Hei! Mä tartteisin teijän apua painon pudottamisessa. Tarkoitus ois et saisin kesään mennessä 20 kiloo pois! Kilot on kertyny reisiin ja vyötärölle. Et Jos Jollain Ois Hyviä Esim. Liikkeitä, ruoka tai dietti juttuja nii kertokaa pliis! (En kyll mielellään haluis ruveta käyttämään mittään pillereitä tai laihdutus mössöjä). miten välttää herkkuja ku muut perheessä niitä syö?...
kesä kuntoon!
7
158
Vastaukset
- abcdieettiäsuosittelen
Abc-dieetti! Suosittelen :) ja toi herkkuasia, lähe vaik kävelee tai käy nukkuun. Harjota itsekuria, se kehittyy lopult :)
- aaskks
Kiitos! Oiskohan jotain liikkeitä jotta sais vatsan ja reidet kuntoon? (Mielellään kotona, salilla ei ole mahdollisuutta käydä)
- Auringonsäde
Tee vatsa-ja selkälihasliikkeitä sekä askelkyykkyjä. Liiku paljon ja muista syödä päivällä hyvin ettei ilta mene naposteluksi. Herkut pois! Sillä se lähtee. Tsemppiä:-)
- laihis
Tee jumpat ennen aamiaista, niin on tehokkaampaa.
- Auringonsäde
Ja muun perheen herkutellessa tee itsellesi dippilautanen, jossa pilkottuna kurkkua, porkkanaa, kesäkurpitsaa, paprikaa... Ja tee dippi niin ei tunnu niin pahalta. Ei tuo pahaksi olisi muulle perheellekään! Opetelkaa yhdessä dippilautasherkuttelu. Voihan siihen vähän lisätä vaikka lihapullia yms.
- 124124124
Jos et halua heti kiduttaa itseäsi niin kokeile ensiksi karppausta. Jos paino ei ala ensimmäisen viikon aikana tippumaan niin kokeile sitten jotain muuta.
Et kerro pituuttasi etkä painoasi mutta jonkinlaisena esimerkkinä voin kertoa, että itse aloitin vuoden 2014 alussa karppaamaan (pituutta on noin 170 cm ja painoa oli tuolloin sellaiset 95 kg, niin ja kolmekymppinen mies olen). Ensimmäisen viikon aikana paino tippui 6-7 kiloa, nestettähän silloin poistui.
Noin puolessa vuodessa sain tiputettua painon noin 75 kiloon eli 20 kiloa lähti pois. Tässä pitää vielä mainita, että join tuon puolen vuoden aikana kaljaa/viinaa joka ikinen viikonloppu vähintään kerran mutta yleensä meni perjantai sekä lauantai ja laihduttajallehan se ei ole hyvä juttu. Lisäksi viikonloppuisin tuli syötyä pizzaa, suklaata ja muuta kalori- ja hiilihydraattipitoista. Jos olisin ollut edes joka toinen viikonloppu juomatta, niin paino olisi tippunut nopeammin (koska silloin olisi jäänyt myös "paskan" syöminen pois).
Ps. Muista kuitenkin liikkuakin edes vähän. - aaskks
Kiitos vinkeistä! Oli tarpeen! Nyt oon ihan kunnolla ruvennut jumppaan ja lenkkeilemään :) ja ruoka Valiokin on muuttunut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350