Elikkäs tyttöystävän synttärit lähestyy vääjäämättä ja jotakin syntymäpäivälahjaa olisi väsättävä kuulemma :)
Tarkoituksena olisi osoittaa "omaperäisellä" tyylilläni välitykseni tyttöä kohtaan hänen 18-vuotis synttäreillään. Opiskelijana massiivisia rahallisia panostuksia ei ole mahdollista tehdä, mutta ei se olisikaan minun tyylistäni. Haluaisin romanttisuutta "yksinkertaisilla" asioilla, kuten esimerkiksi askarrellut kortit ymsyms.. Tällaisia luovuutta ammentavia lahjaideoita ottaisin mielelläni vastaan :) Kiitos jo etukäteen!
Synttärilahja tyttöystävälle
3
165
Vastaukset
- kaesssssssssssa
Joku leffailta.. ruokaa, herkkuja.. :)
- MrTampax
Osta sille tamppooneja.
- onnionhetkissä
Onko lahjan oltava materiaa? Itse naisena arvostaisin enemmän yhteisiä hetkiä kuin tavaraa. Toki jos tiedät että tyttöystäväsi halajaa jotain tiettyä esinettä, niin silloin se ei kovin metsään voi mennä. Jos muistelen mitä lahjoja olen mieheltäni saanut, muistan juurikin ne lahjat joita itse olin jo pitkään kuolannut mutten raatsinut itse itselleni ostaa. Muutoin tavara on vain tavaraa, sitä ihmetellään hetki ja sitten se sullotaan jonnekin kaappiin. Sen sijaan kaikki yhdessä tehdyt matkat säilyy mielessä ikuisesti. Erityisen mielekkäänä olen itse pitänyt hotellilomia kotimaassa. Piristää kummasti vierailla jossain pikkukaupungissa jossa ei ole koskaan käynyt, tepastella keskustassa, käydä kahvilla ja syömässä. Ja mikä parasta, aamulla odottaa hotelliaamiainen. Jos vielä keksii jonkun jujun siihen matkaan, vaikkapa jokin nähtävyys jonka toinen tai molemmat on aina halunnu nähdä, niin vielä parempi.
Toki jos budjetti on kovin pieni, niin ehkä hotelli käy turhan kalliiksi, mutta ehkä paikkakunnalla jossa asutte on esim. jokin kiva paikka jonne lähteä piknikille? Pakkaat hyvät herkut mukaan ja nautitte luonnosta ja toisistanne. Ota kiikarit mukaan ja bongailkaa lintuja. Täysi-ikäisyyden juhlimiseen sopisi loistavasti pieni skumppapullo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399