Naisille ilmainen Treffit Plus! Wouuu..

deittitypy

Kirjauduin tonne treffeille eilen ja mietin et mikä on kun näyttää erilaiselta. Mutta naisten päivän kunniaks antavatkin naisille ilmasen plus palvelun viikonlopuks! Ikinä en siitä mitään rahaa maksais mut on se kyl kieltämättä aika mielenkiintosta nähdä että ketkä kaikki on suosikiks lisännyt ja sitten ne miesten tilastot. Aika jännä!

Mut tosiaan en kyl ymmärrä kuka tosta maksais, tai ehkä jonkun lyhyen ajanjakson mut sitten kun siellä on niitä joilla on plussa vuodesta toiseen. Kukin tyylillään!

30

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausonkuusi

Profiili piiloon viikonlopuksi. Problem solved :)

• Mikä on tämän vastauksen pointti? Ei kai aloittaja valittanut että hänen elämänsä menee pilalle siitä että naisilla on ilmainen plus-paketti viikonlopun ajan. Kunhan vain totesi sen, ettei tuosta plus-paketista maksaminen hänen mielestään (kuten ei minunkaan mielestäni) ole tarpeellista, sillä eihän esim. noista suosikkilistauksista näköjään voi todellisuudessa päätellä yhtään mitään siitä ketkä ovat kiinnostuneita ja ketkä eivät. Tietysti jos ylimääräistä rahaa olisi, niin miksipä ei sitä tuohonkin voisi törsätä siinä missä johonkin muuhunkin turhuuteen.

• 56565

Taas yksi syy lisää olla käyttämättä S24 treffejä. Nettideittipalvelut ovat muutenkin naisia suosivia niin sitten vielä tämä.

• Selitäpä

Millä tavalla nettideittipalvelut ovat naisia suosivia? Paitsi että miehiä on enemmän palveluissa.

• trollibensa
        Selitäpä kirjoitti:

Millä tavalla nettideittipalvelut ovat naisia suosivia? Paitsi että miehiä on enemmän palveluissa.

Todelliseen maailmaan verrattuna netti luo naisille valheellisen kuvan siitä millainen on heidän markkina-arvonsa ja tasonsa.

• trollibensa kirjoitti:

Todelliseen maailmaan verrattuna netti luo naisille valheellisen kuvan siitä millainen on heidän markkina-arvonsa ja tasonsa.

Millainen se (todellinen) markkina-arvo ja taso sitten on? Luulin itse, että se myyttinen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen miehen pystyy sitouttamaan parisuhteeseen, mutta ilmeisesti se ei niin mennytkään.

Mutta eikös se Siperia joka tapauksessa opeta, eli jos kuvittelee liikaa tasostaan niin jää yksin? Turha siis pelätä, että naiset jäävät valheellisen tasokäsityksen valtaan.

• trollibensa
        helka kirjoitti:

Millainen se (todellinen) markkina-arvo ja taso sitten on? Luulin itse, että se myyttinen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen miehen pystyy sitouttamaan parisuhteeseen, mutta ilmeisesti se ei niin mennytkään.

Mutta eikös se Siperia joka tapauksessa opeta, eli jos kuvittelee liikaa tasostaan niin jää yksin? Turha siis pelätä, että naiset jäävät valheellisen tasokäsityksen valtaan.

Noin se menee. Siperia toki lopulta noita naisia opettaa mutta miehen kannalta se on sikäli tehotonta että kaikki viesteilyt ja deittailut ovat hukkaanheitettyä aikaa koska mies saa muuta kautta tasokkaamman naisen (lähelle omantasoisensa). Netistä tulee ajanhukkaa ja deittailusta lisäksi turhia kustannuksia.

Onhan tuo ikävä naisenkin kannalta, oppimiseen käytetyt resurssit menevät hukkaan ja naisilla ehkä se kaikkein tärkein, aika.

• Kävinpä itsekin mielenkiinnosta kurkkaamassa, vaikka muuten onkin käynnit jäänyt aika vähälle viimeaikoina. Aika erikoista että noista minut suosikkilistanneista vain pari oli minulle koskaan edes mitään viestiä laittanut ja muista en edes tiennyt että olivat ikinä profiilissani vierailleetkaan. Mikähän tuon suosikiksi lisäämisen funktio siis noin miesnäkökulmasta oikein mahtaa olla. Kerätä vain listallensa nättejä kuvia joita katsella, ilman että olisi edes koskaan pienintäkään aikomusta tehdä olemassaoloaan näille naisille tiettäväksi?

