84
öhöm... rahako muka romanttista, ja kissan viikset on! kyllä rakkaus ja romantiikka lähtee ihan muista lähtökohdista kuin rahasta, sillä rahalla et korvaa rakkautta, tämä on vissi! :)
- victim
Miesten kohdalla näin. Nainen ei taas edes harkitse miestä, joka ei valmis naisen käskystä menemään töihin ja tekemään kaikkensa, jotta naisten ahneet materiaalin tähtäävät tarkoitusperät täyttyvät.
Naiselle "tunteet" ovat maksutavaraa. - taina26
Ei se iso varakkuus pelkästään onnea tuo mutta kyllä miehellä pitää aina kunnon työpaikka olla.
En katselisi päivääkään kotona sukkasillaan kekkuloivaa työtöntä tervettä miestä.
- raappuuu
saatko naisesi tekemään lasta rahalla
rakkautta.....kyh kyh - 0115
Romantiikasta ja rakkaudesta en tiedä, mutta kyllä se raha ja mammona hyvin monia kiehtoo.
Olen vuosia seurannut huvittuneena miten tiettyt ihmisryhmät vetävät toisiaan puoleensa kuin sokeri kärpäsiä. Useimmiten ne "pahat pojat joilla on leluja" ovat ne suurimmat kohderyhmät, tietysti heti niiden jälkeen joilla on valtaa.
Sanotaan että ihminen arvottaa itsensä ympäristönsä kautta. Jos vertaan omaa taloudellista tilannettani ympäristöni tilanteeseen on se monin verroin parempi. Siksi onkin mukava katsella nykyistä parinmuodostusta. Joukon jatkona oleva "tavallinen suomalainen mies" kun voisi antaa vaikka sen himoitun kivitalon ja auton jos vain joku hoksaisi pyytää. Mutta ainakaan vielä ei kukaan ole katsonut Löytöteksin T-paidan suuntaan. Tulee mieleen elokuva "Prinssille morsian".
Ehkä se oikea vielä osuu kohdalle. Siihen asti seurailen miten parinmuodostus käy. Ja pidän ajatuskirjaa siitä monestikko se pohjaa ulkoiseen demoon tai vallan ja rahan tavoitteluun. - väsynyttäjuttua
Puhunet nyt sen naisen rahoista, vai kuinka? Muutenhan sillä ei mitään merkitystä ole kun ihastuu. Et jaksaisi toistaa itseäsi.
- jklkjlkjlkjlk
Ei pidä paikkaansa. Tosin moni nainen ja mies kuvittelee, että toisen huomioon ottaminen tarkoittaa lahjojen ostelua tai elämysten tarjoilemista. Niillä ei ole todellisuudessa mitään aidosti romanttista merkitystä, ne eivät luo tunneyhteyttä kahden tasavertaisen ihmisen välillä. Eivätkä myöskään luo rakkauden ja huolenpidon ilmapiiriä, vaikka näennäisesti siltä vaikuttaisikin.
Asioiden jakaminen on mielestäni aidosti romanttisempaa. Myöskin kulujen, en soisi miehen tuntevan itseään riistetyksi. Olen itse köyhä, mutta maksan kyllä osuuteni.
En myöskään voisi kuvitella, että joku mies tekisi puolen kuukautta tai enemmänkin töitä ostaakseen minulle Chanelin-käsilaukun. Jotain orjuuttavaa on tällaisessa vaatimuksessa, en kehtaisi vaatia. Olen aina ostanut omat helyni ja nitä riittää, kaapit on pullollaan. Kokemusta materiasta siis on ja minua se ei ainakaan kovin kauaa jaksa ilahduttaa. Hetken olen iloinen ja sitten hely lentää kaappiin tai korurasiaan ja unohtuu sinne.
Empä ole tälla vaatimattomalla asenteella saanut osakseni lahjoja, enkä muutakaan, mutta rakkautta,kunnioitusta ja uskollisuutta olen saanut, eivätkä miehet ole koskaan kohdelleet minua huonosti tai pitäneet "huorana".
Takan edessä pusuttelu olisi jotain, mikä ylittäisi villeimätkin toiveeni eroottisesta romantiikasta...;)=)
Keep going strong.- eimateriaaa
Harvinaisen hyvin sen sanoit, todellakin itsellekkin tulee paska fiilis, jos se toisen "rakkaus" on joku lahja tms, riippuvaisuus, mutta näitäkin maailmassa on.
- jokumuuimeeesunmunaas
Jotkut ihmiset on niin säälittäviä, et ne ei osaa ilmaista tunteitaan muulla, kuin materialistisilla hyveillä. Sit ne samat ruikuttaa, kun niitä riistetään.
Yks mies, jon ka tiesin rikkaaksi ja jonka kans mulla oli hyvät vibat tunnetasolla ja seksuaalisesti, niin se kohteli mua ihan täysin paskasti ja vielä päälle teeskenteli "köyhää", et halus tietää, et olinko kiinnostunut siitä, jollei se olis rikas, mikä ääliö, joten tässä oli tosiaan rikas kundi ite se, jolle mammona oli tullut esteeksi, kun sillä oli vaan ne ennakkoasenteet, vaikkei tiennyt musta yhtään mitään todellista, muuta kun et munansa tais tykätä musta enemmän kuin kaikista muista yhteensä...Sit mä oon syyllinen, kun en käyttäydy just sen kaavojen mukasesti, kun en viddu viitti teeskennellä, etten olis tajunnut sen ontuvia manipulointi/testaus yrityksiä...
Harmii vaan, se oli yks kuumin kundi, minkä oon tavannut ja nyt joku "reilu" huora sit saa sen, sellanen, joka rehellisesti myöntää äijän fyrkat tavoittelemisen arvoiseks luonteenpiirteeks ja haluu lapsen heti, snaijaatteko kuvion, jestas!
Romanttista!!!
- sekamimmi
kyllä naisia voi miellyttää joillain lahjoilla mutta tosirakkaus on sitäkin vahvempaa et rakkautta/romantiikkaa ei voi noin vain ostaa joten en kyllä näe rahassa mitään hirveän romanttista
- erikoisvantetkinihanjuu
Keskustelu 18-vuotiaille. :D Voi nauru näitä teidän luulojanne. Ette selvästi tiedä naisista ja romantiikasta mitään. Se sijaan osaatte kyllä markkinoida itsenne täydellisesti laiskoille ja heikkolahjaisille pikkutyttösille, jotka etsivät elättäjää ettei itse tarvitse rakennekysiään työhön upottaa.
Hauskaa elämää :D- mykindofaman
Tlydellisesti samaa mieltä. Pikkupojat luulee tietävänsä mistä puhuu. Vikitelkää vaan niitä heikkolahjaisia ostaritypyjänne ja eläkää tässä uskossa. Omillaan toimeentulevaa, menestyvää naista kiinnostaa miehessä seksi, romatiikka ja hyvä, tasa-arvoinenparisuhde. Ihan sama mitä kundi tekee tai tienaa.
- RahaRatkaisee
Youtubeen "gold digger" niin löytyy paljon aiheeseen liittyviä videoita. Kyllä naiset ovat rahan perään.
https://www.youtube.com/watch?v=VglD8xIm5Yk
https://www.youtube.com/watch?v=TWvH7jEpMdA
https://www.youtube.com/watch?v=XbYNAZxcWh4
Voihan osa olla sovittuja näyteltyjä juttuja, mutta uskon kyllä osan videoista olevan aitoja. - rakkausyhdistääonneen
Mies käyttää yhteisiä rahoja väärin! Autot ja materiaali ei hurmaa naista. Mukava, raitis ja jonkunlainen auto siisti ja puhdas ja jolla pääsee lomalle jonnekin se riittää. Haistakaa paska pierureiät. Viiva se on kaikilla naisilla siellä housuissaan ja tappi miehillä.
- NaistenPyhäKolminaisuus
Se pyhä kolminaisuus on kylläkin raha, valta ja ulkonäkö.
- lptyly
On kyllä totta 100%, eli aina. Turha yritä väitellä vastaan.
- rahaeiratkaiseaina
Sitoutuminen, välittäminen, kunnioittaminen, rakastaminen, intohimo joka saa vastakaikua. Siinä romantiikan eväät.
- sydämelläni
Parhaat ihmissuhteet elämässäni olen kokenut köyhien miesten kanssa. Ei romantiikka tarvitse ulkonaista loistoa asuakseen sitä haluavien sydämissä. Vain katkera ihminen väittää tuollaista kuin ap.
- asdvjknjvk
Aloittaja on niin hakoteillä ettei sillä ole edes toivoa päästä samalle kartalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269