mikä meikkivoide sopisi?

meikitön14v

Hellurei !
Mikä meikkivoide sopisi mulle parhaiten ? Mulla on rasvoittuva sekaiho ja haluisin meikkivoiteen joka ehkäisee naaman kiiltoa ja on halpaa (mielellään myös että auttaa epäpuhtauksiin / ei kuivata ihoo) . Sellainen siis mihin ei tarvitse laittaa puuteria enää päälle (oon lukenu jostai et johonki täytyy laittaa).
Ei ole siis aikaisempaa kokemusta meikkaamisesta.
Kiitos jos on jotakin vinkkiä ! :)

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srsrstts

Rimmelin uusin on kehuttu, mutta ei ole omaa kokemusta - googleta. Isadoran High Performancea voisin omien kokemusten perusteella suositella, jos vain löytyy sopiva sävy. Tavarataloista voit pyytää näytteitäkin (laittavat pikkupurkkiin jos ei ole valmiita pusseja), että voit testata ensin kotona koko naamaan.

• Kosmetiikkariippuvainen

Mineraalimeikkivoiteet sopii hyvin iholle, joka on rasvainen ja jossa ei meinaa meikkivoiteet pysyä (esim. Lily Lolo). Mutta jos iho on paikoin aika kuivakin, niin suosittelen Lumene Natural Coden tai Rimmelin mattameikkivoiteita. Jos haluaa tuplata pysyvyyden, niin pistä alle meikinpohjustusainetta.

• paunen

Ehdottomasti meikkivoiteen alle primer, eli meikinpohjustusvoide!

LUMENE Matifying & Pore Minimizing Primer on silikonipohjainen, joka tasoittaa ihon pintaa ja hillitsee ihon kiiltoa. Tämän päälle meikkivoide. Rimmel 25HR Lasting Finish with Comfort Serum (se punakorkillinen), sekä LUMENE Matt Control meikkivoiteet ovat hyviä pitkäkestoisia meikkivoiteita, ja varsinkin tuo jälkimmäinen hillitsee ihon kiiltelyä.

Kysy neuvoa myös myyjältä! Hän osaa esitellä laajempiakin valikoimia, ja sellaisia, jotka sopisivat juuri sinulle ja ihosi tarpeisiin! :)

t. kosmetiikkamyyjä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2507
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2028
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10