• Muistiinpanoja

Eiköhän se ole muistilista ok-profiileista. Sitä en yhtään ymmärrä, että miksi listattujen pitäisi nähdä kenen listoilla ovat.

• möykinakka

Profiilissani on 2 v sisällä ollut näemmä yli 8000 vierailua. Kahden viimeisimmän kk sisällä öpaut 180.

Viestejä saan pari viikossa, jos sitäkään.

Huomaan tulleeni merkatuksi parin ihan kiinnostavalta vaikuttavan miehen suosikiksi, mutta en muista kummankaan heistä lähestyneen minua. Oletettavasti sen vuoksi että asuvat todella kaukana.

Kaikenkaikkiaan näkisin että tyhjän saa pyytämättäkin ja neittideittailu ei todellakaan suosi millään tavalla naista. Eli miehet eivät suosi. Lienevätkö homoja nykyään.

• 235

Montakos miestä itse olet lähestynyt? Ja ei, tuo ei tarkoita sitä kuten naiset tuntuvat aina kuvittelevan, että käyt kurkkaamassa miehen profiilia ja odotat, että mies laittaa viestiä.

• dsada
        235 kirjoitti:

Montakos miestä itse olet lähestynyt? Ja ei, tuo ei tarkoita sitä kuten naiset tuntuvat aina kuvittelevan, että käyt kurkkaamassa miehen profiilia ja odotat, että mies laittaa viestiä.

Just näin.

• miehen_tehtävä
        235 kirjoitti:

No noinhan sen kuuluis kuitenkin mennä. Se nyt vaan on aivan turhaks havaittua, jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että laittas viestiä vaikka on käyny profiilissa, on yhtä tyhjän kanssa lähestyäkään niitä. Ei ne mitään kuitenkaan vastaa, tai korkeintaan kohteliaisuuttaan ja homma kuivuu kasaan parin viestin jälkeen.
        En myöskään liiemmin arvosta passiivisia ja alotekyvyttömiä vätyksiä.

• No aika kunnioitettava määrä tuo 8000 vierailua parissa vuodessa kyllä on, itselläni on samassa ajassa tullut reilu parituhatta. Ja jos viestejä tulee vielä noinkin vanhaan profiiliin parikin viikossa, niin enpä kyllä näkisi mitään valittamisen aihetta, senkun vain valkkaat parhaan noista kiinnostuneista.

• NainenValitsee
        miehen_tehtävä kirjoitti:

No noinhan sen kuuluis kuitenkin mennä. Se nyt vaan on aivan turhaks havaittua, jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että laittas viestiä vaikka on käyny profiilissa, on yhtä tyhjän kanssa lähestyäkään niitä. Ei ne mitään kuitenkaan vastaa, tai korkeintaan kohteliaisuuttaan ja homma kuivuu kasaan parin viestin jälkeen.
        En myöskään liiemmin arvosta passiivisia ja alotekyvyttömiä vätyksiä.

Niin et vaan itse kestä kokea sitä mikä miehille on arkipäivää. Pakit murentavat ilmeisesti naisen itsetuntoa pahemmin kuin miehen. No jokatapauksessa olkoon se miehen tehtävä tai ei niin kymmenien asiallisten avauksien jälkeen ja 0% vastaus prosentilla lopetin touhut. Kirjoitin profiiliinikin että en tee avauksia koska niihin ei vastata ja jokatapauksessa nainen on se joka päättää alkaako suhde niin helpompi se on silloin toisinpäin. Homma on toiminut ja olen saanut avauksia. Nyt tapailen yhtä avauksen tehnyttä naista ja kiinnostavalta hän vaikuttaa. Suosittelen muidenkin miehen jäävän passiiviseksi ja parempi myös ilmoittaa se profiilissaan.

• höpö_höpö

"et vaan itse kestä kokea sitä mikä miehille on arkipäivää."

Kyse ei ole kestämisestä, vaan silkasta turhuudesta ja ajanhukasta.
        Tuleehan niitä pakkeja miehiltä treffienkin jälkeen, vaikka olisivat itse olleet alotteellisia.

