Musta suoraväri ruskeisiin hiuksiin

värjätäkö

Mulla on ruskea tukka. Keskiselkään about. Puolessa välin suurin piirtein vaihtuu punertavaksi. Olen yrittänyt värjätä tumman ruskeaksi jotta punertava väri katoaisi ja olisi lähempänä omaa ruskeaa väriäni mutta ei oikein onnistunut. No nyt ajattelin sitten vetää mustaksi jos vihdoin saisi tuon punertavan piiloon. Musta väri vähän arveluttaa että olenko siihen liian kalpea joten ajattelin että noilla suoraväreillähän voisi kokeilla että miltä näyttäisi jos värjäisi todella ihan mustaksi. Sehän kuluu pesussa ja jos miellyn tulokseen värjään kokonaan. ELI: Kokemuksia suoraväreistä? Etenkin ruskeasta mustaksi? Hyviä merkkejä? Haalistuuko pesussa kuinka nopeasti? Luuletteko että juurikasvun raja jäisi silti näkyviin vaikka musta on niin tumma väri? Kiitos.

5

2966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääää

Niin ja vielä sellainen lisäkysymys että jos värjäänkin kerralla jollain kestovärillä enkä kokeilekaan suoraväriä niin kauanko kestää hiusvärin kuluminen? Onko vaikea saada mustasta enää takaisin ruskeaksi?

• Mustapäää

Kokeile mustaa colormaskia :) se kuluu jo muutamassa pesussa kokonaan.
      Ite en tiä meinaaks nyt suoraväri sitä mikä pysyy sen tietyn viikkomäärän sillä ite värjäsin mun vaaleenruskeet hiukset mustaksi n2kk sitten just tämmösellä ja mustat nää on edeleen joten ei kulu pois ainoostaan joistan kohdin haalistuu mutta kokonaan eioo ainakaan iteltä lähteny :(!

• mietihän

Kaverin siskolla pysy tolla tavalla varmaan puol vuotta musta päässä:D ja toisaalta yhellä kaverilla haalistu epätasasesti jättäen tummempia vaaleampia ja eri sävyisiä kohtia hiuksiin ekan pesun jälkeen (tosin ei ollu musta mutta suoraväri kuitenkin tai color mask joku tämmönen) että en oikein tiiä onko ne luotettavia. Tosin jos värjäät kestolla ja et ookaan tyytyväinen niin aijaih

• colormask

colormask on sävyte joka kirkastaa jo hiuksessa olevaa väriä tai tummentaa hieman mutta kuluu pesussa ajan kanssa kokonaan. Eli tummanruskeista voi vielä tehdä vielä mustan seuraavaan pesukertaan saakka mutta en tiedä tarttuuko tummanruskeeta vaaleempaan hiukseen.
      Mistä tiedän? koska mulla on hiukset haalistuneet mustat, paikoin tummanruskeaa/ ruskeaa ja en halua kestovärjätä tukkaa sillä kasvatus prosessi on meneillään eli kaikki rasitus on minimissä. Mua meinaan harmittaa aina kun laitan colormaskia (annan vaikuttaa jopa 2h) ja huuhtelen sitten pois mutta väri haalistuu nopeesti kestää max toiseen pesukertaan jotenkuten eli tää on hyvä testaukseen jos ei ole varma jostain väristä mutta harmi ettei pysy mulla niin pitkään kun haluaisin.

• Black1

Mä koittaisin varmaan kans tuommosta ColorMask tuotetta ekana ennen kuin uskaltaisin lähteä värjäämään kestovärillä. http://www.clipstore.fi/tuote/color-mask-black-musta-kc-200-ml/1115/
      Tai jotain muuta pesussa pois lähtevää vaihtoehtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6524
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3900
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3315
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      381
      1792
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1053
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe