Team liitto

teamjäsen

Se on turha liitto, älkää maksakoo heille..

37

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsddsgdsgdfsge

      Perusteluja...?

    • venemummo

      Nyt saatte vastauksen. Talossamme on ollut yksi vahva liiton mies. Mutta hän hävisi vaalit yhdellä äänellä. Nyt on käynyt ilmi että vaalilautakunta ei edes jakanut kaikille yövuoron jäsenille äänestyslippua. Sain kuulla häneltä että liitto ei puutu vaalilautakunnan toimintaan. Koska valitusaika ohi. Tämmöinen liitto olen maksanut liiton maksuja 38 vuotta. On hienoa että teamia ei kiinosta. Nuoret mietikää liittymistä ja uskokaa tämmöistä pikkumummoa.

      • lispet21

        Mikä yritys? Miten on mahdollista yleensä vaalit ovat uurna äänestyksiä ja vaalilautakunta paikalla. Annan ohjeen tehkää valitus Liiton hallitukselle. Lopputulema on aina sama asia on jo päätetty. Kuka on yrityksenne pl sen pitäs valvoa että kaikki menee oikein. Meillä on yövuoro äänestänyt aina aamulla, jaetaan äänestysliput ei hyvää päivää.


      • TPSTPSTPS

        Kyllä jokaisella liiton jäsenellä on äänestys oikeus. Äänestys aika pitää vaan järjästää riittävän pitkäksi. Meillä pidetiin vaalit. Järjästimme jokaiselle vuorolle oman äänestystilaisuuden. Olisi hauska kuulla yrityksen nimi. Ei varmasti nosta ryhmähenkeä.


    • vasemmistojyrä

      kuinkas tämä on edennyt tuliko uudet vaalit. Mitä teki team. Oma veikkaus ei mitään. Ihmettelen että tämmöinen on mennyt läpi. Hävinnyttä vituttaa varmasti ja syystä. Muuten jos liityt esim ytk puolessa välissä vuotta ytk jäsen maksu on n. 60€.

      • työläistä

        Joo, liity vaan työnantajien perustama kassaan...siinäpä vasta työväenpuolustaja! :)


    • NoIntiim

      Aivan. Paskin liitto maan päällä.

      • Raiskasuper

        En kyllä keksi mitä hyvää team on tehny lähivuosina. Antaa saman työttömyysturvan kuin Loimaa jos olet itse normaali normaalissa työpaikassa et teamia tarjoa. Tänä vuona olisi mennyt maksua 700€ mitä sillä saa


      • myöhäisherännäinen

        Aivan. Olisi pitänyt erota ammattiliitosta ja sen työttömyyskassasta jo 90-luvulla, jos tämä järki olisi kuin nyt.


    • Mummoli62

      Kyllä team:lla on miestimistä ennen 98% oli liiton jäseniä meidän työpaikalla. Nyt prosentti on tippunut 50%. Eli puolet liiton jäseniä. Kyllä tämä kertoo teamista kaiken. Onneksi on viksuja ihmisiä. Pääluottamusmiehelle maksetaan 20% palkan lisää. Perse kasvaa ja hieno huivi kaulassa. Ei ole käynyt kertaakaan meidän osastolla on mennyt 4 ,5 kuukautta eli kertoo kaiken nykyisestä valinnasta. Olin tupakalla yksi nainen ihmetteli talon touhua ei edes tiennyt mitä liiton sääntöjä noudatetaan. Ihmetteli että liiton mies ei ole käynyt tuputtamassa liittoa. Kuullemma näin on muissa taloissa ollut tapana. Täytyy sanoa että vanha PL kävi joka torstai juttelemassa Loimaa kutsuu ei tämmöisestä voi maksaa. Team:lle tiedoksi työpaikka on gemalto. Ja nuo vaalit oli täysi fiasko ja liitto toimi ei toiminut ei tehnyt mitään että oikeus tapahtuisi. Jäsenmaksuja tulee 50 000€ meidän talosta ei edes vaaleja saatu tällä rahalla mentyä oikein. Olen aivan varma että PL vaihtuu tämän kauden jälkeen nyt ajetaan vain painajien etuja. Saatiin jopa 6 tunnit vuorot painajille miksi ei muille.

    • parasliitto
      • Köyhätkyykkyyn

        Aika pieni liitto tämä team ytk jäseniä 360 000. Nallea ei kerjuulle saada. Nalle on järkevä tyyppi. Ólette vain kateellisia siksi miehellä on rahaa. Eikä varmaan väitä yhdestä teamista mitään saati muista tilin siirtäjistä.


      • kurjaatouhua
        Köyhätkyykkyyn kirjoitti:

        Aika pieni liitto tämä team ytk jäseniä 360 000. Nallea ei kerjuulle saada. Nalle on järkevä tyyppi. Ólette vain kateellisia siksi miehellä on rahaa. Eikä varmaan väitä yhdestä teamista mitään saati muista tilin siirtäjistä.

        Kyllä nallella jo jalliksen ohjelmassa alahuuli väpätti. Ja väpättää kohta entistä kiivaammin, kun asiakkaat katoavat Nordeasta.

        http://www.taloussanomat.fi/porssi/2016/04/27/op-ryhmaan-virtaa-uusia-asiakkaita-tassa-on-panama-ihan-selkea-syy/20164546/170

        "– Tässä on Panama ihan selkeä syy."


    • venemummo

      Tänään oli Ranskasta konsernin johtoryhmästä saapunut henkilö pitämään esitelmää Firman "tulevaisuudesta". Lähinnä mikä suomen tehtaan tulevaisuus. Missä oli Teamin pääluottamusmies ei yhtään kysymystä häneltä. Ennen vanhaan pääluottamusmiehet kysyivät juuri näissä tilaisuuksissa. Töissä näytti kuitenkin olevan. Kahta edellistä mies luottista tuli ikävä. Taisi toiselle pl tulla myös mitta täyteen näitä liiton touhuja. Kertoo kyllä kaiken että tämmöinen henkilö on teamin tukemana valittu. Onneksi vuoden päästä eläke kutsuu. En ihmettele yhtään että nuoret eivät liity liittoon.

    • YTKYTK

      On tämä liitto melkoinen viritys. 15 eri tessiä ja lisää haluu. Kuinka hallussa 55 000 jäsentä. Liitossa työntekijöitä noin 60. Jäsenmaksuja perii 1,5-1,6 palkasta eli rahaa tulee. Eli hyvää pisnestä!

      YTK 350 000 jäsentä maksuja 118€ per jäsen työntekijöitä 100

      Eli team oi aika raskas organisaatio.

      Team ilmoitti että siirtää rahat nordeasta. Mainos peliä. Ite jos olisin rikas siirtäsin rahat nordeaan. Totta hemmetissä haluisin hyvän tuoton.

      • milloinmuuttunut

        Mistä lähtien YTK on ollut ammattiliitto?


      • ytkytk

        Onko ytk ammattiliitto? Ei ole.
        Olen maksanut liiton maksuja 15 vuotta mitä olen teiltä saanut. En mitään.
        Omaa palkaani työnantaja on nostanut 3 vuoden aikana 22% . Erosin teamista 4 vuotta sitten. Mitä on Team melkein nolla linjalla. Hemmetin vaikea on tällä hetkellä sanoa miksi maksaisin. Kesä ja talvi päivät ei oikein riitä. Luottamusmiehet kyllä saavat käyttöönsä liiton palautusrahoja syövät ja juovat. Nyt uutta pl ei ole näkynyt ja kuulunut 5kk. Pl sopimus että talo joutuu maksamaan 20% palkan lisää pääluottamusmiehelle aivan uskomaton. Tämän homman pitäisi olla kutsumus ammatti sydänmellä ei rahalla. Tämä houkuttaa luottamusmiehiksi pätemättömiä. Pitävät meteliä ennen vaaleja ja sen jälkeen hiljaa ei kuulu ei näy. Olihan nuo vaalitkin aika fiasko meidän talossa. Jos ymmärsin oikein team ei halunnut asiaan puuttua. Kuka maksaa esim team spirit lehden? Jäsenet?


      • Tiiage
        ytkytk kirjoitti:

        Onko ytk ammattiliitto? Ei ole.
        Olen maksanut liiton maksuja 15 vuotta mitä olen teiltä saanut. En mitään.
        Omaa palkaani työnantaja on nostanut 3 vuoden aikana 22% . Erosin teamista 4 vuotta sitten. Mitä on Team melkein nolla linjalla. Hemmetin vaikea on tällä hetkellä sanoa miksi maksaisin. Kesä ja talvi päivät ei oikein riitä. Luottamusmiehet kyllä saavat käyttöönsä liiton palautusrahoja syövät ja juovat. Nyt uutta pl ei ole näkynyt ja kuulunut 5kk. Pl sopimus että talo joutuu maksamaan 20% palkan lisää pääluottamusmiehelle aivan uskomaton. Tämän homman pitäisi olla kutsumus ammatti sydänmellä ei rahalla. Tämä houkuttaa luottamusmiehiksi pätemättömiä. Pitävät meteliä ennen vaaleja ja sen jälkeen hiljaa ei kuulu ei näy. Olihan nuo vaalitkin aika fiasko meidän talossa. Jos ymmärsin oikein team ei halunnut asiaan puuttua. Kuka maksaa esim team spirit lehden? Jäsenet?

        PL sulla hyvä perse ja tissit. Niillä et vaan saa mitään aikaa kun loppuu järki


    • Tiiage

      Talossa on tehty ylitöitä ainakin 20 vuotta systeemillä lauantaina 8 sunnuntaina 10. Työnantaja ilmoitti että sunnuntaina saa tehdä vain 8 tuntia. Tähänkään team ja nykyinen PL ei puutu? Mistä minä maksan team? Tämmöisissä tapauksissa tarvitaan edunvalvojan apua. Höpö höpö liitto.

      • VastausLöytyyVasemmalta

        Olet oikeassa siinä, että tässäkin tarvittaisiin liiton apua. Tässä tapauksessa ammattiliitto/PL on epäonnistunut, mutta eri asiassa kuin kuvittelet tai annat ymmärtää.

        Työnantajalla on työnjohto-oikeus, eli jos työnantaja on sitä mieltä, että sunnuntaina riittää 8 tuntia ylitöitä ei siihen ole ammattiliitolla tai työntekijöillä vastaansanomista. On työnantajan ongelma, jos 8 tuntia ei riitä töiden tekemiseen tuona aikana. Työnantaja yksiselitteisesti määrittelee milloin ja mitä töitä tehdään, työntekijä osapuoli seuraa työnantajan ohjeita ja määräyksiä.


      • Tiiage

        team huikea 4 centin palkankorotus ja tänään puhuttiin 6min työpäivän pidennyksestä. Järkeä maksaa teille 650€ vuodessa. Mitä ootte parantaneet lähivuosina. Nykyinen PL missä olet ei ole näkynyt sitten valinnan jälkeen´. Nauti 20% palkanlisästä. Surkein PL 120 vuoteen. Vituttaa että äänestin tätä lehmää


    • myttynengemal

      Jeps itse valmistuin koulusta ja sain työpaikan heti vantaalta. Liittyin vuosi sitten liittoon. Rahaa menee joka tilistä se on ainut asia josta huomaa että olen team:n jäsen.
      Itse teen 8,5h päivätyötä. Tossa viereisellä koneella tehdään 8h päivätyötä kuullemma ovat valmiudessa vuoroon. Ja vaikuttaa että myös valmiudessa töihin. olleet vuorossa viimeeksi 6 vuotta sitten. Koneelle ei ole kahteen vuoroon työntekijöitä. Itse joudun olemaan 1 kk vuodessa pitempään työpaikalla. Pelkkä viikko taso 2,5h. (2,5x52) lomatkin pitemmät kun alana kirjatyöntekijät. Täällä arvotaa nämä 8,5h tekijät. Pääluottokin taitaa tehdä näitä 8 tunnin päivätöitä.Yllätys? Ei tee mitään tällekkään asialle. Ylityötkin arvotaan toiset saa tehdä viikonloppuna 8 10 ja 8 8. Yllä varmaakin liiton vastaus työantaja saa määrätä. Silti ei tasa-arvoista. Työkaveri loimaassa toinen ei missään kassassa. Vuoden vaihteessa loimaa kutsuu. HKY järjästi 20 hengelle jokereiden fanimatkan. Taisi olla hallituksen reissu kun hky tuki 100€. Härskiä toimintaa. TEAM mikä on pääluottamusmiehen tehtävä. Valvoa tessiä ja nauttia korvauksista. Jos joku saa tehdä 8 tunnin päivätyötä ja toinen joutuu 8,5 tuntia. Kukaan ei tee mitään. Koska painajat näköjään ovat rauhoitettuja olentoja.

      • VastausLöytyyVasemmalta

        Jos nykyinen luottis ei ole mieleinen tai tee töitää aina voi itse asettua ehdokkaaksi ja hoitaa ne epäkohdat kuntoon. Ei se sen vaikeampaa ole, mutta yleensä se valittaminen asian tilasta tekemättä itse mitään asian eteen on vain helpompi ja ennenkaikkea vaivattomampi.

        Ei tuossa paikallisosaston tukemassa virkistysreissussa ole mitään outoa, niitä voidaan järjestää jos osastossa on niin sovittu ja kaikki voivat niihin halutessaan osallistua. Tämäkin selviäisi jos olisi käynyt niissä osaston kokouksissa joita järjestetään.


      • myttynengem

        Ootko vasemmalta liiton toimistosta? Aina on helppo valittaa,totta. Kuulemma vasta vuoden päästä voi olla ehdokas. Eli Loimaa kutsuu en vuotta odota. Nyt mennään oikealle YTK.


      • VastausLöytyyVasemmalta
        myttynengem kirjoitti:

        Ootko vasemmalta liiton toimistosta? Aina on helppo valittaa,totta. Kuulemma vasta vuoden päästä voi olla ehdokas. Eli Loimaa kutsuu en vuotta odota. Nyt mennään oikealle YTK.

        Onko sillä merkitystä mikä taho maksaa palkkani? Ja vastaus on, että en ole minkään ammattiliiton palkkalistoilla, vaan ison suomalainen yrityksen tuotannossa.

        Tuo, että valitsee mieluummin työttömyyskassan kuin tekisi jotakin epäkohdan korjaamiseksi on tietenkin yksi vaihtoehto, mutta se ei vain korjaa sitä epäkohtaa. Eihän ne luottamusmiesvaalitkaan ole kuin joka toinen vuosi tai sitä harvemmin, joten vaaditaan kärsivällisyyttä asioiden korjaamiseksi.


      • Matiasmytge

        Oletko luottis?


    • Myttynengem

      Kärsivällisyyttä haista..... vuosi on kohta katsottu. 30 vuotta tehty ylitöitä viikonloppuna 8 10. Nyt 8 8 työnantajan ilmoituksella ei neuvottelua. Team ja luottis ihan nolla. Vasemmalta mitä ite tekisit jos tämmöistä 30vuoden käytäntöä revitään auki. Meidän tiimissä 7 ihmistä joista yksi vain teamin jäsen ja se olen minä. Kaikki tekee kirjatyöntekijöiden töitä. Team miettikää mitä teette onko Ruohonjuuri tärkeää. Kiljavan opit ei vaan pure. No ensi vuona ei yhtää jäsentä tällä osastolla.

      • VastausLöytyyVasemmalta

        Mitäkö itse tekisin vastaavassa tilanteessa?

        Lopettaisin ylitöiden teon, jos oma taloudellinen tilanne sen sallisi. Jos oma taloudellinen tilanne ei salli ylitöiden lopettamista niin sitten tehdään sunnuntaina 2 tuntia vähemmän ylitöitä. Ylityöt ovat aina vapaaehtoisia, eikä työnantaja voi vaatia niiden tekemistä. Tiukanpaikan tullen TA voi tietysti kokeilla teettää hätätöinä, mutta pelkkä tilauksen mahdollinen myöhästyminen ei riitä hätätöiden teettämiseen.