"nainen on se joka päättää alkaako suhde"

Vähintään yhtä usein mies on se joka päättää ettei suhde ala. Vai miten ihmeessä ne suhteet ei sitten oo alkanu kenestä mä oisin ollu kiinnostunu ja olin siis päättäny että suhde alkaa!? Vaan päättiköhän se mies sit toisin..?
        Tietenkin naisilla on yhtäläinen oikeus päättää ettei suhde ala ei-kiinnostavan kanssa, vai naisilleko pitäs kelvata kaikki jotka kiinnostuu?

• möykinakka
        235 kirjoitti:

Enpä ole laskenut, mutta olen aina välilä lähestynyt. Turhaan.

• möykinakka
        stellaria81 kirjoitti:

No aika kunnioitettava määrä tuo 8000 vierailua parissa vuodessa kyllä on, itselläni on samassa ajassa tullut reilu parituhatta. Ja jos viestejä tulee vielä noinkin vanhaan profiiliin parikin viikossa, niin enpä kyllä näkisi mitään valittamisen aihetta, senkun vain valkkaat parhaan noista kiinnostuneista.

Hm, mikähän se paras sitten olisi. Se joka asuu toisella puolella maata vai se joka on 10 v vanhempi, vaiko sitten se jonka olemus ei tippaakaan vastaa hakemaani (yleensä ylipainoinen ja pidän hoikista). Niin tai tietty sitä voisi ottaa sen joka etsii seksiseuraa ja ilmoittaa heti ensimmäiseksi että minulla on hyvät tissit taikka suihinottajan suu.

Valintojen maailma...

• Mielenkiintoinen havainto tosiaan noista miesten profiilien tilastoista on myös se, että aika moni (itseasiassa ylivoimaisesti suurin osa noista pikaisesti tsekkaamistani) on kuitenkin saanut viestejä useammalta ihmiseltä kuin kenelle on niitä lähettänyt. Mitenkäs tämä nyt käy yksiin sen miesten väitteen kanssa etteivät naiset muka niitä aloitteita tee? Ja entäs sitten se ainainen natina siitä että naiset jättävät vastaamatta miesten aloituksiin?

• hkilg

Venäläiset mainosnaiset kirjoittaa avauksia säännöllisen epäsäännöllisesti. En ole ainakaan itse niihin mitään vastannut. Normaaleihin yhteydenottoihin kuitenkin aina joku vastaus lähtenyt, vaikka ei kiinnostaisikaan alkaa sen kummemmin juttusille.

• deitttikä

Tuo feikkien säännöllinen mainosspämmäys miesten profiileihin on tietysti naisten mielestä siltikin osoite heidän omasta "aloitteellisuudestaan"

• peruspenttikakkoseen

Joo mäkin saan joka viikko monta ihanaa venäläisen miehen.. eiku naisen viestiä. Kahdella suomalaiselta naiselta oon saanut viestin ekaksi. Kiitos heille...

• NainenValitsee

Kuten sanottu niin venäläiset spämmää niitä ihmeellisiä "mina rakas sina" viestejään. Itsellänikin tilastoissa lukee vastanotettuja 15 ja lähetettyjä kahdelle henkilölle. 13 näistä lähestyneestä on venäläisiä akkoja jotka eivät käy edes profiilissa ja ihmettelen miten he silti viestin voivat lähettää.

• testailtuhommaa

Niin. No.... Nyt ei mimmit ainakaan voineet valittaa 5 viestin rajoitusta, jos vastausta ei tehnyt mieli kirjoittaa... :D Mutta jos nyt katselitte piruuttanne niitä teitä lähestyneiden miesten tilastoja, niin miltä näytti? Itse aikanaan plussalaisena jouduin toteamaan, että naiset saa kasapäin enemmän viestejä, mitä keskivertokundit. Miehelle tuo plussapaketti on ihan toimiiva siinä mielessä, että antaa keskivertokundille lisää näkyvyyttä---> lisää todennäköisyyttä törmät siihen tosissaan seuraa etsivään naiseen. Joka ei ole vain ikkunashoppailemassa, tai kurottelemassa niitä rikkaita miesmalleja joita ei kaikille riitä. ;)

Tilastoja seuraamalla monesta kauniista mimmistä sai sen vaikutelman, että palstalla oltiin vain näytillä. Mikäs siinä, mutta vähän ajanhukkaa se on miehen kannalta, ellet ole vähän hemmetin komea.

