Ennenhän saattoi uskovat kieltäytyä käymästä uimahalleissa (varsinkin naispuoliset), kun siellä joutuu pukeutumaan uima-asuun ja kuljeskella miltein ilkialastomana muiden kuin puolisonsa töllisteltävänä. Nykyisin se taitaa olla melko harvinaista, etteikö kristityt naiset pukeutuisi bikineihinsä uimahallissa tai kävisi jopa yhteissaunomassa niin että rinnat ja muut sukukalleudet oikein vilahtelevat vieraiden miesten edessä! Mitä siitä sanookaan se Raamattu, jota kristityt koittavat jatkuvasti muillekin suoltaa?
Kristityt naiset uskaltavat käydä uimahalleissa!
3
<50
Vastaukset
- selvää_tekstiä
Raamattu kertoo, että jos on nähnyt toisen ihmisen sukuelimet, joutuu kirotuksi ja hänen jälkeläistensä kuuluu joutua orjiksi.
1. Mooseksen kirja, luku 9.
21 Mutta kun hän joi viiniä, hän juopui ja jäi alastomana makaamaan telttaansa.
22 Haam, Kanaanin isä, näki isänsä alastomuuden ja kertoi siitä ulkona molemmille veljilleen.
23 Silloin Seem ja Jafet ottivat viitan, levittivät sen harteilleen, menivät sisään selkä edellä ja peittivät isänsä alastomuuden. Heidän kasvonsa olivat poispäin, eivätkä he nähneet isäänsä alastomana.
24 Kun Nooa selvisi juopumuksestaan ja sai kuulla, mitä hänen nuorin poikansa oli hänelle tehnyt,
25 hän sanoi: -- Kirottu olkoon Kanaan, tulkoon hänestä veljiensä orjienkin orja.
27 Tehköön Jumala laajaksi Jafetin suvun,* ja saakoon se asua myös Seemin majoissa, ja Kanaan olkoon heidän orjansa. - HattiWatti_aito
Öh. Olen kiertänyt ympäri maailmaa ja ehkä parhaat kylpylät löytyvät Saksasta. Siellä naiset esittelevät ihannuutaan ovet auki.
wau. jos jumala on tuollaisen kauneuden kieltänyt niin silloin minä kiellän jumalan. - olet.tollo
Tulevatko naiset uimahallissa oikein sinun eteesi alastomana kertomaan että ovat Kristittyjä, no eivät tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440