Elikkäs tyttöystävän synttärit lähestyy vääjäämättä ja jotakin syntymäpäivälahjaa olisi väsättävä kuulemma :)
Tarkoituksena olisi osoittaa "omaperäisellä" tyylilläni välitykseni tyttöä kohtaan hänen 18-vuotis synttäreillään. Opiskelijana massiivisia rahallisia panostuksia ei ole mahdollista tehdä, mutta ei se olisikaan minun tyylistäni. Haluaisin romanttisuutta "yksinkertaisilla" asioilla, kuten esimerkiksi askarrellut kortit ymsyms.. Tällaisia luovuutta ammentavia lahjaideoita ottaisin mielelläni vastaan :) Kiitos jo etukäteen!
Synttärilahja tyttöystävälle
3
202
Vastaukset
- kaesssssssssssa
Joku leffailta.. ruokaa, herkkuja.. :)
- MrTampax
Osta sille tamppooneja.
- onnionhetkissä
Onko lahjan oltava materiaa? Itse naisena arvostaisin enemmän yhteisiä hetkiä kuin tavaraa. Toki jos tiedät että tyttöystäväsi halajaa jotain tiettyä esinettä, niin silloin se ei kovin metsään voi mennä. Jos muistelen mitä lahjoja olen mieheltäni saanut, muistan juurikin ne lahjat joita itse olin jo pitkään kuolannut mutten raatsinut itse itselleni ostaa. Muutoin tavara on vain tavaraa, sitä ihmetellään hetki ja sitten se sullotaan jonnekin kaappiin. Sen sijaan kaikki yhdessä tehdyt matkat säilyy mielessä ikuisesti. Erityisen mielekkäänä olen itse pitänyt hotellilomia kotimaassa. Piristää kummasti vierailla jossain pikkukaupungissa jossa ei ole koskaan käynyt, tepastella keskustassa, käydä kahvilla ja syömässä. Ja mikä parasta, aamulla odottaa hotelliaamiainen. Jos vielä keksii jonkun jujun siihen matkaan, vaikkapa jokin nähtävyys jonka toinen tai molemmat on aina halunnu nähdä, niin vielä parempi.
Toki jos budjetti on kovin pieni, niin ehkä hotelli käy turhan kalliiksi, mutta ehkä paikkakunnalla jossa asutte on esim. jokin kiva paikka jonne lähteä piknikille? Pakkaat hyvät herkut mukaan ja nautitte luonnosta ja toisistanne. Ota kiikarit mukaan ja bongailkaa lintuja. Täysi-ikäisyyden juhlimiseen sopisi loistavasti pieni skumppapullo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742