        Pitää myös muistaa, että työnantajalla on työnjohto-oikeus. Jos TA ilmoittaa, että jatkossa mennään 8 8 entisen 8 10 niin asia on sitten 8 8.


    • GePaVantaa

      24 vuotta paijana nyt meni usko liittoon. Viimeinen TES ja KIKY mitä helvettiä on ajateltu. Yövuorolisä kompensoitu. Itse saan ensi vuona yöstä 6€/h ja työkaveri 3€/h. nämä lisät pitäisi olla ihan samat kaikille työntekijöille siitä riippumatta onko yö-työtä tehnyt ennen vain nykyään. Vai onko uusi vai vanha. Minkäs mahtaa kun luottis ja liitto on tämmöistä sopinut. Ei tämä henkeä nosta. Ja tämä vitu..... KIKY "pekkasia" 3 lähtemässä pois. Ei kuulemma koske ylempiä toimihenkilöitä. Tämä kolmen pekkasen poisto ei tuo yhtään meidän koneelle lisäpäiviä. Työnantaja säästää kolmen päivän palkan. Eikä lisää rahaa valtiolle. Koska voitot menee aina konsernin toimistoon niistä ei makseta veroja. Ns, konserniavustus. Eikä tuo työllisyyttä lisää koska kolme vapaapäivää häviää. Herra Vastaus löytyy Vasemmalta. Haista vit... Olen samaa mieltä muiden mielipiteistä sinä se se vaan jaksat puolustaa teamia.
      Nämä viimeiset teamin hyväksymät teot on paskaa. En näe mitään järkeä maksaa liiton maksuja. Heikennyksiä sitäkö on team. Herra vasemmalta olet varmasti luottis tai liitossa töissä. Pura mitä olet tehnyt. 2016 pelkkiä heikennyksiä. Liitot ei varmasti tienyt mitä sopivat kun KIKY luotiin todella vaikea soveltaa työpaikoilla. Itse olen päättynyt olla 3 päivää sairauslomalla lisää. Tänä vuona 0 päivää. Siinä minun KIKY.
      Team teidän olisi ottaa aika lisä ja miettiä ketä edustatte. Suostutte nykyään kaikkeen. Saatte muuten ensi vuona 700€ vähemmän jäsenmaksuja.

      • Oulunpainaja

        Hyvä geva hyvin kirjoitettu. Lakko tai ulosmarssi tekisi teillä hyvää. Team haluaa lisää liittoja paperi miettikää vielä.


      • VastausLöytyyVasemmalta

        Jos teillä on sovittu paikallisesti, että lähtee kolme pekkasta niin se on paikallisesti näin sovittu. Ei siitä pidä liittoa syyttää, jos se on sovittu paikallisesti noin. Jos ylemmät toimihenkilöt ovat sopineet asiat toisin kuin duunari puoli niin eihän se ole duunari-ammattiliiton vika, ylemmät ovat vain sopineet asiat toisin. Omallakin työpaikalla on paikallisesti sovittu, että ylemmät toimihenkilöt tekevät loppiaisen palkattomana työpäivänä ja antavat kahden päivän palkan lomarahoista. Näin koska jäsenet olivat niin halunneet. Duunaripuolella on kahdenlaista käytäntöä, itse kuulun niihin joilla tulee joka kuukausi yhtenä päivänä 2 tunnin palkaton koulutustilaisuus. Sillä kuitataan koko KIKY. Nyt en muista tarkkaan miten muilla menee, mutta taisi olla, että 24 tuntia otetaan joko liukumista tai ylitöiden perusosasta tai molemmista.

        Hyvähän sitä nyt on isoon ääneen huutaa, että väärin sammutettu. Asioihin olisi pitänyt reagoida jo huomattavasti aiemmin kuin nyt kun asiat on lopullisesti sovittu. Eikä tuo KIKY mikään maailman lopun asia ole, sehän on määräaikainen yhden vuoden (2017) rykäisy, jollei seuraavissa TES-neuvotteluissa muuta sovita. Epäilen, että TEAM olisi sitä tuleviin TES:hin sisällyttämässä.


    • Valtioltaeläkkeelle

      Voin lämpimästi suositella eroamista TEAM liitosta. Täysin rahastusta koko pulju. Voin vannoa ja alleviivata, kun ongelmia tulee, TEAM liitosta on täysin turha apuja kysellä. Vetoavat aina johonkin verukkeisiin ja pesevät kätensä keissistä kuin keissistä.

      Virkani puolesta tiedän lukemattomia tapauksia, joissa TEAM liitto on luistellut niin sanotuista "velvollisuuksistaan".

      Suosittelen todententeolla pohtimaan muita vaihtoehtoja, kuin kuulua, tai edes harkita liittyvänsä TEAM liittoon, täysin huijausta koko homma.

    • Kirjansitoja1968

      Liitto kerää rahaa joka tilistä. Varapääluottamusmies vaihto työpaikkaa ja pääluottamusmies sairauslomalla. Hyvä tilanne. PL mitä teit kirjoitit sopimuksen jossa meidän pitää tehdä aivan sairaita vuoroja ja miten TEAM on tämän hyväksynyt. Nyt on vähän aikaa tehty olo kuin zompilla.
      Kuka tekee 12 12 tuntisia aamuvuoroja kaksi vapaata 12 12 aamuvuoroa kaski vapaata 12 12 tuntisa yövuoja kaksi vapaata 12 12 yövuoro. Eli 12 12 vv 12 12 vv....... PL voisitko erota. vituttaa kun annoin äänesi sinulle. Kiva on varmaan katsoa kun muut painaa 12 tunnin vuoroja.
      TEAM ei ole ainakaan työtekijän liitto kun suostuu tämmöisiin vuoroin- TEAM on työantajan liitto jonka työntekijät kustantaa. Tämmöstä vantaalla.

      • VastausLöytyyVasemmalta

        Tuo kirjoittamasi ei voi pitää paikkaansa, koska siinä tulee vuosityöaika vastaan. Niitä vapaita pitää olla enemmän kuin kaksi, tai sitten jossakin vaiheessa myöhemmin on pidempiä vapaita kun vuosityöaikaa tasataan.


      • Kirjansitoja1968

        Tuo pitää paikkaansa. Tunteja tulee keskimäärin 44 viikossa. eli neljään viikkoon kertyy kaksi vapaa päivää. Kuka tämmöistä jaksaa tehdä. Vastauslöytyyvasemmalta tekisitkö itse tämmöistä työvuoroa. Tiedetään sun vastaus. Olette itse valinneet luotiksen ja tämä on tessin mukainen. Käsitykseni mukaan jopa liiton toimiston väki on ollut tätä neuvottelemassa. Itse olisin tehnyt putkeen pitempiä jaksoja saanut näin pitemmän vapaa jakson. Team pilasit koko kesäni. Missä välissä voin käydä mökillä. (350 km).


      • VastausLöytyyVasemmalta

        En tietenkään tekisi, koska oma työsopimuksessa on yksiselitteisesti todettu, että viikkotyöaika on keskimäärin 34,6 tuntia viikossa. Oikeassa elämässä tuo tarkoittaa 24-48 tunnin työviikkoa, eli 6 työtä ja 4 vapaata.

        Omalla työpaikalla yksi osasto tekee tuota 12tunnin päivää, ja heillä on 4 *12tunnin (AAYY) työpäivää jota seuraa 6 vapaata.


    • Exteami

      Erosin teamista,syystä,että viimeisen 10vuoden aikana meidän työpaikalla olleet Pl:ät ovat kulkeneet täysin Ta:n nuorassa.Tulee mieleen,että onko nää viimisimmät Pl:t voideltu työnantajan puolesta.Pl pitäisi olla luotettava,mutta häneen luotan vähiten koko firmassa,omia etujaan vain ajelee.Melkein parikymmentä vuotta maksoin teamille,aiemmin Pl taisteli meidän tt puolesta,mutta ei enää.Vaaleilla ei ole mitään merkitystä meidän firmassa,koska ei ole kuin yksi halukas Plmieheks ja sekin läpimätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe