Raha=romantiikka

miljoonasyytä

Kun on tilillä fyffeä elikkäs kyhnyä paljon ja alla hieno auto, se on naisille romanttista. Romantiikka on sitä syvempää ja parempaa mitä enemmän tuhlaat varojasi naisen hyväksi. Kaikenmaailman suutelot ja hipelöinnit takkatulen ääressä on plekkä'ä sanahelinää ja naisten itsepetoksena suoltamaa soopaa. Money money money on naisten päässä pyhä kolminaisuus.

20

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Purtortilla

      Mahdollisuus kaikkeen löytyy fyffen avulla , siitä nainen nauttii ja antaa anteeksi saamatta jääneen orkun . Rakkaus on itserakkautta , kun sä dikkaat mua saan kaiken .

    • Vesimies84

      öhöm... rahako muka romanttista, ja kissan viikset on! kyllä rakkaus ja romantiikka lähtee ihan muista lähtökohdista kuin rahasta, sillä rahalla et korvaa rakkautta, tämä on vissi! :)

      • victim

        Miesten kohdalla näin. Nainen ei taas edes harkitse miestä, joka ei valmis naisen käskystä menemään töihin ja tekemään kaikkensa, jotta naisten ahneet materiaalin tähtäävät tarkoitusperät täyttyvät.

        Naiselle "tunteet" ovat maksutavaraa.


      • taina26

        Ei se iso varakkuus pelkästään onnea tuo mutta kyllä miehellä pitää aina kunnon työpaikka olla.
        En katselisi päivääkään kotona sukkasillaan kekkuloivaa työtöntä tervettä miestä.


    • raappuuu

      saatko naisesi tekemään lasta rahalla

      rakkautta.....kyh kyh

    • 0115

      Romantiikasta ja rakkaudesta en tiedä, mutta kyllä se raha ja mammona hyvin monia kiehtoo.

      Olen vuosia seurannut huvittuneena miten tiettyt ihmisryhmät vetävät toisiaan puoleensa kuin sokeri kärpäsiä. Useimmiten ne "pahat pojat joilla on leluja" ovat ne suurimmat kohderyhmät, tietysti heti niiden jälkeen joilla on valtaa.

      Sanotaan että ihminen arvottaa itsensä ympäristönsä kautta. Jos vertaan omaa taloudellista tilannettani ympäristöni tilanteeseen on se monin verroin parempi. Siksi onkin mukava katsella nykyistä parinmuodostusta. Joukon jatkona oleva "tavallinen suomalainen mies" kun voisi antaa vaikka sen himoitun kivitalon ja auton jos vain joku hoksaisi pyytää. Mutta ainakaan vielä ei kukaan ole katsonut Löytöteksin T-paidan suuntaan. Tulee mieleen elokuva "Prinssille morsian".

      Ehkä se oikea vielä osuu kohdalle. Siihen asti seurailen miten parinmuodostus käy. Ja pidän ajatuskirjaa siitä monestikko se pohjaa ulkoiseen demoon tai vallan ja rahan tavoitteluun.

    • väsynyttäjuttua

      Puhunet nyt sen naisen rahoista, vai kuinka? Muutenhan sillä ei mitään merkitystä ole kun ihastuu. Et jaksaisi toistaa itseäsi.

    • jklkjlkjlkjlk

      Ei pidä paikkaansa. Tosin moni nainen ja mies kuvittelee, että toisen huomioon ottaminen tarkoittaa lahjojen ostelua tai elämysten tarjoilemista. Niillä ei ole todellisuudessa mitään aidosti romanttista merkitystä, ne eivät luo tunneyhteyttä kahden tasavertaisen ihmisen välillä. Eivätkä myöskään luo rakkauden ja huolenpidon ilmapiiriä, vaikka näennäisesti siltä vaikuttaisikin.

      Asioiden jakaminen on mielestäni aidosti romanttisempaa. Myöskin kulujen, en soisi miehen tuntevan itseään riistetyksi. Olen itse köyhä, mutta maksan kyllä osuuteni.

      En myöskään voisi kuvitella, että joku mies tekisi puolen kuukautta tai enemmänkin töitä ostaakseen minulle Chanelin-käsilaukun. Jotain orjuuttavaa on tällaisessa vaatimuksessa, en kehtaisi vaatia. Olen aina ostanut omat helyni ja nitä riittää, kaapit on pullollaan. Kokemusta materiasta siis on ja minua se ei ainakaan kovin kauaa jaksa ilahduttaa. Hetken olen iloinen ja sitten hely lentää kaappiin tai korurasiaan ja unohtuu sinne.

      Empä ole tälla vaatimattomalla asenteella saanut osakseni lahjoja, enkä muutakaan, mutta rakkautta,kunnioitusta ja uskollisuutta olen saanut, eivätkä miehet ole koskaan kohdelleet minua huonosti tai pitäneet "huorana".

      Takan edessä pusuttelu olisi jotain, mikä ylittäisi villeimätkin toiveeni eroottisesta romantiikasta...;)=)

      Keep going strong.

      • eimateriaaa

        Harvinaisen hyvin sen sanoit, todellakin itsellekkin tulee paska fiilis, jos se toisen "rakkaus" on joku lahja tms, riippuvaisuus, mutta näitäkin maailmassa on.


      • jokumuuimeeesunmunaas

        Jotkut ihmiset on niin säälittäviä, et ne ei osaa ilmaista tunteitaan muulla, kuin materialistisilla hyveillä. Sit ne samat ruikuttaa, kun niitä riistetään.

        Yks mies, jon ka tiesin rikkaaksi ja jonka kans mulla oli hyvät vibat tunnetasolla ja seksuaalisesti, niin se kohteli mua ihan täysin paskasti ja vielä päälle teeskenteli "köyhää", et halus tietää, et olinko kiinnostunut siitä, jollei se olis rikas, mikä ääliö, joten tässä oli tosiaan rikas kundi ite se, jolle mammona oli tullut esteeksi, kun sillä oli vaan ne ennakkoasenteet, vaikkei tiennyt musta yhtään mitään todellista, muuta kun et munansa tais tykätä musta enemmän kuin kaikista muista yhteensä...Sit mä oon syyllinen, kun en käyttäydy just sen kaavojen mukasesti, kun en viddu viitti teeskennellä, etten olis tajunnut sen ontuvia manipulointi/testaus yrityksiä...

        Harmii vaan, se oli yks kuumin kundi, minkä oon tavannut ja nyt joku "reilu" huora sit saa sen, sellanen, joka rehellisesti myöntää äijän fyrkat tavoittelemisen arvoiseks luonteenpiirteeks ja haluu lapsen heti, snaijaatteko kuvion, jestas!

        Romanttista!!!


    • sekamimmi

      kyllä naisia voi miellyttää joillain lahjoilla mutta tosirakkaus on sitäkin vahvempaa et rakkautta/romantiikkaa ei voi noin vain ostaa joten en kyllä näe rahassa mitään hirveän romanttista

    • erikoisvantetkinihanjuu

      Keskustelu 18-vuotiaille. :D Voi nauru näitä teidän luulojanne. Ette selvästi tiedä naisista ja romantiikasta mitään. Se sijaan osaatte kyllä markkinoida itsenne täydellisesti laiskoille ja heikkolahjaisille pikkutyttösille, jotka etsivät elättäjää ettei itse tarvitse rakennekysiään työhön upottaa.

      Hauskaa elämää :D

      • mykindofaman

        Tlydellisesti samaa mieltä. Pikkupojat luulee tietävänsä mistä puhuu. Vikitelkää vaan niitä heikkolahjaisia ostaritypyjänne ja eläkää tässä uskossa. Omillaan toimeentulevaa, menestyvää naista kiinnostaa miehessä seksi, romatiikka ja hyvä, tasa-arvoinenparisuhde. Ihan sama mitä kundi tekee tai tienaa.


    • RahaRatkaisee
    • rakkausyhdistääonneen

      Mies käyttää yhteisiä rahoja väärin! Autot ja materiaali ei hurmaa naista. Mukava, raitis ja jonkunlainen auto siisti ja puhdas ja jolla pääsee lomalle jonnekin se riittää. Haistakaa paska pierureiät. Viiva se on kaikilla naisilla siellä housuissaan ja tappi miehillä.

    • NaistenPyhäKolminaisuus

      Se pyhä kolminaisuus on kylläkin raha, valta ja ulkonäkö.

    • lptyly

      On kyllä totta 100%, eli aina. Turha yritä väitellä vastaan.

    • rahaeiratkaiseaina

      Sitoutuminen, välittäminen, kunnioittaminen, rakastaminen, intohimo joka saa vastakaikua. Siinä romantiikan eväät.

    • sydämelläni

      Parhaat ihmissuhteet elämässäni olen kokenut köyhien miesten kanssa. Ei romantiikka tarvitse ulkonaista loistoa asuakseen sitä haluavien sydämissä. Vain katkera ihminen väittää tuollaista kuin ap.

    • asdvjknjvk

      Aloittaja on niin hakoteillä ettei sillä ole edes toivoa päästä samalle kartalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe