Huulten pigmentointi?

pigmentointihuuliin

Ammattilaiset ja asiakkaat,jolille tehty huulten pigmentointi kysymys?
Mistä johtuu,kun ystävättäreni kävi huulien pigmentoinnissa ja korjattiinkin,mutta väri ei kummallakaan kerralla jäänyt yhtään huuliin.
Kosmetologi ei ollut osannut vastausta itse antaa,vaan ihmetteli myös.
Toisella korjauskerralla laitettiin tosi tummaa ja enemmän väriä.
Eli onko jollekkin käynyt näin ja jos,niin mitä selityksiä?
ystäväni vaan syyttelee itseään,että kai hänen huulissaan vika,eikä halua enempää nostaa ääntä.

5

8745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piritta22

      Olisipa myös kiva kuulla,kun mietin jos laittais itselle.Ettei käy noin.

    • viisnelonen

      Mulle tehtiin viime kesänä huulien kestopigmentointi. Huuliin tuli sen jälkeen aika lailla arpikudosta, ja sitten huuliherpes (mikä aina silloin tällöin ilmestyy muutenkin).
      Reilun parin viikon kuuttua huulet olivat suht. kunnossa, mutta rajaus ei ollut oikein hyvin tarttunut, kuin muutamaan kohtaan.
      Reilun kuukauden kuttua tehtiin rajauksen vahvistus - tummemmalla sävyllä, jotta se jäisi näkyviin - mutta siitäkin seuraasi huulien runsas rohtuminen ja huuliherpes, eikä tulos reilun kuukauden kuluttua ollut yhtään kummempi kuin ennen vahvistustakaan.
      En valittanut siitä kosmetologille, kun en tiedä, oliko syy hänessä vai minun huulissani, mutta kestorajauksesta on jäljellä vain muutama viiru ylähuulessani (alahuulessa ei ole mitään rajausta näkyvissä).
      Olisin voinut mennä näyttämään tälle kosmetologille huuliani, mutta en halua enää kolmatta kertaa kärsiä sitä tuskaa, mitä koin. Ensinnäkin näytin melkein kaksi viikkoa ihan Pelle Hermannilta voimakkaan punaisiksi rajattuine huulineni, jotka rohtuivat ja vielä pisteeksi iin päälle se huuliherpeskin pukkas päälle.
      En voi suositella huulten rajausta kenellekään, mutta näköjään sekin piti itse kokea, että uskoin.

    • MakselleXllä

      Tekijänä on aina harmillista lukea tällaisia. on kyllä outoa ettei kahden-kolmen käsittelyn jälkeen mitään ole jäänyt. Voin esittää vain olettamuksia koska en ole ollut näkemässä mutta ekana tuli mieleen ettei neula ole voinut olla tarpeeksi syvällä ihossa jos väri ei jää. Toinen vaihtoehto on puutteellisesti tehty jälkihoito. Kolmas sitten ehkäpä kehnot värit? Itsellä tullut vastaan vastaavia tapauksia kyllä myös ettei kuulemma ole aiemmin jäänyt mutta sitten kuitenkin minun tekemänä jäänyt ihan normisti. Näitä on kulmakarvoissa, eyelinereissa sekä huulissa. Olen kyllä kuullut että on olemassa ns hankalasti väriä vastaanottavia ihoja mutten toistaiseksi ole vielä itse työssäni sellaiseen törmännyt. Olen itse vasta vuoden verran tehnyt mutta olen alkanut hiffaamaan että tämäkin on aika kirjavaa tuotetta

      On todella ikävä ettei asiakas voi mitenkään tietää missä salongissa tehdään mitäkin jälkeä. Itse suosisin paikkoja jossa rehellisen tekemisen jälkiä esillä reilusti ei pelkkiä kouluttajien mainoskuvia jotka photoshopattu huippuunsa. Itsellä aina nousee ekana kysymys eikö kehtaa omiaan näytille laittaa..? Toki pigmentointi on hankala kuvattava koska on heti laiton jälkeen hurjasti tummempi ja esim eyelinereitä tehdessä on aina jonkun verran turvotusta. Ei kovin myyvää ehkä. Mutta uskoisin asiakkaita kiinnostavan.
      huulien kohdalla mainitsisin myös sen että kestopigmentoitu huuli ei koskaa täysin näytä samalta kuin huulipunattu huuli. Kyse on enemmänkin sävystä ja reunoissa on pieni muovausmahdollisuus esim epäsymmetrisyyttä paikatakseen.

    • viisnelonen

      Korjaanpa hieman 19.3.15 kirjoittamaani viestiä:
      Minulle tehtiin reilu vuosi sitten siis huulten kestoRAJAUS - ei koko huulien pigmentointia (niinkuin aiemmasta kirjoituksestasi saattaa ymmärtää). Siis koko huulia ei värjätty, vaan ainoastaan huultenrajat.

      No, joka tapauksessa ylähuulessani näkyy edelleenkin ne pari pientä viirua, mitkä rajauksen alusta asti on näkyneet. (Huuliherpestä ei ole ollut sitten tuon rajauksen - onneksi!)

    • Anonyymi

      Toissapäivänä otin koko huulten kestopigmentoinnin. Ainut ikävä asia tähän asti oli kipu alkuvaiheessa. En tiennyt mitä odottaa, joten kärsin. kun tekijä huomasi kyyneleen silmäkulmassa, hän kysyi sattuuko? Olisi pitänyt sanoa, sillä puudutusvoiteen lisäämisen jälkeen ei ollut mitään ongelmaa. Turvotusta vuorokauden. Nyt lisään ahkerasti vaseliinia, kaikki hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe