Koska Pertti Kurikan Nimipäivät esiintyvät Twin City Festivalsissa ja Umpitunnelissa???:)
https://www.youtube.com/watch?v=cvHgKsePhbA
Pertti Kurikan Nimipäivät TwinCityFestivals
11
130
Vastaukset
- Perttinro1
- Perttinro1
Pertti Kurikan Nimipäivät "The Best Of Greatesth Hits":
1Aina mun pitää
2Diagnoosivammainen
3Sofianlehto
4Multa vietiin hammasharja
5Häirikkö-Toni
6Mä en tarvi mitään
7Tarkkailija
8Mongoloidi
9Tyhmä elämä
10Me ollaan runkkareita
11Avaimet
12Roskaa
13Mies haisee
14Oma rauha
15Kehitysvammainen
16Puolitoista tuoppia
17Kyläyhteisön Ulla
18Leipäveitsi
19Mechelininkadulla
20Miks ei kukaan ymmärrä?
21Mä vihaan maailmaa
22Kallioon
23Päättäjä on pettäjä
24Mikä mättää?
25Muutan mun kavereille
26Puhevika
27Kovasikajuttu
28Haluan toimintaa
29Läski-Kari
30Pyhäpäivä
31Sä et oo normaali
32Asuntolaelämää
33Naapurissa asuu nainen
34En viihdy kotona
35Pertin luo kylään
36Kuus kuppia kahvia
37Pertti Kurikan Nimipäivät Eipä ole koko pippaloita tulevana kesänä.
- TheBestOfGreatestHits
http://cdon.fi/musiikki/pertti_kurikan_nimipäivät/the_best_of_greatest_hits-32713910
- AinaMunPitää
- AinaMunPitää
- KovaSikaJuttu
- AinaMunPitää
- SamiHellePuhuuEnglantia
- AinaMunPitää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh814398Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1953522Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1363380Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2242638"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212281Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432248Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112056- 292004
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01953Tidjan Ba paljastaa kihlatusta, Kolmiodraaman Heidistä - Mielipahaa tästä syystä Farmilla
Tidjân Ba on mukana uudella Farmi Suomi -kaudella. Ban kihlattu on Kolmiodraama-realitystä tuttu Heidi Kytö. Ba ja Kyt11895