Hei! Mä tartteisin teijän apua painon pudottamisessa. Tarkoitus ois et saisin kesään mennessä 20 kiloo pois! Kilot on kertyny reisiin ja vyötärölle. Et Jos Jollain Ois Hyviä Esim. Liikkeitä, ruoka tai dietti juttuja nii kertokaa pliis! (En kyll mielellään haluis ruveta käyttämään mittään pillereitä tai laihdutus mössöjä). miten välttää herkkuja ku muut perheessä niitä syö?...
kesä kuntoon!
7
126
Vastaukset
- abcdieettiäsuosittelen
Abc-dieetti! Suosittelen :) ja toi herkkuasia, lähe vaik kävelee tai käy nukkuun. Harjota itsekuria, se kehittyy lopult :)
- aaskks
Kiitos! Oiskohan jotain liikkeitä jotta sais vatsan ja reidet kuntoon? (Mielellään kotona, salilla ei ole mahdollisuutta käydä)
- Auringonsäde
Tee vatsa-ja selkälihasliikkeitä sekä askelkyykkyjä. Liiku paljon ja muista syödä päivällä hyvin ettei ilta mene naposteluksi. Herkut pois! Sillä se lähtee. Tsemppiä:-)
- laihis
Tee jumpat ennen aamiaista, niin on tehokkaampaa.
- Auringonsäde
Ja muun perheen herkutellessa tee itsellesi dippilautanen, jossa pilkottuna kurkkua, porkkanaa, kesäkurpitsaa, paprikaa... Ja tee dippi niin ei tunnu niin pahalta. Ei tuo pahaksi olisi muulle perheellekään! Opetelkaa yhdessä dippilautasherkuttelu. Voihan siihen vähän lisätä vaikka lihapullia yms.
- 124124124
Jos et halua heti kiduttaa itseäsi niin kokeile ensiksi karppausta. Jos paino ei ala ensimmäisen viikon aikana tippumaan niin kokeile sitten jotain muuta.
Et kerro pituuttasi etkä painoasi mutta jonkinlaisena esimerkkinä voin kertoa, että itse aloitin vuoden 2014 alussa karppaamaan (pituutta on noin 170 cm ja painoa oli tuolloin sellaiset 95 kg, niin ja kolmekymppinen mies olen). Ensimmäisen viikon aikana paino tippui 6-7 kiloa, nestettähän silloin poistui.
Noin puolessa vuodessa sain tiputettua painon noin 75 kiloon eli 20 kiloa lähti pois. Tässä pitää vielä mainita, että join tuon puolen vuoden aikana kaljaa/viinaa joka ikinen viikonloppu vähintään kerran mutta yleensä meni perjantai sekä lauantai ja laihduttajallehan se ei ole hyvä juttu. Lisäksi viikonloppuisin tuli syötyä pizzaa, suklaata ja muuta kalori- ja hiilihydraattipitoista. Jos olisin ollut edes joka toinen viikonloppu juomatta, niin paino olisi tippunut nopeammin (koska silloin olisi jäänyt myös "paskan" syöminen pois).
Ps. Muista kuitenkin liikkuakin edes vähän. - aaskks
Kiitos vinkeistä! Oli tarpeen! Nyt oon ihan kunnolla ruvennut jumppaan ja lenkkeilemään :) ja ruoka Valiokin on muuttunut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389