• naikkonenn

En nyt tietenkään muiden naisten puolesta voi puhua mutta itselleni ainakin tulee plussa-miehistä heti mieleen epätoivoisuus, vaikkei ne sitä kaikki tietenkään välttämättä ole. Mieluummin alan jutteleen jonkun kanssa joka ei koe tarvetta maksaa näkyvyydestään tai siitä että voi stalkata kirjoittelukumppanien tilastoja.

• RehvitPlussa
        naikkonenn kirjoitti:

En nyt tietenkään muiden naisten puolesta voi puhua mutta itselleni ainakin tulee plussa-miehistä heti mieleen epätoivoisuus, vaikkei ne sitä kaikki tietenkään välttämättä ole. Mieluummin alan jutteleen jonkun kanssa joka ei koe tarvetta maksaa näkyvyydestään tai siitä että voi stalkata kirjoittelukumppanien tilastoja.

Selitä miten alat juttelemaan henkilön kanssa joka ei maksa plus pakettia ja jota et näinollen tiedä edes olevan olemassa? Kun olin ilmais jäsenenä kukaan nainen ei käynyt viikkoihin mun profiilissa vaikka kirjauduin säännöllisesti palstalle. Kun maksoin plus paketin niin naiset saivat mut hakutuloksissa aina ensimmäisten joukkoon ja plussalaisena käy joka päivä uusia ihmisiä profiilissani. Sinun ongelmasi lienee ilmeisesti tuo stalkkaaminen? Et haluaisi näyttää tilastoja miehelle syystä että hän näkee että vastaat harvoin jos ollenkaan mutta sitä vastoin saat viestejä usein niinkö?
        On kyllä totta että itse valitsen sellaisen naisen jolla vastauksia on lähestulkoon sama määrä henkilöille kuin mitä on saanut viestejä. Sallin kuitenkin pienen vastaamattomuuden koska osa on varmasti vonkaus viestejä joille nyt naisen ei tarvi vastata mitään ellei tietenkin sitä halua.

• testailtuhommaa
        naikkonenn kirjoitti:

Mjoo. Mietin tuota samaa "epätoivuus" aspektia mietin itsekkin pitkään ennen kuin otin sen paketin. Että pitääkö naiset "epätoivoisina". Mutta tosiasia oli kuitenkin se, että oma-aloitteisten yhteydenottojen määrä naisten suunnalta monin kertaistui. Eli vaikutus oli toivottava. Noita tilastoja ei nyt jaksanut kauaa urkkia. Kun enhän minä niillä tiedoilla mitään tehnyt.

Se oli hyvä puoli tuossa paketissa, että siinä näkee koska toinen on lukenut lähetetyn viestin. Tiesi vähän, että kannattaako odotella vastausta enää toisen suunnalta. Muuten suurin arvo tuossa oli se lisänäkyvyys tavalliseen tallaajaan nähden. Hintaahan tuolla paketilla oli keskustassa juodun tuopin verran, joten kenenkään talous tuskin siihen on kaatumassa. Lopputulemana totesin, että komeille miehille ja naisille tuo paketti on turha. Perusjampoille hyödyllinen, mutta joillekkin saattaa herättää negatiivisiakin viboja. Pyrin niitä stalkkerifiiliksiä sitten vähentämään profiilini kautta ja kirjoittamissani viesteissä. Kun ensin sain niitä mimmejä edes katsomaan sitä profiiliani.

• naikkonenn

Ensinnäkin, en todellakaan ala juttelemaan ihmiselle vaan sen takia että näen profiilin ensimmäisenä. Itse käytän haku-toimintoa (varsin kätevä, suosittelen muillekin) itselleni sopivien ihmisten löytämiseen. Jos profiilisi on tyhjä eikä se näin ollen missään hauissa tule näkyviin, niin todennäköisesti et ole etsimäni ihminen.

Toiseksi, tilastoissani ei ole salattava, en vain ole ihan täysin ymmärtänyt miksi jonkun pitää nähdä toisen tilastot. Tosin selityksesi avasi tätä hieman.

Ja edelleen, voin puhua vain omasta puolestani, muiden naisten sielunelämää en tunne. Ikävää, että profiilissasi ei ole kävijöitä.

• testailtuhommaa
        testailtuhommaa kirjoitti:

Mjoo. Mietin tuota samaa "epätoivuus" aspektia mietin itsekkin pitkään ennen kuin otin sen paketin. Että pitääkö naiset "epätoivoisina". Mutta tosiasia oli kuitenkin se, että oma-aloitteisten yhteydenottojen määrä naisten suunnalta monin kertaistui. Eli vaikutus oli toivottava. Noita tilastoja ei nyt jaksanut kauaa urkkia. Kun enhän minä niillä tiedoilla mitään tehnyt.

Se oli hyvä puoli tuossa paketissa, että siinä näkee koska toinen on lukenut lähetetyn viestin. Tiesi vähän, että kannattaako odotella vastausta enää toisen suunnalta. Muuten suurin arvo tuossa oli se lisänäkyvyys tavalliseen tallaajaan nähden. Hintaahan tuolla paketilla oli keskustassa juodun tuopin verran, joten kenenkään talous tuskin siihen on kaatumassa. Lopputulemana totesin, että komeille miehille ja naisille tuo paketti on turha. Perusjampoille hyödyllinen, mutta joillekkin saattaa herättää negatiivisiakin viboja. Pyrin niitä stalkkerifiiliksiä sitten vähentämään profiilini kautta ja kirjoittamissani viesteissä. Kun ensin sain niitä mimmejä edes katsomaan sitä profiiliani.

Siis näkyvyyteni taso ennen treffit plussaa taisi olla parhaimmillaan nolla vierailua 2kk aikana, ja yksi oma-aloitteinen viesti naiselta puoleen vuoteen. Treffit plussalla tuli puolessa vuorokaudessa neljä treffeihin johtanutta yhteydenottoa ja vissiin kahdeksan uutta viestittelykumppania. Eli siitä nyt voi päätellä kumpi toimi paremmin. :)

• testailtuhommaa
        naikkonenn kirjoitti:

Ensinnäkin, en todellakaan ala juttelemaan ihmiselle vaan sen takia että näen profiilin ensimmäisenä. Itse käytän haku-toimintoa (varsin kätevä, suosittelen muillekin) itselleni sopivien ihmisten löytämiseen. Jos profiilisi on tyhjä eikä se näin ollen missään hauissa tule näkyviin, niin todennäköisesti et ole etsimäni ihminen.

Toiseksi, tilastoissani ei ole salattava, en vain ole ihan täysin ymmärtänyt miksi jonkun pitää nähdä toisen tilastot. Tosin selityksesi avasi tätä hieman.

Ja edelleen, voin puhua vain omasta puolestani, muiden naisten sielunelämää en tunne. Ikävää, että profiilissasi ei ole kävijöitä.

"Ensinnäkin, en todellakaan ala juttelemaan ihmiselle vaan sen takia että näen profiilin ensimmäisenä. Itse käytän haku-toimintoa (varsin kätevä, suosittelen muillekin) itselleni sopivien ihmisten löytämiseen. Jos profiilisi on tyhjä eikä se näin ollen missään hauissa tule näkyviin, niin todennäköisesti et ole etsimäni ihminen."

Ei se toki ollut minunkaan tarkoitukseni. Mutta jos näkisit profiilin ensimmäisenä ja se olisi sinusta kiinnostava, niin jättäisitkö tosiaan sen takia kirjoittamatta, että profiilin haltijalla on epätoivoinen plussapaketti? Saahan niinkin toki tehdä, mutta omasta mielestäni se on vähän... Kapeakatseista.

Omaa profiilani pidin aika kattavana ja totuuden mukaisena kuvauksena itsestäni, ja myös ne naiset joille sitä näytin, pitivät sitä hyvin laadittuna ja mielenkiintoisena. Ongelma oli siis lähinnä se, että ketään ei kiinnostanut tulla sitä katsomaan. Eli en taida olla mitenkään erityinen komistus. :) Nuo tilastot olivat itselle vaan sellainen hetken ihmettelyn aihe. Mutta aika aikaansa kutakin... Enää deittiprofiili ei ole tarpeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      311
      6725
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3779
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      203
      3076
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2767
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1912
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1662
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      206
      1652
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1518
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1511
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1398
    Aihe