Musta suoraväri ruskeisiin hiuksiin

värjätäkö

Mulla on ruskea tukka. Keskiselkään about. Puolessa välin suurin piirtein vaihtuu punertavaksi. Olen yrittänyt värjätä tumman ruskeaksi jotta punertava väri katoaisi ja olisi lähempänä omaa ruskeaa väriäni mutta ei oikein onnistunut. No nyt ajattelin sitten vetää mustaksi jos vihdoin saisi tuon punertavan piiloon. Musta väri vähän arveluttaa että olenko siihen liian kalpea joten ajattelin että noilla suoraväreillähän voisi kokeilla että miltä näyttäisi jos värjäisi todella ihan mustaksi. Sehän kuluu pesussa ja jos miellyn tulokseen värjään kokonaan. ELI: Kokemuksia suoraväreistä? Etenkin ruskeasta mustaksi? Hyviä merkkejä? Haalistuuko pesussa kuinka nopeasti? Luuletteko että juurikasvun raja jäisi silti näkyviin vaikka musta on niin tumma väri? Kiitos.

5

3041

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääää

Niin ja vielä sellainen lisäkysymys että jos värjäänkin kerralla jollain kestovärillä enkä kokeilekaan suoraväriä niin kauanko kestää hiusvärin kuluminen? Onko vaikea saada mustasta enää takaisin ruskeaksi?

• Mustapäää

Kokeile mustaa colormaskia :) se kuluu jo muutamassa pesussa kokonaan.
      Ite en tiä meinaaks nyt suoraväri sitä mikä pysyy sen tietyn viikkomäärän sillä ite värjäsin mun vaaleenruskeet hiukset mustaksi n2kk sitten just tämmösellä ja mustat nää on edeleen joten ei kulu pois ainoostaan joistan kohdin haalistuu mutta kokonaan eioo ainakaan iteltä lähteny :(!

• mietihän

Kaverin siskolla pysy tolla tavalla varmaan puol vuotta musta päässä:D ja toisaalta yhellä kaverilla haalistu epätasasesti jättäen tummempia vaaleampia ja eri sävyisiä kohtia hiuksiin ekan pesun jälkeen (tosin ei ollu musta mutta suoraväri kuitenkin tai color mask joku tämmönen) että en oikein tiiä onko ne luotettavia. Tosin jos värjäät kestolla ja et ookaan tyytyväinen niin aijaih

• colormask

colormask on sävyte joka kirkastaa jo hiuksessa olevaa väriä tai tummentaa hieman mutta kuluu pesussa ajan kanssa kokonaan. Eli tummanruskeista voi vielä tehdä vielä mustan seuraavaan pesukertaan saakka mutta en tiedä tarttuuko tummanruskeeta vaaleempaan hiukseen.
      Mistä tiedän? koska mulla on hiukset haalistuneet mustat, paikoin tummanruskeaa/ ruskeaa ja en halua kestovärjätä tukkaa sillä kasvatus prosessi on meneillään eli kaikki rasitus on minimissä. Mua meinaan harmittaa aina kun laitan colormaskia (annan vaikuttaa jopa 2h) ja huuhtelen sitten pois mutta väri haalistuu nopeesti kestää max toiseen pesukertaan jotenkuten eli tää on hyvä testaukseen jos ei ole varma jostain väristä mutta harmi ettei pysy mulla niin pitkään kun haluaisin.

• Black1

Mä koittaisin varmaan kans tuommosta ColorMask tuotetta ekana ennen kuin uskaltaisin lähteä värjäämään kestovärillä. http://www.clipstore.fi/tuote/color-mask-black-musta-kc-200-ml/1115/
      Tai jotain muuta pesussa pois lähtevää vaihtoehtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe