Tultuani uskolle kuuliaiseksi Vapaaseurakunnassa 1978 talvella, musaryhmämme nuoret tutustuttivat minut gospel-musiikkiin ja näin myös Imperialsiin.
Muistojen helminauhaa ja muuta syvällistä hienoa elämää sain maistaa, vaikka luulin uskon olevan rutikuivaa, jossa ei ole elämää.
Imperialsin Follow The Man With The Music oli eka Imperials albumi, minkä sain nauhoitettavaksi. Sitten muut. One more song for you v 79/80 oli viimeinen Imperials albumi, mikä kolahti minuun.
Tänjälkeen muuttui moni asia, mitä hengellisyyteen tulee. Toronton airueet alkoivat pikkuhiljaa 'vin yard-liikkeineen tulla muuttamaan perinteistä sanomaa. Eniten se kuvastui juuri musassa. mm sanat muuttuivat sosiaaliseksi Evankeliumiksi.
70-luvun Albumit rupesi rapsahtelemaan ja häviämään lainaan. Ikävissäni tilasin Amerikoista 90-luvulla kaikki 70-luvun gospelit, joita minulla oli ollut.
A.Grouchit, Judy Romero, Living Soundit, Danniebell:et, Choralerna let there be light, (Make up your mind) Evie Tornquist: tit ym ym
Imperials Gosbel
Nebander
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373167- 522744
- 1412590
- 1582124
- 872012
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201898- 401519
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa261395- 521068
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241042